Автор Тема: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform  (Прочитано 24954 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7889
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #105 на: 04 Јули 2013, 13:11:15 pm »
Ne znam zosto sporeduvate so Makedonija. Makedonija ne e apsolutno nikakov pazar niti merilo!

Na zapad mogu od firmite koi imaat golema relacija niz grad sekojdnevno, se poveke se odlucuvaat za mali gradski vozila!

Tie trosat i ja odreduvaat pobaruvackata ! Vo makedonija novi vozila se prodavaat samo oti mora da se prodavaat, nisto poveke !


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #106 на: 04 Јули 2013, 13:12:12 pm »
Талентиран градски штедливец никогаш нема а ја купи колава. Башка стари луше, жени, баби и дедовци се се само не талентирани штедливци во кола. Возат полека а повеќе трошат.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3778
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #107 на: 04 Јули 2013, 13:17:25 pm »
Не знам како торкоиве авиони ви ги прават коливе. Ама на пример еден Citroen ZX so 1.8i со 153Nm(3000) 103 KS никако не ми изгледа како авион за Stilo 1.4 so 128Nm(4500) и 95KS. Онаа првата 3 години ја возев и иако солидно издржливо авто ни од далеку не беше fun to drive за разлика од Stilovo. Суровите бројки за Nm i KS не секогаш даваат добра слика за целата имплементација на пакетот.

Ако едно сигирно се сложувам со Deni  е - возете па кажете.

Да се гледаат еднострано Nm без KS  е подеднакво игнорантно како и они што не пробуваат да ги разберат Nm и гледаат само максимална снага. И пак на крај тоа оди низ менувач и се аплицира на тркалата.

Колите се дизајниран пакет од почеток до крај. Имаат дизајниран мотор, менувач, карсерија, опрема и се што е во колата ко се наменети за таргет група (како и секоја конфекциска индустрија). Да сакаш да возиш динаминчно нема што да гледаш овде.  

Јас на пример летно време не носам сандали, носам платнени патики со добра вентилација и поудобно ми е. Тоа не значи дека сите „оние“ лудаци што ги носат грешат.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54782
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #108 на: 04 Јули 2013, 13:18:49 pm »
Не знам како торкоиве авиони ви ги прават коливе. Ама на пример еден Citroen ZX so 1.8i со 153Nm(3000) 103 KS никако не ми изгледа како авион за Stilo 1.4 so 128Nm(4500) и 95KS. Онаа првата 3 години ја возев и иако солидно издржливо авто ни од далеку не беше fun to drive за разлика од Stilovo. Суровите бројки за Nm i KS не секогаш даваат добра слика за целата имплементација на пакетот.

Ако едно сигирно се сложувам со Deni  е - возете па кажете.

Да се гледаат еднострано Nm без KS  е подеднакво игнорантно како и они што не пробуваат да ги разберат Nm и гледаат само максимална снага. И пак на крај тоа оди низ менувач и се аплицира на тркалата.

Колите се дизајниран пакет од почеток до крај. Имаат дизајниран мотор, менувач, карсерија, опрема и се што е во колата ко се наменети за таргет група (како и секоја конфекциска индустрија). Да сакаш да возиш динаминчно нема што да гледаш овде.  

Јас на пример летно време не носам сандали, носам платнени патики со добра вентилација и поудобно ми е. Тоа не значи дека сите „оние“ лудаци што ги носат грешат.
Ниедна бројка неможе да опише колку е споро ова возило. Апсолутно точно.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7889
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #109 на: 04 Јули 2013, 13:21:17 pm »
Не знам како торкоиве авиони ви ги прават коливе. Ама на пример еден Citroen ZX so 1.8i со 153Nm(3000) 103 KS никако не ми изгледа како авион за Stilo 1.4 so 128Nm(4500) и 95KS. Онаа првата 3 години ја возев и иако солидно издржливо авто ни од далеку не беше fun to drive за разлика од Stilovo. Суровите бројки за Nm i KS не секогаш даваат добра слика за целата имплементација на пакетот.

Ако едно сигирно се сложувам со Deni  е - возете па кажете.

Да се гледаат еднострано Nm без KS  е подеднакво игнорантно како и они што не пробуваат да ги разберат Nm и гледаат само максимална снага. И пак на крај тоа оди низ менувач и се аплицира на тркалата.

Колите се дизајниран пакет од почеток до крај. Имаат дизајниран мотор, менувач, карсерија, опрема и се што е во колата ко се наменети за таргет група (како и секоја конфекциска индустрија). Да сакаш да возиш динаминчно нема што да гледаш овде. 

Јас на пример летно време не носам сандали, носам платнени патики со добра вентилација и поудобно ми е. Тоа не значи дека сите „оние“ лудаци што ги носат грешат.

Stvarno li?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #110 на: 04 Јули 2013, 13:21:37 pm »
Точно. Само кој сака да се измачува со ваква кола? Кого таргетираат. Единствено би ја прифатил колава со плин . Абе јас и на Миле му викав дека тришам пари колку неговиот спарк па мораше да стави плин ;D . Иначе единствена предност му беше што е мало возилото и ќесе буднеш на повеќе места рецимо.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #111 на: 04 Јули 2013, 13:28:09 pm »
Ne znam zosto sporeduvate so Makedonija. Makedonija ne e apsolutno nikakov pazar niti merilo!

Na zapad mogu od firmite koi imaat golema relacija niz grad sekojdnevno, se poveke se odlucuvaat za mali gradski vozila!

Tie trosat i ja odreduvaat pobaruvackata ! Vo makedonija novi vozila se prodavaat samo oti mora da se prodavaat, nisto poveke !



Апсолутно дека Македонија не е никаков репер но ние сме тука и нормално е да дискутираме за тоа што не засега нас.

Инаку Смарт возилата најголем бум доживееа во Западна Европа, чак што више во Македонија на една рака може да се избројат продадените нови возила, но затоа сега се донесоа еден куп и 90% се службени.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7889
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #112 на: 04 Јули 2013, 13:29:19 pm »
Epa taka de, nie gjubreto izvozeno go nosime ovde ! Kako sto rekov, novi koli t'nka rabota za prodavanje! Pa duri i ovie sporetive !

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #113 на: 04 Јули 2013, 13:29:45 pm »
Се продадоа затоа што ги даваа на лизинг. Ги заебаа луѓето. Им побелеа коси. Пола без нив останаа. Другарчево веќе даде 10 000е а треба да даде уште 180 000 ден. душата му ја земаа.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3778
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #114 на: 04 Јули 2013, 13:38:48 pm »
Точно. Само кој сака да се измачува со ваква кола? Кого таргетираат. Единствено би ја прифатил колава со плин . Абе јас и на Миле му викав дека тришам пари колку неговиот спарк па мораше да стави плин ;D . Иначе единствена предност му беше што е мало возилото и ќесе буднеш на повеќе места рецимо.

Јас размислувам како тебе кога лично бирам кола. Да небеше така немаше да возам стара кола со перформанси кои во многу голем број случаи ги надминуваат оние на новите возила во иста класа.

Ама јас и ти сме едно. Замисли една фирма која треба да опслужува некакви ситни работи локално низ Скопје. При тоа не прави премногу км но им треба повеќе возила поради тоа што имаат специфичен бизнис модел. Да си финансиски аналитичар и сопственик на фирма дали би купил 10 стари возила?

Секое лонче капаче.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3778
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #115 на: 04 Јули 2013, 13:39:36 pm »
Не знам како торкоиве авиони ви ги прават коливе. Ама на пример еден Citroen ZX so 1.8i со 153Nm(3000) 103 KS никако не ми изгледа како авион за Stilo 1.4 so 128Nm(4500) и 95KS. Онаа првата 3 години ја возев и иако солидно издржливо авто ни од далеку не беше fun to drive за разлика од Stilovo. Суровите бројки за Nm i KS не секогаш даваат добра слика за целата имплементација на пакетот.

Ако едно сигирно се сложувам со Deni  е - возете па кажете.

Да се гледаат еднострано Nm без KS  е подеднакво игнорантно како и они што не пробуваат да ги разберат Nm и гледаат само максимална снага. И пак на крај тоа оди низ менувач и се аплицира на тркалата.

Колите се дизајниран пакет од почеток до крај. Имаат дизајниран мотор, менувач, карсерија, опрема и се што е во колата ко се наменети за таргет група (како и секоја конфекциска индустрија). Да сакаш да возиш динаминчно нема што да гледаш овде. 

Јас на пример летно време не носам сандали, носам платнени патики со добра вентилација и поудобно ми е. Тоа не значи дека сите „оние“ лудаци што ги носат грешат.

Stvarno li?

Да бе Salomon прекрасни ми се :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54782
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #116 на: 04 Јули 2013, 13:42:54 pm »
Точно. Само кој сака да се измачува со ваква кола? Кого таргетираат. Единствено би ја прифатил колава со плин . Абе јас и на Миле му викав дека тришам пари колку неговиот спарк па мораше да стави плин ;D . Иначе единствена предност му беше што е мало возилото и ќесе буднеш на повеќе места рецимо.

Јас размислувам како тебе кога лично бирам кола. Да небеше така немаше да возам стара кола со перформанси кои во многу голем број случаи ги надминуваат оние на новите возила во иста класа.

Ама јас и ти сме едно. Замисли една фирма која треба да опслужува некакви ситни работи локално низ Скопје. При тоа не прави премногу км но им треба повеќе возила поради тоа што имаат специфичен бизнис модел. Да си финансиски аналитичар и сопственик на фирма дали би купил 10 стари возила?

Секое лонче капаче.
Ако се неумни вработените па сакаш да ги казниш... А како службена кола која нема да се вози најпажљиво, потрошњата нема баш да е позитивна.  Ќе биде повисока отколку Фиести со Екобуст или Ајговци, или било кој дизел или плин. Со оглед на тоа како се возат сите службени коли.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3778
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #117 на: 04 Јули 2013, 13:48:35 pm »
Приватни фирми не се демократски институции. Тие ќе возат то што ќе им биде дадено. Ако не сум проценил добро тогаш ефектот јас ќе си го „јадам“. Акоментарот беше во однос на подобри стари коли.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54782
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #118 на: 04 Јули 2013, 13:50:42 pm »
Ќе ги дадеш парите како газда за зголемената потрошувачка, и за демотивираноста на вработените. Се се има свое. Газдата ќе биде во минус, а не вработените.  There is no free dinner.

https://en.wikipedia.org/wiki/Continental_drift

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #119 на: 04 Јули 2013, 13:52:57 pm »
Стари ама докажани рецимо. Иако не ми е тоа поентата. Ама зашто би земала нкоја фирма вакви возила. Потрошња? Без плин се ништо. Еве јас се нудам за тест, го зимам најогласениот мотор за потрошувачка тс и ставаме исто пари во возилата. Јас гарантирам дека нема да извози никој повеќе 15км од мене.

Јас сум повеќе за бензин ама кога се работи за потрошувачка и бензин во иста реченица малце смешно ми изгледа. Ма ако сака од томос моторче нека има, бетер.