ФОРУМ.CARclub.mk
CARclub.mk ФОРУМ => Возила на Членови => Тема започната од: Mazdash на 12 Јануари 2021, 16:27:25 pm
-
Здраво.
Имам Мазда 6 2,0 100KW 2004 година.
Досега вкупно има 225 000 километри. Од кога ја купив поминав 50 000.
На 10 000 км ми троши 3-4 литри уље.
Пред 1 година и сменив замаец, ставив фиксен, подобар бил, така ме советуваше мајсторот.
Пред некој ден ја отворив капачката за полнење уље се слуша звук траскање, како парна локомотива и чади од капачката.
Колата ја возам нормално. Кога ја стегам одвреме-навреме после 3 500 вртежи како да ја губи снагата и многу чади.
Иначе турбината ми е репарирана во СТ турбо техника, прво мислев дека троши од нејзе.
Кога појдов на мајстор ми рекоа дека е можно да се шајбните на дизните или семеринзи на вентили, дека од таму губи компресија.
Овај проблем ми се појави откако го сменив замаецот. Еден мајстор ми вели итно да ставам варијабилен, друг дека замаецот нема врска.
Ни самиот незнам што е точно веќе, па доколку имате повеќе искуство околу ова, ве молам за совет што да правам или да ми препорачате некој мајстор што стварно се разбира.
Ви благодарам.
-
Фиксен замаец ти е полошо шо си ставил,но тоа се однесува на вибрациите на возилото,нема врска со трошење на уље,уље може да ти троши од гумици на вентилите или кариките да се отидени.
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
-
Здраво.
Имам Мазда 6 2,0 100KW 2004 година.
Досега вкупно има 225 000 километри. Од кога ја купив поминав 50 000.
На 10 000 км ми троши 3-4 литри уље.
Пред 1 година и сменив замаец, ставив фиксен, подобар бил, така ме советуваше мајсторот.
Пред некој ден ја отворив капачката за полнење уље се слуша звук траскање, како парна локомотива и чади од капачката.
Колата ја возам нормално. Кога ја стегам одвреме-навреме после 3 500 вртежи како да ја губи снагата и многу чади.
Иначе турбината ми е репарирана во СТ турбо техника, прво мислев дека троши од нејзе.
Кога појдов на мајстор ми рекоа дека е можно да се шајбните на дизните или семеринзи на вентили, дека од таму губи компресија.
Овај проблем ми се појави откако го сменив замаецот. Еден мајстор ми вели итно да ставам варијабилен, друг дека замаецот нема врска.
Ни самиот незнам што е точно веќе, па доколку имате повеќе искуство околу ова, ве молам за совет што да правам или да ми препорачате некој мајстор што стварно се разбира.
Ви благодарам.
Од горе изложеното можам да констатирам дека Маздате нема 225.000км, туку најмалку дупло повеќе
-
Здраво.
Имам Мазда 6 2,0 100KW 2004 година.
Досега вкупно има 225 000 километри. Од кога ја купив поминав 50 000.
На 10 000 км ми троши 3-4 литри уље.
Пред 1 година и сменив замаец, ставив фиксен, подобар бил, така ме советуваше мајсторот.
Пред некој ден ја отворив капачката за полнење уље се слуша звук траскање, како парна локомотива и чади од капачката.
Колата ја возам нормално. Кога ја стегам одвреме-навреме после 3 500 вртежи како да ја губи снагата и многу чади.
Иначе турбината ми е репарирана во СТ турбо техника, прво мислев дека троши од нејзе.
Кога појдов на мајстор ми рекоа дека е можно да се шајбните на дизните или семеринзи на вентили, дека од таму губи компресија.
Овај проблем ми се појави откако го сменив замаецот. Еден мајстор ми вели итно да ставам варијабилен, друг дека замаецот нема врска.
Ни самиот незнам што е точно веќе, па доколку имате повеќе искуство околу ова, ве молам за совет што да правам или да ми препорачате некој мајстор што стварно се разбира.
Ви благодарам.
Од горе изложеното можам да констатирам дека Маздате нема 225.000км, туку најмалку дупло повеќе
Јас имав иста ваква Мазда и точно на 225.000 ја продадов. Колата е одлична а моторот скапаница. Мене два пати ми зариба (првиот пат во гаранција).
Што се однесува до прашањето, заптивки на вентили. Освен ако не ти тропа како метал на метал. Во тој случај фрли го моторот.
И ако сеуште не ти е зарибана, чим ти чади многу верувам црно, инџекторите или народски дизните ти се поебани. Тоа ќе ти допринесе да ти зариба секако.
-
Мртов е моторот.
-
Koj 2.0 dizel e vo mazdata? Ne e PSA?
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
-
Нема едноставно решение. Мора сѐ да провериш.
Провери го цревото до интеркулер. Батали дека било поправено турбото. Види дали има масло таму.
Треба да е сѐ суво.
Нема врска замаецот со ова.
Ако сѐ е во ред со турбото и интеркулерот,тогаш проблемот е кај моторот.
Нека сменат тоа што викаат кај моторот, шајбни мајбни.
Последно, шо масло ставаш?
-
Koj 2.0 dizel e vo mazdata? Ne e PSA?
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Не.
Нивни е 2.0 RF 2002 MZR-CD
-
Нема едноставно решение. Мора сѐ да провериш.
Провери го цревото до интеркулер. Батали дека било поправено турбото. Види дали има масло таму.
Треба да е сѐ суво.
Нема врска замаецот со ова.
Ако сѐ е во ред со турбото и интеркулерот,тогаш проблемот е кај моторот.
Нека сменат тоа што викаат кај моторот, шајбни мајбни.
Последно, шо масло ставаш?
Од 1.000.000 половни коли, само една можно е да нема масло во црево до интеркулер. Не треба да има, ама имаат сите, не може на основ на тоа да утврди.
-
Не треба конкретно оваа да има бидејќи го средил турбото.
-
Смени си шајбни на дизни и не читај глупости од стручњаци по форуми.
Според сервисна книшка се менуваат на секои 50 000 км а исто така и се чисти усисна ситка во картер за масло на секои 30 000, од нечистење на истата зарибуваат моторите, не влечи пумпата за масло од картер доволна количина за да има соодветно подмачкување.
https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/6/Mazda%206%20Workshop%20Manual%20English/Mazda6/English/1749-1E-02G.pdf
https://rmsmotoring.com/forum/threads/mazda-6-remap.180439/
Од искуство.
Поздрав
-
Смени си шајбни на дизни и не читај глупости од стручњаци по форуми.
Според сервисна книшка се менуваат на секои 50 000 км а исто така и се чисти усисна ситка во картер за масло на секои 30 000, од нечистење на истата зарибуваат моторите, не влечи пумпата за масло од картер доволна количина за да има соодветно подмачкување.
Од искуство.
Поздрав
Значи и тебе да не те чита како стручњак на форуми 😅
-
Секоја чест за начинот на претставување на својата кола ;D
-
JDM4LIFE, секоја чест за напишаното. ;) Во право си.
Денес бев специјално во Скопје на мајстор за проверка. Кога ја отвори капачката за уље според работата на моторот ми рече дека е само од дизните, треба да се сменат шајбните и треба рајбување на лежиштата и дизните. После тоа, проверка на сите црева, замена на филтри и уље и проверка и чистење на ситото.
Ќе одав на оваа варијанта. Се надевам дека ќе го решам проблемот.
Ве молам да ми препорачате некој добар мајстор за проверка-репарација на дизни.
Ви благодарам.
-
MIKIUS,
фала за поддршката. :)
-
Diesel Service Stojce , Vlatko od Kavadarci..
-
Blagodaram.
-
Смени си шајбни на дизни и не читај глупости од стручњаци по форуми.
Според сервисна книшка се менуваат на секои 50 000 км а исто така и се чисти усисна ситка во картер за масло на секои 30 000, од нечистење на истата зарибуваат моторите, не влечи пумпата за масло од картер доволна количина за да има соодветно подмачкување.
Од искуство.
Поздрав
Значи и тебе да не те чита како стручњак на форуми 😅
Jaс напишав од лично искуство- ама изгледа ти тоа го замижа, за разлика од некој што не се соочил со проблемите на колегата
-
Арно вика Carpathian Lord, еден од тие стручњаци си и ти :) Како ти имаш поголемо искуство од Микси кој ја имал истата кола (најверојатно од нова) и 2 пати му зарибал моторот?
Тешки до шајбните на дизните да е проблемот на членот, но не верувам од нив да троши 4 литри масло на 10ккм. Впрочем го имаш делот од сервисната на која пишува дека шајбните се менуваат на 50ккм? За ова немам слушнато досега, но не велам дека не е така.
-
Се надеваме @Mazdash ќе одговори ко ќе ја среди колата па да пресечиме, кој од кој е постручњак.
-
Најмалку битно кој е во право. Нека си ја среди колата. Јас само се „шибав“ со JDM4LIFE. Немам потреба да се докажувам кој е експерт или не е. Никогаш не реков дека сум.
-
Арно вика Carpathian Lord, еден од тие стручњаци си и ти :) Како ти имаш поголемо искуство од Микси кој ја имал истата кола (најверојатно од нова) и 2 пати му зарибал моторот?
Тешки до шајбните на дизните да е проблемот на членот, но не верувам од нив да троши 4 литри масло на 10ккм. Впрочем го имаш делот од сервисната на која пишува дека шајбните се менуваат на 50ккм? За ова немам слушнато досега, но не велам дека не е така.
Го поседувам истото возило веќе 9 години, затоа и го советував колегата.
А друга работа е што по професија сум машински инженер за моторни возила и работам 15 години во сервис за возила и тешки и патнички.
Toa e проблемот на денешницата, никоја не сака да го ислуша/прочита соговорникот, секој си го вози неговото убедување како правило и закон.
Тука секој сам ќе процени дали советот треба да го примени или не на неговото возило, бесплатен е.
Ако го прочиташ мојот пост, и ако го отвориш еден од линковите што е постиран , ќе видиш зошто на некој му зарибал мотор.
А ако го отвориш другиот линк пак , ќе го најдеш цел сервисен прирачник за конкретниот мотор.
Поздрав
-
Најмалку битно кој е во право. Нека си ја среди колата. Јас само се „шибав“ со JDM4LIFE. Немам потреба да се докажувам кој е експерт или не е. Никогаш не реков дека сум.
Македонче пусто да остане, само за сеир и .. дрвење.
-
Арно вика Carpathian Lord, еден од тие стручњаци си и ти :) Како ти имаш поголемо искуство од Микси кој ја имал истата кола (најверојатно од нова) и 2 пати му зарибал моторот?
Тешки до шајбните на дизните да е проблемот на членот, но не верувам од нив да троши 4 литри масло на 10ккм. Впрочем го имаш делот од сервисната на која пишува дека шајбните се менуваат на 50ккм? За ова немам слушнато досега, но не велам дека не е така.
Го поседувам истото возило веќе 9 години, затоа и го советував колегата.
А друга работа е што по професија сум машински инженер за моторни возила и работам 15 години во сервис за возила и тешки и патнички.
Toa e проблемот на денешницата, никоја не сака да го ислуша/прочита соговорникот, секој си го вози неговото убедување како правило и закон.
Тука секој сам ќе процени дали советот треба да го примени или не на неговото возило, бесплатен е.
Ако го прочиташ мојот пост, и ако го отвориш еден од линковите што е постиран , ќе видиш зошто на некој му зарибал мотор.
А ако го отвориш другиот линк пак , ќе го најдеш цел сервисен прирачник за конкретниот мотор.
Поздрав
На која страна пишува промена на шајбни на секои 50.000км? https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/6/Mazda%206%20Workshop%20Manual%20English/Mazda6/English/1749-1E-02G.pdf
-
Арно вика Carpathian Lord, еден од тие стручњаци си и ти :) Како ти имаш поголемо искуство од Микси кој ја имал истата кола (најверојатно од нова) и 2 пати му зарибал моторот?
Тешки до шајбните на дизните да е проблемот на членот, но не верувам од нив да троши 4 литри масло на 10ккм. Впрочем го имаш делот од сервисната на која пишува дека шајбните се менуваат на 50ккм? За ова немам слушнато досега, но не велам дека не е така.
Го поседувам истото возило веќе 9 години, затоа и го советував колегата.
А друга работа е што по професија сум машински инженер за моторни возила и работам 15 години во сервис за возила и тешки и патнички.
Toa e проблемот на денешницата, никоја не сака да го ислуша/прочита соговорникот, секој си го вози неговото убедување како правило и закон.
Тука секој сам ќе процени дали советот треба да го примени или не на неговото возило, бесплатен е.
Ако го прочиташ мојот пост, и ако го отвориш еден од линковите што е постиран , ќе видиш зошто на некој му зарибал мотор.
А ако го отвориш другиот линк пак , ќе го најдеш цел сервисен прирачник за конкретниот мотор.
Поздрав
На која страна пишува промена на шајбни на секои 50.000км? https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/6/Mazda%206%20Workshop%20Manual%20English/Mazda6/English/1749-1E-02G.pdf
Jas pobarav nabrzina ama takvo nesto ne najdov.