Автор Тема: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016  (Прочитано 61313 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #90 на: 09 Ноември 2019, 13:12:45 pm »
По повод пишувањата на @Војвода со неговата 147ца се одлучив тука да постирам.

Изминативе денови наутро на надворешна температура од 8-10 степени, по изминати 300 метри веќе почнува да дува замлачен воздух од парното. (Удолница и малку рамно)
Работна температура на водата од мотор постигнува по поминати 4 км. До работа имам 7 км.
Откако наполнив гориво и ресетирав, имам потрошувачка 6.5l на изминати 60км градска со просечна брзина 18км/ч со не подолга релација од 10км.

Зимно време кога е поладно, парното почнува да дува замлачен воздух по изминати 600/700 метри.
Споредено со Меганот2 1.5 дци што го имав, i30 има одлично почетно греење. На Меганот му требаше да помине најмалку 2 км за да почне да дува млако.
Потошувачката им е слична, не се замарам многу :)

Што ми се случи со Меганот, сервисен интервал за промена на филтерот за полен бил секоја втора година. Втората зима се измрзнав, никако да загрее кабината како што треба. Мислев термостатот зеза, меѓутоа убаво креваше температура. Го сменив филтерот за полен и се оправи. Потоа си практикував секоја година промена на филтерот.
« Последно менување: 09 Ноември 2019, 14:00:15 pm Mikius »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #91 на: 09 Ноември 2019, 13:28:27 pm »
@Војвода ќе да беше, не Vojvoda.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8726
  • Пичлеме
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #92 на: 09 Ноември 2019, 13:41:06 pm »
Со кучето како стојат работите? Пази комшиите некоја свиња да не земат...


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #93 на: 09 Ноември 2019, 14:09:15 pm »
Му дадов неколку пати месо од кола со отворена врата, џабе.
Потоа сменив тактика. Бидејки е угорница ќе застанев и ја пуштав колата наназад, демек го брка колата и ќе почнеше да бега кучето. Неколку пати така.
Сега лае и трча позади кола ама барем не го  гризе браникот.

Старо кученце е, пензионер ;D досадни се пензионееските денови ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #94 на: 09 Ноември 2019, 15:36:40 pm »
Муабетите што ги имав слушано и читано, плус искуствата на еден колега и роднина со нови коли опремени со DPF ми беше една од причините зошто не сакав да купам дизел.
Меѓутоа бидна што бидна, си се утешив дека сепак нема да ја возам исклучиво градска вожња иако некогаш врзувам преку 500км без да излезам надвор од град.

На почеток, пола година возев на штрек очекувајки да се запали некое сијаличе за регенерација, потоа дознав дека на некои коли не се палело сијаличе туку требало да осетиш дека поинаку работи моторот итн.
Фатив да се информирам малку повеќе. Од тоа што имам прочитано заклучив дека има огромно шаренило на инсталирани DPF системи во зависност од степенот на  еволутивниот развој  и во зависност за кој бренд на возило се работи. Некои повеќе, некои помалку проблематични.
Од тие причини не може да се генерализира за начинот на функционирање на регенерација на DPF кај различни возила, иако основата е иста. Пасивна, активна, и присилна регенарација.

Веќе две години не се оптеретувам со тоа прашање :)
На досега изминати 33.000км ниту еднаш не се покренала активна регенерација на DPF.
Пасивно си се регенерира по автопатишта :)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #95 на: 09 Ноември 2019, 15:59:11 pm »
Нормално дека активна регенерација се покренала само што е и нормално до некаде што ти не си осетил. Кај сите е ист принципот на регенерација и таа во зависност од условите се случува на секои 300-800км. Пасивна регенерација како што рековме се случува само на отворено и само ако ептен се стиска моторот за да се развијат температури на издувот од 500с степени. Со крузање на отворено 120км/ч регенерација нема. Добро е што веќе најновите еуро 6д дизели имаат адблу и самото тоа помага многу повеќе за регегенрација за разлика од само шприцање екстра гориво за да се крене температура.

https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=34225.0

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #96 на: 09 Ноември 2019, 18:06:33 pm »
Го имам прочитано :)

И повторно ќе кажам, не може да се генерализира за различни марки на возила.

Некои имаат ставено софтверско решение да се покрене активна регенерација на секои поминати одреден број км поради проблематичното пасивно регенерирање, односно, потешкотии на постигнување соодветна температура поради икс причини.

Едно од решенијата за активна регенерација е со инјектирање нафта за да се подигне температурата. И обично се покренува поради претежно градска вожња кога не може да се постигне таа температура.

Има и многу други фактори кои влијаат дали и колку често ќе се покренува активната регенерација ако не е софтверски диригирана на поминати одреден број км.

Досега кај мене не е покрената активна регенерација, што не значи дека нема да се случи во иднина.

Не знам каков мотор има Толедо 1.6 2015та, сопственикот ми кажува дека му покренува активна во било кој режим на возење. Впрочем бев сведок кога токму пред Белград му покрена и се осети во вожњата.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #97 на: 09 Ноември 2019, 19:35:12 pm »
Линкот е од хјундаи форум така да не гледам генерализирање. Добронамерно, мислам имаш малце погрешна претстава за активна регенерација. Тоа е процес кој се случува при одреден број км или количина на гареж која достигнува максимум и треба потоа да се исфрли од дпф.

Пасивната се случува многу ретко и само на отворено и количината на гареж што се гори е благо кажано незначајна. Проблемот настанува не е дека возиш во град туку кога повеќе пати ќе ја прекинеш регенерацијата во тек или па воопшто не се исполниле услови за да започне регенерација. Затоа има еден куп таксисти што возат дизели со дпф преку 400.000км. 

За да се избегне понатамошно недоразбирање стави ја колата на компјутер или однеси ја во официјален сервис и ќе ти извадат одма лог кога била последна активна регенерација, која што напоменувам е нормална процедура, а не како што се мисли општо дека тоа не треба да се случува. Многу е веројатно дека кај хјундаи кога имаш регенерација сето тоа е многу културно пригушено за да возачот не ни познае.

Еуро6 со адблу веќе не ни имаат пост инџекшн така да треба да си ептен внимателен да успееш да препознаеш кога има регенерација.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6786
  • Бенве сие бенве
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #98 на: 09 Ноември 2019, 20:03:21 pm »
Јас до сега на ниту една кола не сум сетил дека се случува регенерација

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #99 на: 09 Ноември 2019, 20:25:42 pm »
Passive Regeneration is a process of soot reduction via natural conversion. It occurs when ideal driving conditions apply (60mph for 15 minutes – e.g. motorway driving). The DPF becomes hot enough to burn off some of the trapped particulates naturally between 350-500°C. The carbon soot particles are converted into carbon dioxide by a reaction with nitrogen oxide using the coating of the DPF, which works as a catalyst.

Адблу е за намалување на потребната температура за согорување, наместо онаа варијанта со инјектирање нафта погоре што ја опишав.

Реков дека има еволуција на дпф системите и поправање на недостатоците. Затоа велам не може да се генерализира.

Како би било да те убедувам дека твојата кола не е во ред ако не може да направи пасивна и толку често прави активна регенерација? Не е исклучено :)
Ти пратив и линк за основните принципи за разбирање на ДПФ на твојата тема за Сеатот кога извлече генерален заклучок базиран на твоето искуство дека не е можно пасивно да се регенерира.

Ти дадов пример со Толедото, знам уште неколку примери за коли/мотори од ФВ групација, но не се осмелувам да генерализирам дека се тапа, можеби се исклучок, можеби се така сетирани софтверски, ништо страшно, не им се случила хаварија освен што се нервираат кога ќе им светне индикаторот поради претходно недовршени активни регенерации и мораат да продолжат да возат.
Исто се случува со една Епика, уште како нова 2010та.

Ме интересираше и ја ставија во Јуни кога правев редовен сервис. Немаше воопшто направено активна, што не значи дека нема да направи како старее и ако ја заглавам само со градска вожња.

Не ми е поентата да го величам Хјундаи, самиот си признав дека бев во исчекување кога ќе се вклучи фамозното светленце, ама ете не функционирале сите коли исто.
На оној форум пишале како пишале.

Некој ќе го чита овој форум, ќе види поинакво искуство и ќе сподели на некој трет форум :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #100 на: 11 Ноември 2019, 12:30:12 pm »
Мислам дека треба да дообјаснам :)
Една година откако ја купив колата се трудев да приметам симптоми дека се покренала активна регенерација, се со цел подобро да ја запознаам колата и евентуално да не ја прекинам ако веќе започнала регенерацијата.
Имав малку страв да не сум ја прекинувал повеќе пати и да ми се вклучи индикаторот за време одење на работа и да морам да продолжам да возам, што би значело доцнење на работно место. Според пишувањата, кога ќе светне индикаторот има значење дека е последна шанса да се изврши регенерацијата, во спротивно моторот паѓа во "кома" и мора да се оди на сервис за присилна регенерација.

Никогаш не приметив ништо од опишаните симптоми за активна регенерација што имав читано на форумите, ниту зголемена потрошувачка, ниту зголемена температура, итн.

Летово кога отидов на редовен сервис ги замолив да проверат дали има во историја било што што се однесува на активната регенерација, чисто да се осигурам дали сум пропуштил да ја приметам. Меѓудругото ме интересираше и во каква состојба е ДПФот.

Не се сеќавам на бројките, но како што ми објаснија, ДПФот е во солидна здравствена состојба :) и дека се нема случено активна регенерација, односно, не се случила толкава акумулација на честици за да биде неопходно да се покрене истата.
Ми рекоа дека режимот на возење што го имам е адекватен да се чисти сам кога излегувам на автопат, односно, се одвива пасивна регенерација.

Немам намера да убедувам било кого дека истото треба да се случува на било кое возило, бидејки знам неколку возила купени како нови и сопствениците имале поинакво искуство, често се покренува активна регенерација.
Од нивното кажување очекував дека истото ќе се случува и со мојата кола.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #101 на: 11 Ноември 2019, 13:04:01 pm »
Каша попара се направи. Овде имаме тотално неразбирање дека честиците/гарежот како квантитет можат да се изгорат само со возење на отворено и пасивна регенерација. Ова е невозможно без притоа да се има редовна активна регенерација. Овде е целиот проблем на недоразбирањето. Ниту хјундаи, ниту ваг ниту кој било нема измислено топла вода и начинот на регенерација е многу сличен со тоа што како што рековме постарите дизели со дпф немаат адблу додека поновиве имаат. ДПФ-то функционира со регуларна активна регенерација и само така ќе истрае долго. Комон реил без разлика од кој бренд се многу слични во процес на работење и затоа произведуваат горе-доле идентична количина на честички кои се складираат во дпф и потоа се исфрлаат кога ќе се достигне некаде 40тина% на полн филтер.

Со пасивна регенерација од друга страна (возење многу многу брзо на отворено) статистички гледано ти само ја одолговлекуваш активната регенерација за неколку км.

Инаку, повторно тврдиш дека твојот автомобил до сега немал активна регенерација и само поради тоа што возиш на отворено, пасивната е доволна. Имено, проблемите настанувааат само кога се користи масло што не соодветствува со пропишаните норми и доведува то пребрзо полнење и запушување на дпф-то со пепел и втора најголема причина е често возење на кратки интервали со незагреан мотор. Вторава причина произлегува од самиот факт што статистички и да се случи активна регенерација за кои требаат отприлика 10-20 минути да заврши до крај (ова е генерализирање ама тука некаде плус минус) а возиш 10 минути во град со незагреан мотор, никогаш нема да заврши успешно регенерацијата. Можеби само што почнала регенерација, ти го гасиш моторот идеш дома. 2-3 пати така и ќе се запали сијаличето :) ова може да се случи и на нова кола со 2000км поминато ако возиш во зима по 2км во правец.

На автопат за да ти постигнеш температури од преку 500 степени на издув треба мамето мамино да и расплачеш на колата. Евентуално во 3та брзина на стража полна гас. И тоа количество на согорени честици е минимално.

Јас лично кога има регенерација не сум осетил зголемена потрошувачка зошто и да е поголема (нормално) каков удел ќе има во просекот по изминати 500км да речеме? Скоро минимален. Единствено ако се погоди да си во лер а во меѓувреме има регенерација па тогаш обртаите да се малце кренати. Кога возиш па на отворено нема никакви шанси да приметиш дека во моментот има активна регенерација.

И нормално не е работава да се убедуваме кога постојат факти. Или тие од сервис немаат појма што е активна регенерација (многу сеуште мислат тоа не треба да се случува ако автомобил се вози на отворено :)) Штом ти како што и самиот си рече си одиш на отворено од време на време а самото тоа подразбира подолг временски интервал на возење, веројатно огромен дел од активните регенерации се случуваат токму тогаш и нормално е дека нема да забележиш кога почнало и кога завршило.


И ова што си го напишал Passive Regeneration is a process of soot reduction via natural conversion. It occurs when ideal driving conditions apply (60mph for 15 minutes – e.g. motorway driving). The DPF becomes hot enough to burn off some of the trapped particulates naturally between 350-500°C. The carbon soot particles are converted into carbon dioxide by a reaction with nitrogen oxide using the coating of the DPF, which works as a catalyst. во реалноста е многу различно, тоа ми е целиот муабет. Минимум 500 степена треба за да имаш минимална регенерација кога ни малку не е доволна да се исфрли гарежот во значителни количини.


Пошто ме напна, кажи им на тие од сервис што ќе ти покаже ова на 02:29  :)


Кај што пишува под бр.3

Distance driven after final successful regeneration 86km е всушност кога завршила успешна активна регенерација. Инаку момаков покажува како се прави присилна регенерација преку компјутер, но тоа е тотално небитно за темава.
« Последно менување: 11 Ноември 2019, 13:09:39 pm vlatko.klp »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #102 на: 11 Ноември 2019, 13:35:18 pm »
Последниот пост не беше наменет за тебе Влатко, туку за другите читатели на форумов да не бидат во заблуда како што бев и јас самиот од читкањата по други форуми.

Некогаш ти недостасува да прочиташ внимателно. Никаде не реков дека активна регенерација е штетна, опасна, непожелна, итн.
Мислам дека бев доволно јасен Кога напишав дека бев загрижен да не не ги приметам и ги пропуштам шансите за регенерации и да морам на сервис за присилна регенерација, што исто така не е смак света, туку дополнително комплицирање од аспект трчкарање, губење време, итн.

Поздрав и секое добро :)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #103 на: 11 Ноември 2019, 14:05:21 pm »
Целата поента ми е да ти доловам дека активна регенерација се случува кај сите автомобили и тоа е редовен процес на горење на честички. Да, кај некои производители можеби тоа е по-изразено, ецу-то е програмирано на различни интервали да започне регенерација итн. но сепак е неминовна. Ставам кладба дека кај модерен дизел, е невозможно да се поминат 1.000км без активна регенераиција дури и да бидат сите тие км на отворено. Така да ти ако имаш 30.000 поминато  до сега тоа ти е минимум 30 успешни активни регенерации.  :)

Пасивната регенерација количински е незначителна во однос на изгорените честички. Ти ако сакаш извози ги сите километри на отворено, фактот е дека количината на произведени согорени честици и складирани во дпф-то ќе биде секогаш стотици пати поголем од стапката на изгорени честици при пасивна регенерација, што значи дека кад тад ќе произведеш 40тина% исполнетост на дпф и тогаш започнува активна регенерација, што нормално никогаш нема да ја приметиш на отворено.

Ако возиш конзервативно на отворено на пример 6та брзина си крузаш на темпомат 120-140 моторот тогаш си преде, не е напнат и самата температурата на издувниот систем никогаш нема да биде доволно висока за да се случи дури и минимална пасивна регенерација, а да не забораваме декае во меѓувреме со такво возење континуирано моторот произведува честици кои се складираат во дпф-то. Тоа ти е како да пувкаш и прдиш по малце дискретно пред гости ама ќе дојде време кога ќе треба да отидеш по голема нужда и да се исереш на раат.


Поздрав и до тебе.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #104 на: 11 Ноември 2019, 15:05:08 pm »
Сакаш пукни од мака, кај мене се одвива пасивна и сега за сега немало потреба да се покрене активна, што поради нова кола со тазе дпф, што поради икс други причини, да не ги набројувам.
Тоа што проверував во сервис не беше да се докажувам со тебе, туку да бидам раат и да видам зошто колата не се понаша како кај поединци по форуми, меѓудругото како на оној форум за хјундаи.

Мораш да прифатиш дека сите коли не се исти во поглед на пасивната регенерација, и дека тоа што важи за твојот Сеат не важи за сите коли.
Морам да признам дека и за мојата очекував исто, незнам по кој пат го кажувам ова.

Читај уште еднаш

Passive Regeneration is a process of soot reduction via natural conversion. It occurs when ideal driving conditions apply (60mph for 15 minutes – e.g. motorway driving). The DPF becomes hot enough to burn off some of the trapped particulates naturally between 350-500°C. The carbon soot particles are converted into carbon dioxide by a reaction with nitrogen oxide using the coating of the DPF, which works as a catalyst.

ПС прочитај и за адблуто уште еднаш внимателно.