Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420373 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5041
  • The Spartan General
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1125 на: 24 Февруари 2016, 11:05:54 am »
Ауу човече...спомнав плин во C20 LET...ко мајка да им опцув.


Нормална реакција на опелџии. ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1126 на: 24 Февруари 2016, 11:06:44 am »
Муабетот на IdeuX e особено интересен за две работи:

1. Перфектна и чиста комора, што е многу битно кај турбаши ради појава на вжештени точки и појава на knock
2. Мубаетот со лабдата и константното орање на мапата (ако е компјутерот self learning, а треба да е) поради различната стехиометрија и октанажа на горивата.

пс. IdeuX, овие две работи во врска со плинот не ми текнале до сега :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1127 на: 24 Февруари 2016, 11:14:27 am »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1128 на: 24 Февруари 2016, 11:41:31 am »
Лелеее каква смеаааа :D пребацујте у легендарни ПРЕПИШАНИ постови!
едит: на одговорот на србинот мислам :)
« Последно менување: 24 Февруари 2016, 11:53:05 am marmlad »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1129 на: 24 Февруари 2016, 11:54:02 am »
Се освестиле и србине..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1130 на: 24 Февруари 2016, 12:00:58 pm »
posle takov detalen opis na agonijata sto bi sledela... ja ne bi stavil plin.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1131 на: 24 Февруари 2016, 12:04:39 pm »
Членот кој опиша и по природа е малку ...кхм.."дрaматичен"..



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг:
« Одговори #1132 на: 24 Февруари 2016, 12:12:01 pm »
Многу е важно да се коментира објективно, а не субјективно и со предрасуди. Затоа и се такви одговорите.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1133 на: 24 Февруари 2016, 16:29:10 pm »
Spored mene ako ja vozis poveke km ili planiras da ja vozis stavi I plin ic ne mu ja misli a ako ne ja vozis mnogu togas ne ti se isplati.
Vo vrska so se drugo nisto ne komentiram ke snimam Koga ke mozam video da se vidi kako prima audito na plin.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен helix

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1134 на: 24 Февруари 2016, 18:11:29 pm »
Posle tolku videni pozari ne bi pomislil da stavam plin znaejki deka se vozam so bomba vo kola.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1135 на: 24 Февруари 2016, 18:14:31 pm »
Zamisli kolku sirijci proagaat niz Makedonija. Pa napraj analogija so bombata plin.
Pa Zajko so bombite......usvari isto ti e ko so Zajko da se vozis.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1136 на: 24 Февруари 2016, 19:26:06 pm »
Posle tolku videni pozari ne bi pomislil da stavam plin znaejki deka se vozam so bomba vo kola.
Mi se ima zapaleno edno vozilo na plin I ne eksplodira mme.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1137 на: 24 Февруари 2016, 19:47:57 pm »
Какво бре палење луѓе?
Југото 10 години го возам на 10 пати попримитивен Lovato плински систем.
Татко ми неговата кола повеќе од 5 со BRC.

Eве го системот, за кој и од Србија ми потврдија дека е најдобар без да им го спомнам..

http://lpg-aries.com/sequent-plug-drive,646

The SEQUENT PLUG&DRIVE system is the latest and most advanced gaseous phase LPG system designed for cars with a multi-point sequential petrol injection system. It was created on the basis of well-known and proven components from the SEQUENT systems family, i.e. Genius MB reducer, BRC injectors along with the rail and MICRO changeover switch.
The PLUG & DRIVE gas control unit as well as the gas pressure and temperature sensor located in the rail constitute a novelty. Particularly noteworthy is the PLUG & DRIVE gas control unit characterised by very good communication with the petrol control unit, which allows obtaining a number of important parameters, such as mass of the flowing air, air temperature, coolant temperature, engine r.p.m, short-term and long-term adaptation of the fuel mixture mapping. Thanks to these data, the gas control unit can precisely control the entire system and dispense LPG. Communication between the gas control unit and the petrol control unit also allows reading and cancelling the errors signalled during the operation. This function also allows sorting these errors into "more and less important" for the engine operation - a flashing LED on the Micro changeover switch informs the driver about errors.
 
The SEQUENT PLUG&DRIVE system offers the following options: cold engine operation, acceleration, deceleration, and full load operation.
 
A novelty in this system is the possibility of emergency start-up of the engine with gas. However, this option has been limited by the manufacturer to five repetitions, preventing its overuse. This function can be reactivated in a service station. The P&D system is characterised by a very high degree of integration of the LPG injection control system with the factory fuel system - it is pre-installed in new cars of various make, such as: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT. The combination of the petrol and gas injection control systems enables full control over emissions of pollutants by providing optimal working conditions for the operation of the catalytic converter. The P&D system meets the requirement of the EURO 4 exhaust emission standard
 
APPLICATION:
 
Naturally aspirated and turbocharged 3-, 4-, 5-, 6- and 8-cylinder petrol engines with multi-point sequential petrol injection system.
 
CONTENTS OF THE P&D KIT:
 
GENIUS MB reducer, P&D control unit, Et98 gas solenoid valve, cabling, Micro switch, BRC rail with integrated gas pressure and temperature sensors,
 
BRC injectors, gaseous phase filter, gas pipes, water pipes, and mounting elements.
 
FUNCTIONS:
 
Automatic switching from petrol to autogas after reaching an adequate temperature of the coolant. Full integration of the gas and petrol control units.
 
STANDARDS:
 
The system meets the requirement of the EURO 4 exhaust emission standard and can interoperate with EOBD.

Eве ги компонентите:
http://lpg-aries.com/components-and-description,678.

Поскап нема.
Не е ова сам свој направи ќумбе систем со боца што го бутаат по Стојадини...не сум до толку луд.




« Последно менување: 24 Февруари 2016, 19:59:27 pm Stratro »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1138 на: 24 Февруари 2016, 20:08:00 pm »
Мислиш имаат појма што кажа?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1139 на: 24 Февруари 2016, 20:20:25 pm »
Particularly noteworthy is the PLUG & DRIVE gas control unit characterised by very good communication with the petrol control unit, which allows obtaining a number of important parameters, such as mass of the flowing air, air temperature, coolant temperature, engine r.p.m, short-term and long-term adaptation of the fuel mixture mapping. Thanks to these data, the gas control unit can precisely control the entire system and dispense LPG.


Зарем некој кај нас во државичево ќе се ебава со следење, проучување и штеловање на плинот со помош на овои можности кои ги нуди овој ЕCU? Башка ова се финеси во штеловањето, кои се речиси непотребни освен сензорот за мерење на температура на плинот во рампата како варијалба која е независна од бензинскиот ECU...