Автор Тема: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04  (Прочитано 270174 пати)

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2040 на: 13 Август 2016, 18:12:57 pm »
Е ова е веќе нешто... :D


Кууук-леееееее :*
No turbo, no fun :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2041 на: 14 Август 2016, 13:05:17 pm »
Малку се прешироки/премногу излегуваат надвор за мој вкус. Фабрички вози 6.5Ј ЕТ46, овие се 8Ј ЕТ35...


Во меѓувреме, perfect fit: OZ Superturismo LM, 7J ET42









I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2042 на: 14 Август 2016, 14:00:28 pm »
Еден од најубавите модели на OZ, дај боже да си најдеш и да си го стокмиш вака. :)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2043 на: 14 Август 2016, 14:01:05 pm »
Пунтото е коска

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2044 на: 14 Август 2016, 14:19:51 pm »
Еден од најубавите модели на OZ, дај боже да си најдеш и да си го стокмиш вака. :)

Па во краен случај, нови...јбг :D

@godofspeed - Тенкју вери мач :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2045 на: 14 Август 2016, 16:45:45 pm »
Не ти работи една свеќица, пука нешто ;D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2046 на: 14 Август 2016, 17:11:55 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2047 на: 14 Август 2016, 17:46:27 pm »
^^
Одговараш со „лош е плинот...“ ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2048 на: 14 Август 2016, 17:48:37 pm »
Пукање нели значи мисфајр?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #2049 на: 14 Август 2016, 17:50:43 pm »
Не

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2050 на: 14 Август 2016, 18:53:38 pm »
Па донекаде е во право и лошко ;) Само што станува збор за контролиран мисфајр.

Two-step systems essentially give you two rev limiters. You can set the lower limit to whatever RPM you reckon gives you the best tyre hookup from launch, while the second, higher limit is usually your car’s natural red line. While holding at the lower limit, fuel will continue to be pumped into the combustion chamber, but the two-step system ensures it doesn’t always ignite - that’s how it holds the engine at your desired revs. Where does this unburnt fuel go? Yep, you got it in one: the exhaust.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2051 на: 14 Август 2016, 19:06:22 pm »
myth busted.  :D

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #2052 на: 14 Август 2016, 20:26:01 pm »
LC krati na iskra i pomestuva palenje so cel da se dobie boost da ima cad. Obicno pomestuva vo kasnija 40 50 stepeni p5a propuknuva.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2053 на: 14 Август 2016, 20:35:23 pm »
Trpe + Simo = Correct answer. Она што го напиша Симо е воглавно за атмосверски мотори. Со тоа што се изместува палењето, експлозијата се случува пред самата турбина, со тоа се добива и Антилаг. Истото (слично) е и со флатшифт.


Missfire не е секогаш Engine Knock  :)


PS. Плинот е веќе стара изрека, морам да смислам нешто ново  ;D
« Последно менување: 14 Август 2016, 20:43:54 pm FilipM »
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet + TD04
« Одговори #2054 на: 14 Август 2016, 21:04:52 pm »
Missfire е сосема разчично од knock. Ова второво крши мотор :D



Ќе те казнат за неатестиран плин ;D
Вади се на „фиат говно, палење не може да му наштелуваат 100 мајстори :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.