Автор Тема: DYNO тестер, основна алатка на секој професионален тјунер  (Прочитано 47996 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
значи отприлика 1/4-1/3 губиш на пренос?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
мислам дека многу е тоа..... можда 10-15%. Ама ај има поупатени од мене па нека кажат. Ова кашкаито е декларирано на 150кс а измерено е 144. Е сеа фабриката дали ја декларира силата на радилица или на тркала?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Никој не декларира снага на тркала...

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Значи тука има губиток од некои 5%?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Мислам дека обично загубата е грубо околу 20%, секако не е исто кај секоја кола. Кај аутоматик е најчесто малце поголема.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Декларираната снага е снага на мотор. Не на тркала.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Никој не декларира снага на тркала...
I beg to differ.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Во сите спецификации досега што сум ги сретнал се работи за снага на моторот. Не излезна снага на тркала. А некој што кажува помалку отколку што испорачува - тоа е друга работа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Factory ratings are all well and good, but many enthusiasts modify their cars and then want to see how much of an improvement they got from their labors. The problem is that most of the time people are not interested in ripping the engine out of their car to have it tested on an engine dyno; no, they're going to be testing on a chassis dyno. The most common chassis dyno, the inertial dynamometer (popularized by DynoJet), measures the horsepower as delivered at the power wheels -- whether front or rear.

But testing rear-wheel horsepower (rwhp -- obviously, front drivers would be measuring fwhp) makes it difficult to convert from what the dyno says to what the manufacturer says. The manufacturer, remember, measures horsepower at the flywheel. All that equipment between the engine and the wheels -- the transmission, driveshaft, differential, and axles -- introduce friction and inertial losses summarized as "powertrain loss" or "parasitic losses". The efficiency of the driveline can greatly affect the amount of the powertrain loss: Ford's AOD transmission, for example, is notoriously inefficient. As a very general rule, rear-wheel horsepower on a manual-transmission car is about 15% less than SAE net, and rear-wheel horsepower on an automatic-transmission car is about 20% less than SAE net.

Отсутен 2fast4you

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Ubavo objasneto Marsher  ;)
   

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Бидејќи константно добиваме пораки со прашања за цените на DYNO мерењата, одлучивме истите да ги објавиме јавно:

- Цената до 2 мерења е 30 евра.
- Цената за еден работен час користење е 100 евра.
- Дневна закупнина на DYNO тестерот е 300 евра.

Започнувањето со работа е планирано за Септември. Доколку има некои промени благовремено ќе бидете известени.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Леле цениве багатела, браво!

Не верувам поевтино да има во регионов.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Дај бе побрзо, кој ќе чека цел месец ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
2 мерења 30 евра? Дали тоа значи дека можам да измерам две коли за 30 евра?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг:
« Одговори #44 на: 20 Јули 2013, 21:04:46 pm »
За еден месец ке се одгатнат сите мистерии на ремапот и ке може да се докаже истиот.