Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897503 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1980 на: 15 Ноември 2015, 18:56:43 pm »
Kaj мене е мислам 43литри и никогаш не сум успеал толку да напунам, 38,5 или можеби имам и 39 литри наполнето.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1981 на: 15 Ноември 2015, 19:08:30 pm »
Пошто има проблем по негово кажување, деновиве, претпоставувам дека претходно немал проблем, затоа треба да побара решение, пошто според тебе треба да го фрли плинскиот уред, бидејќи после 5 минути возење на плин му се сјебува мапата на бензинскиот компјутер.
А најлесно е да се каже „нема спас“ без да се бара решение за проблемот. BRC претпоставувам наместил во Аутомакедонија, па моја препорака би било таму да појде, да видат што е маката.

Едноставно, правилно наместен и наштелуван плински уред, не би требало да ги наруши сетинзите на бензинското ЕКУ.
Во Аутомакедонија ништо не можеа да и откријат дадоа некои адитиви за бензин и по негово ставање колата си пали нормално, но не ја возев на плин. Еден ден малку ја префрлив на плин од еден семафор до друг и утредента пак запали на второ верглање. Колата на плин има поминато 35.000, ако се бунат компјутерите ќе биде интересно :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1982 на: 15 Ноември 2015, 19:19:32 pm »
А да смениш место од кај што точиш бензин? Моја препорака е 100-ката од Супертрејд на Првомајска.. Ако е до бензинот, одма ќе си каже. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1983 на: 15 Ноември 2015, 19:35:07 pm »
А да смениш место од кај што точиш бензин? Моја препорака е 100-ката од Супертрејд на Првомајска.. Ако е до бензинот, одма ќе си каже. :)
Ќе пробам знам они од грчка директно ги носат бензините.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1984 на: 16 Ноември 2015, 09:41:10 am »
Шевролет Круз 1.8 со БРЦ плински уред, деновиве имам проблем при палење (на бензин) колата два пати вергла ко да е пресисана и на второт верглање пали. После тоа нормално пали, важно првото палење од сабајле или после неколку саати стоење колата пали по второто верлање. По ставање адитиви за гориво и возење на бензин 2-3 дена колата нормално си пали. Ако ја возам и пет минути на плин после палењето пак е по второ верглање. Проверено на компјутер не јавува грешки. Дали треба повеќе денови да ја возам на бензин или нешто е со плинскиот уред, плин-от , што може да е ?

Здраво
Отежнатото стартување на моторот може да е предизвикано од плинскиот уред, но може да се работи и за проблем на моторот кој не е поврзан со плинот.  Вообичаената постапка кај нас е следното - со клиентот се договараме возилото 50 километри да се вози само на бензин. После оваа километража, параметрите на бензискиот компјутер, доколку под влијание на плинскиот уред биле изместени,  ќе се вратат на почетните позиции, и возилото наредното утро ќе стартува без проблем. Во овој случај возилото се носи кај нас ( на бензин) на нова калибрација и евентуални корекции на плинскиот уред.
Доколку и по ваквиот тест-возење 50 км на бензин, возилото тешко стартува, проблемот ќе треба да го решава автомеханичар или автоелектричар.
 

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1985 на: 16 Ноември 2015, 11:11:45 am »
Плинската боца (торусна ) е декларирана на 47л, од плимонт ми рекоа највише на полнење би требало околу 44-45л, а последниве две полнења на МП ми точат по 47л и тоа на мое инсистирање да прекинат со полнење (предходно веќе на 42-43л почнуваше да успорува полнењето и така со "мучење" идеше до 45л ). Прашањето ми е дали ако е појака пумата (има поголем притисок ) може да набие толку па и повеќе литри или пак можно е заштитата од преполнување на  боцата да е расипана?


Здраво
Вашата плинска боца има капацитет од 47 литри. Вообичаено тој капацитет тешко се постигнува, и тоа само на пумпа со висок притисок, а очекуваната литража  во пракса кај овие боци е 44-45 литри. Нема технички или безбедносни проблеми и ако боцата е наполнета 47 литри. Секоја плинска боца е обезбедена со мултивентил, кој содржи и два безбедносни вентили. Во случај притисокот во боцата да се искачи над дозволеното ниво, реагира сигурносниот вентил (испушта плин низ сигурноснисте испусти-под возилото) и го враќа притисокот под тоа ниво.
Инаку притисокот на  пумпите кај нас вообичаено е 8,5-9 бари, кај посилните пумпи околу11 бари, притисокот на кој  сигурносниот вентил реагира е 25 бари, деклариран минимален притисок на секоја ТНГ боца произведена по "ECE 67R 01" -европските регулативи е 30 бари, притисокот на кој го се подложуваат боците  при нивно испитување во лабораториски услови е 76,5 бари.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1986 на: 16 Ноември 2015, 12:25:51 pm »
Шевролет Круз 1.8 со БРЦ плински уред, деновиве имам проблем при палење (на бензин) колата два пати вергла ко да е пресисана и на второт верглање пали. После тоа нормално пали, важно првото палење од сабајле или после неколку саати стоење колата пали по второто верлање. По ставање адитиви за гориво и возење на бензин 2-3 дена колата нормално си пали. Ако ја возам и пет минути на плин после палењето пак е по второ верглање. Проверено на компјутер не јавува грешки. Дали треба повеќе денови да ја возам на бензин или нешто е со плинскиот уред, плин-от , што може да е ?

Здраво
Отежнатото стартување на моторот може да е предизвикано од плинскиот уред, но може да се работи и за проблем на моторот кој не е поврзан со плинот.  Вообичаената постапка кај нас е следното - со клиентот се договараме возилото 50 километри да се вози само на бензин. После оваа километража, параметрите на бензискиот компјутер, доколку под влијание на плинскиот уред биле изместени,  ќе се вратат на почетните позиции, и возилото наредното утро ќе стартува без проблем. Во овој случај возилото се носи кај нас ( на бензин) на нова калибрација и евентуални корекции на плинскиот уред.
Доколку и по ваквиот тест-возење 50 км на бензин, возилото тешко стартува, проблемот ќе треба да го решава автомеханичар или автоелектричар.
 
Точно после подолго возење на бензин колата почна нормално да стартува. Но откако за краток период околу десетина минути вожња на плин па пак на бензин потоа колата пак потешко стартуваше . Наредниот ден пак стартуваше добро но се возеше на бензин. Дали дефинитивно треба нова калибрација ?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1987 на: 17 Ноември 2015, 09:39:56 am »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1988 на: 17 Ноември 2015, 09:57:21 am »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1989 на: 17 Ноември 2015, 14:00:40 pm »
Плимонт едно прашање до вас , имам даеву тико, у последно време аналогниот мерач на самата боца почна да покажува погрешно. Пример покажува околу 3/4 , а на бензинска собра скоро полн резервар. Колку би чинела промена на мерачот кај вас ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1990 на: 18 Ноември 2015, 14:56:27 pm »
Плимонт едно прашање до вас , имам даеву тико, у последно време аналогниот мерач на самата боца почна да покажува погрешно. Пример покажува околу 3/4 , а на бензинска собра скоро полн резервар. Колку би чинела промена на мерачот кај вас ?

Ќе биде потребно да се направи корекција на пловакот на мултивентилот. Тоа се прави на сосем празен резервоар. Цената на оваа интервенција е 800 ден.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1991 на: 20 Ноември 2015, 09:04:20 am »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1992 на: 20 Ноември 2015, 10:43:02 am »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.
[/quot
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.

Во овој случај проблемот бил од механичка природа, неисправен испарувач, но тоа  сепак не е универзално решение за сите возила со отежнато палење. Како и да е, колегите  во Аутомакeдонија работат совесно и ги решаваат проблемите

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1993 на: 23 Ноември 2015, 09:31:30 am »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.
[/quot
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.

Во овој случај проблемот бил од механичка природа, неисправен испарувач, но тоа  сепак не е универзално решение за сите возила со отежнато палење. Како и да е, колегите  во Аутомакeдонија работат совесно и ги решаваат проблемите



А од што може да се намали траењето на мембраната, лош плин, ретко возење или едноставно потрошен материјал кога тогаш ќе се расипе.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1994 на: 23 Ноември 2015, 15:13:02 pm »
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.
[/quot
Да, најпрво возење 50 км само на бензин, по што следува нова софтверска калибрација на уредот. Претпоставувам дека вашиот БРЦ уред е вграден во Аутомакедонија, и во случај да побараат возилото да го задржат кај нив за целосен преглед Ве советувам да се согласите на тоа.
Да во Аутомакеоднија е местен, веќе беше на проверка ништо не открија но тоа беше пред да ја возам само на бензин.
Разговарав со нив, нешто ми спомнаа проверка на плинскиот редуктор. Па во петок ќе видиме што ќе испадне.
Благодарам за помошта !

Епа дечки ако имате плински уред и од сабајле имате проблем со палењето односно возилото пали по второ верглање тогаш проблемот е во расплиначата или струкчно кажано редукторот поточна во мембраната која пропушта плин во граната и при палење го гуши моторот.  Во Аутомакедонија се реши проблемот по второ одење.

Во овој случај проблемот бил од механичка природа, неисправен испарувач, но тоа  сепак не е универзално решение за сите возила со отежнато палење. Како и да е, колегите  во Аутомакeдонија работат совесно и ги решаваат проблемите



А од што може да се намали траењето на мембраната, лош плин, ретко возење или едноставно потрошен материјал кога тогаш ќе се расипе.

Сите наброени фактори  можат да бидат предизвикувачи на проблемот. Премногу раната замена на мембраните  може да е резултат и на грешка при изработката на испарувачот, што е реткост кај компании како BRC, но сепак се случува.