Автор Тема: Fiat Punto 55s 1.1i 1997  (Прочитано 59863 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #450 на: 15 Мај 2015, 07:08:29 am »
Пробај најди диелектричка маст и намонтирај ги каблите со нанесување на диелектричка маст на контактите, може ќе помогне.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #451 на: 18 Јули 2015, 20:39:12 pm »
Се се криеме под сенка :P


Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #452 на: 24 Септември 2015, 11:08:53 am »
Пунтич си се поднови со нови плочки Феродо. Следува монтажа па и слики ако не заборавам.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1508
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #453 на: 24 Септември 2015, 11:27:02 am »
А слики од фризурата и машната ?:)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #454 на: 24 Септември 2015, 14:21:35 pm »
Еве некоја свадбарска од пунтич





Доста е од свадби, да се фатиме за работа  ;)

Плочките феродо ги земав од Еуро07 1300 ден и се фатив одма за работа. Целата процедура траеше околу 1 час, без брзање.
Најпрво ги олабавив штрафовите на тркалото(да не го тупам сите знаеме како се вади тркало).
Извадено тркалото и отворено капачето за глицерин.

   

Капачето за глицерин се отвара за да може за да може да се врати клипчето на шапата.



Но пред да дојдеме до клипчето, треба да се извади овој дел кој се наога во долниот дел од шапата

     

За да се извади штифната, потребно е чекан и клешти. Клештите се потребни за да се извади осигурачот од штифната (заборавив да го сликнам) а чеканот е за да се чукне штифната.

 Клипчето на шапата се врака со помош на хебла и една од старите плочки. Плочката се става на клипчето онака како што си лежи кога е намонтирана шепата и полека се бутка со хеблата наназад.



Од кога ке се демонтираат старите плочки потребно е шапата и клипчето убаво да се исчистат. Пожелно е да се издуваат со компресор, но може и со четкичка.

Нарената фаза е монтирање на новите плочки.



Монтирањето е обратно пропорцијонално од вадењето. Нормално кога се намонтираа сите делови мора и колата да се проба. Првите 20-30км плочките треба да налегнат убаво на дискот за да почнат да кочат како што треба.

Еве и некоја слика од старите плочки томекс со 40 000км



Наредните денови ке дознаам дали вреди да се купува феродо кој се три пати поскапи од томексот.
Накратко тоа е тоа.

Наредно што следи за пунтич е редовен сервис + каиши и затегач.












Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #455 на: 24 Септември 2015, 14:24:43 pm »
Не ќе е лошо и дисковите да си ги смениш....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #456 на: 24 Септември 2015, 14:32:21 pm »
Не ќе е лошо. Иако имаат уште "месо" можеби ке ги менувам со сервисот што следи или па ке ги оставам до наредна промена на плочки.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #457 на: 29 Јануари 2016, 22:05:33 pm »
.
« Последно менување: 29 Јануари 2016, 22:14:29 pm ZilePunto »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5450
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #458 на: 29 Јануари 2016, 22:40:23 pm »
Ekstra ocuvano bravoo uste mnogu da te sluzi bez nikakov problem.
Mnogu me bendisuva krovceto gore dusa davam za nego mnogu korisna rabota..

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #459 на: 30 Јануари 2016, 00:30:05 am »
Фала фала и ти да си најдеш количка што ќе те служи.
Кровчето стварно е многу корисна работа ама во пролет и во есен и чат пат летно време по 17 часот кога сонцето не мава во глава. А поради кровчето пунтово нема клима, така да би го трампал за клима :-)
Штета што тогаш не се произведувале со двете работи.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #460 на: 30 Јануари 2016, 07:32:39 am »
Средено Жилентије! :)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #461 на: 30 Јануари 2016, 09:51:40 am »
Благодариме ::)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #462 на: 13 Март 2017, 20:11:13 pm »
Вуферчето, монтирано и поврзано.



Звукот е таман, баш тоа што фалеше. Вуферчево таман ги надополнува задните елипси и звучниците во предните врати со по длабок звук.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #463 на: 13 Март 2017, 20:13:17 pm »
Одлично! Увек ми се свиѓале вакви инсталации што не навлегуваат во багажниот простор.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7584
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #464 на: 13 Март 2017, 20:19:40 pm »
Да ти кажам и затоа се одлучив на ваков зафат. Не зафаќа место а си брка работа.

Sent from my 5051X using Tapatalk