Автор Тема: CARclub Тест: KIA Proceed GT  (Прочитано 14547 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #30 на: 27 Октомври 2019, 18:27:21 pm »
Колкав процент од купувачите на германските хот хечеви го прават тоа?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #31 на: 28 Октомври 2019, 21:24:11 pm »
Не е фер да се споредува нов модел, со модел кој е веќе 7 години стар, односно на месец дена од заменување.

Да се стрпиме да ја видиме новата Octavia RS, па да споредуваме. Но имаме на форумов една црна, black on black Octavia RS која јас - субјективно - би ја избрал пред Proceed-от.

Во право си се сложувам. Да се надеваме дека нема да продолжи таму каде што е сега Скалата, зошто инаку не изгледа на арно.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #32 на: 28 Октомври 2019, 22:14:26 pm »
Колкав процент од купувачите на германските хот хечеви го прават тоа?

На форум скоро сите, не знам што не е јасно! :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #33 на: 29 Октомври 2019, 00:07:06 am »
Голем дел од сопствениците на спортски возила го прават тоа, да не заборавиме како настанале АМГ, Брабус, Алпина. Рево и АПР постојат 20 години, да не се правело тоа сигурно немало да постојат сеуште.

Како и да е колава стварно нема што да се спомнува во иста реченица со ГТИ.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #34 на: 29 Октомври 2019, 00:27:25 am »
Ако само знаеше што значи ГТИ...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #35 на: 29 Октомври 2019, 00:50:31 am »
Ако само знаеше што значи ГТИ...

ГСИ је змај, али ГТИ га држи. :P

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #36 на: 29 Октомври 2019, 07:12:43 am »
Голф
Турбо
Инџекшион

Навистина нема што да бара колава во реченици со ГТИ ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #37 на: 29 Октомври 2019, 07:59:33 am »
Голем дел од сопствениците на спортски возила го прават тоа, да не заборавиме како настанале АМГ, Брабус, Алпина.


Стварно да не забораваме. А и да не мислиме дека настанале од желбата на улични тркачи та ги чипуваат своите трактори.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #38 на: 29 Октомври 2019, 08:38:33 am »
Што убаво би ми легнале 300 Нм.
Коњите не се битни.

https://www.eds-motorsport.de/product_info.php?info=p3791_opel-astra-j-1-6-16v-turbo--phase-1-a16let.html

Али све си мислам дека ќе кукам по мењач после пошто на М32 лимитот му се 320 Нм.
Није то Калибрин еф двадесет осам.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #39 на: 29 Октомври 2019, 09:39:37 am »
M32 комотно може да истрпи дупло повеќе торк од декларираните. Тоа што страда најчесто кај нив - лагерите, не е директно поврзано со снагата...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #40 на: 29 Октомври 2019, 10:52:08 am »
Што убаво би ми легнале 300 Нм.
Коњите не се битни.

https://www.eds-motorsport.de/product_info.php?info=p3791_opel-astra-j-1-6-16v-turbo--phase-1-a16let.html

Али све си мислам дека ќе кукам по мењач после пошто на М32 лимитот му се 320 Нм.
Није то Калибрин еф двадесет осам.

Само мењаш задниот поклопец комплет со лагери: https://www.courtenaysport.co.uk/Gearbox-Rebuilds

До сега, после 150.000км, мојот мењач добро се држеше со 320+ Nm, само 500г повеќе уљенце од пропишаното има :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #41 на: 29 Октомври 2019, 14:17:14 pm »
Плус треба да им го пратиш ECUто по пошта или online да си ја "тјунираш" преку IPF системов за кој се доплаќа.


Мене некако не ми стиска за се ова на нова кола. :)

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #42 на: 30 Октомври 2019, 21:15:18 pm »
Од сите каравани според мене Ауди А6 РС ABT верзија и А4 е полична и поубава од тоа просид сепак браво за корејциве го бива за коли


Sent from my iPad using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #43 на: 30 Октомври 2019, 21:23:21 pm »
Од сите каравани според мене Ауди А6 РС ABT верзија и А4 е полична и поубава од тоа просид сепак браво за корејциве го бива за коли


Sent from my iPad using Tapatalk
Штознам, јас би погледнал и Бентли Бруклендс и тоа е нешто подобра од Просид

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: KIA Proceed GT
« Одговори #44 на: 30 Октомври 2019, 21:30:40 pm »


Од сите каравани според мене Ауди А6 РС ABT верзија и А4 е полична и поубава од тоа просид сепак браво за корејциве го бива за коли


Sent from my iPad using Tapatalk
Штознам, јас би погледнал и Бентли Бруклендс и тоа е нешто подобра од Просид

Дури и Porsche Panamera Sport Turismo може да се земе во обзир. Ептен личи на Киата.