Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1919891 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5850 на: 09 Април 2013, 18:52:49 pm »
Ima problem so razbiranjeto.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5851 на: 09 Април 2013, 18:56:12 pm »
Затоа и прашувам, бидејќи слабо разбирам.

Каде се дизелашите на Nürburgring ?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5852 на: 09 Април 2013, 18:58:21 pm »

Отсутен negoznam

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 533
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5853 на: 09 Април 2013, 19:33:13 pm »
Hahah,
- ona ne e Astra 888, ima samo remap 888, i si kruza so 90% od potencijalot vo potpolna tisina.

Kade e izvorot deka ne e?

Класичен одговор на прашање на кое немаш одговор, врати со прашање.

Си пишува убаво на видеото дека е астра 888, а не дека има само мапа од 888. Доколку имаш поинакви (потковани со извор) информации, повели постирај ги.

И уште нешто, секоја чест чим од видео успеа да видиш со колку проценти од потенцијалот си „круза“ во тишината. Секоја чест...

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5854 на: 09 Април 2013, 19:41:27 pm »
Цитат
The dealer is offering 100 examples of a specially-tuned 1.9-litre CDTi Astra, which has been developed by Vauxhall’s British Touring Car Championship racing team, Triple Eight Motorsport. Each one features bespoke springs and dampers, BTCC-style 18in alloy wheels and massive 335mm front disc brakes with four-pot callipers. The cars will also wear Vauxhall’s VXR styling kit, and will be available in red, silver, metallic black and white.
http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/astra/first-drives/vauxhall-astra-19-cdti-888

Цитат
Based on the standard 150bhp Astra Sport Hatch SRi diesel, the 888 has new suspension, brakes, wheels, tyres and, of course, a significantly gruntier engine. The result is a hatchback every bit as hot as the usual petrol-powered suspects, together with the added benefits of huge mid-range performance and miraculous 40+mpg fuel economy.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/203619/vauxhall_astra.html

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5855 на: 09 Април 2013, 19:46:15 pm »
Затоа и прашувам, бидејќи слабо разбирам.

Каде се дизелашите на Nürburgring ?

Во класа Non-series/non-road-legal vehicles

(11.9 mi)    9:12    Jaguar S-Type Diesel       Sabine Schmitz    21 November 2004    for TV show Top Gear 2004

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5856 на: 09 Април 2013, 19:50:54 pm »
може и вака.....

(11.9 mi)   9:59   Jaguar S-Type Diesel      Jeremy Clarkson   21 November 2004

толку од релевантноста на клиповите што ги постирате

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5857 на: 09 Април 2013, 19:54:17 pm »
Klasicen Simo, dojde vo korsokak i ja smeni temata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5858 на: 09 Април 2013, 19:59:09 pm »
Класичен спин мејкер, не знаеше што да одговори кога сам се заплетка со 8-иците и премолча.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5859 на: 09 Април 2013, 20:01:12 pm »
A nekoj prvpat slusa za 888, cita eden citat i nosi zaklucoci sto ne se nisto poveke od neosnovani pretpostavki, i zad niv samouvereno stoi

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5860 на: 09 Април 2013, 20:02:33 pm »
Klasicen Simo, dojde vo korsokak i ja smeni temata.
Јас не сменив тема, уште од сабајле си прашав за Нирбургринг,  и конечно добив одговор:



Во класа Non-series/non-road-legal vehicles

(11.9 mi)    9:12    Jaguar S-Type Diesel       Sabine Schmitz    21 November 2004    for TV show Top Gear 2004

Единствено што „боцка очи“ е  non-road-legal vehicles.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5861 на: 09 Април 2013, 20:05:57 pm »
Соодветна реплика или премолчи си. Немам ни намера да читам за дизелски косилици.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5862 на: 09 Април 2013, 20:09:37 pm »
Цитат
huge mid-range performance and miraculous 40+mpg fuel economy.

10л дизел на 100км? Е ова веќе се доближува до реалноста. И толку, доста веќе со fairytales. Тоа на некој кој не возел дизел.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5863 на: 09 Април 2013, 20:17:03 pm »
lol, koj ti dade diploma od cetvrto oddelenie

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5864 на: 09 Април 2013, 20:24:50 pm »
Цитат
huge mid-range performance and miraculous 40+mpg fuel economy.

10л дизел на 100км? Е ова веќе се доближува до реалноста.

40 мпг = 5.8 л/100км. 40+ мпг = помалку од тоа

И толку, доста веќе со fairytales. Тоа на некој кој не возел дизел.

абе доста се брукаш со потрошувачкава, ало :-)