Каша попара се направи. Овде имаме тотално неразбирање дека честиците/гарежот како квантитет можат да се изгорат само со возење на отворено и пасивна регенерација. Ова е невозможно без притоа да се има редовна активна регенерација. Овде е целиот проблем на недоразбирањето. Ниту хјундаи, ниту ваг ниту кој било нема измислено топла вода и начинот на регенерација е многу сличен со тоа што како што рековме постарите дизели со дпф немаат адблу додека поновиве имаат. ДПФ-то функционира со регуларна активна регенерација и само така ќе истрае долго. Комон реил без разлика од кој бренд се многу слични во процес на работење и затоа произведуваат горе-доле идентична количина на честички кои се складираат во дпф и потоа се исфрлаат кога ќе се достигне некаде 40тина% на полн филтер.
Со пасивна регенерација од друга страна (возење многу многу брзо на отворено) статистички гледано ти само ја одолговлекуваш активната регенерација за неколку км.
Инаку, повторно тврдиш дека твојот автомобил до сега немал активна регенерација и само поради тоа што возиш на отворено, пасивната е доволна. Имено, проблемите настанувааат само кога се користи масло што не соодветствува со пропишаните норми и доведува то пребрзо полнење и запушување на дпф-то со пепел и втора најголема причина е често возење на кратки интервали со незагреан мотор. Вторава причина произлегува од самиот факт што статистички и да се случи активна регенерација за кои требаат отприлика 10-20 минути да заврши до крај (ова е генерализирање ама тука некаде плус минус) а возиш 10 минути во град со незагреан мотор, никогаш нема да заврши успешно регенерацијата. Можеби само што почнала регенерација, ти го гасиш моторот идеш дома. 2-3 пати така и ќе се запали сијаличето
ова може да се случи и на нова кола со 2000км поминато ако возиш во зима по 2км во правец.
На автопат за да ти постигнеш температури од преку 500 степени на издув треба мамето мамино да и расплачеш на колата. Евентуално во 3та брзина на стража полна гас. И тоа количество на согорени честици е минимално.
Јас лично кога има регенерација не сум осетил зголемена потрошувачка зошто и да е поголема (нормално) каков удел ќе има во просекот по изминати 500км да речеме? Скоро минимален. Единствено ако се погоди да си во лер а во меѓувреме има регенерација па тогаш обртаите да се малце кренати. Кога возиш па на отворено нема никакви шанси да приметиш дека во моментот има активна регенерација.
И нормално не е работава да се убедуваме кога постојат факти. Или тие од сервис немаат појма што е активна регенерација (многу сеуште мислат тоа не треба да се случува ако автомобил се вози на отворено
) Штом ти како што и самиот си рече си одиш на отворено од време на време а самото тоа подразбира подолг временски интервал на возење, веројатно огромен дел од активните регенерации се случуваат токму тогаш и нормално е дека нема да забележиш кога почнало и кога завршило.
И ова што си го напишал
Passive Regeneration is a process of soot reduction via natural conversion. It occurs when ideal driving conditions apply (60mph for 15 minutes – e.g. motorway driving). The DPF becomes hot enough to burn off some of the trapped particulates naturally between 350-500°C. The carbon soot particles are converted into carbon dioxide by a reaction with nitrogen oxide using the coating of the DPF, which works as a catalyst. во реалноста е многу различно, тоа ми е целиот муабет. Минимум 500 степена треба за да имаш минимална регенерација кога ни малку не е доволна да се исфрли гарежот во значителни количини.
Пошто ме напна, кажи им на тие од сервис што ќе ти покаже ова на 02:29
Кај што пишува под бр.3
Distance driven after final successful regeneration 86km е всушност кога завршила успешна активна регенерација. Инаку момаков покажува како се прави присилна регенерација преку компјутер, но тоа е тотално небитно за темава.