Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1885257 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6373
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19905 на: 30 Јули 2019, 07:21:11 am »
Нов или исправен дизел ништо нагоре не чади колку што заприметувам, а најлошо е лошо штелован/неисправен? плински систем, таа миризба штипи очи.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19906 на: 30 Јули 2019, 07:23:50 am »
Уствари на модерен дизел со дпф ауспухот внатре е почист од на бензин и после 200.000км

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1840
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19907 на: 30 Јули 2019, 09:23:07 am »
Вчера на угроното после патарина Миладиновци према Штип една Голф 3 дизел чуреше бетер од локомотива, само што почна да се спушта надоле, немаше веќе црн чад, очигледно неисправна беше бидејќи максимум со 60 се движење нагоре.
Е сега рака на срце на таа угорница многу пати и бензинци пуштаат плав чад, не прават магла како дизелите ама смрди тоа у п.м.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6677
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19908 на: 30 Јули 2019, 09:23:30 am »
За мене мема по лоша смрдеа од бензинец шо троши уље


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19909 на: 30 Јули 2019, 10:04:11 am »
Мала исправка...
За мене мема по лоша смрдеа од бензинец плинаш шо троши уље


Sent from my iPhone using Tapatalk

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19910 на: 30 Јули 2019, 13:29:49 pm »
... a gledam i komercijalnive vozila furgoni, kombinja, kamioncinja, minibusi i avtobusi si nosat po eden nov DPF filter rezerva... Za sekoj slucaj.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19911 на: 30 Јули 2019, 13:37:01 pm »
Исправно дизел возило со EURO 4 или повисок еколошки стандард едноставно не чади, мириса на нафта (нормално не како тамче/трактор), ама не чади. Полна гас, угорница, товарено....небитно.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19912 на: 30 Јули 2019, 13:38:44 pm »
... ispravno EUR4 dizel vozilo i ostanati balkanski rariteti....

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19913 на: 30 Јули 2019, 13:52:52 pm »
Кај мене кога ја земав нити чадеше нити мирисаше. Се си стоеше фабричко на неа.
Нормално уште првиот месец, DPF OFF, EGR OFF, DECAT, REMAP STAGE1
“Коке муја закачам третавтора” чури како Голф кец 1.6 дизел сеа. 😂
И ич к*р не ме боли, колата ми оди по ќеиф, ми троши 6Л... ќе ја возам додека не цркне и ќе купам друга и пак истото ќе и го направам. Се додека не воведат регулатива за сите да си исполнуваат стандарди ќе возам ќумбе. Кога ќе дојде ред да мора да се вози еко ќе си купам хибрид упаљач некој и тоа е тоа...


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19914 на: 30 Јули 2019, 14:04:28 pm »
Пепеларата ја исфрлив, си чувам пијалок на нејзино место.
Се додека не воведат ред за сите и не го вратат стариот дизајн на пепелари во колите ќе ги фрлам пикавците низ прозор.
Кога ќе дојде ред ќе ги откажам цигарите.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19915 на: 24 Септември 2019, 10:38:55 am »
While car manufacturers are claiming that their diesel products are capable of reaching 500000 km (310685.596 miles) with the right maintenance, the reality is showing us that broken turbos, flywheels, fuel injectors and a dash full of warning lights similar to a Christmas tree are more likely the characteristics of them...

Old cars can't offer you the comfort or the safety of a modern one but in case of reliability and lifetime we can't argue that before the mid 90's there was the golden age of well built cars. In this case we are talking about a 1991 Mercedes Benz E-Class W124 which reached 3.4 million kilometers (2112662.05 miles).
The diesel engine in it equipped with an automatic transmission is working fine even today but the other parts of the car, just like the body or the interior are showing signs of aging, mostly because of the Earth - Moon distance traveled multiple times. Magnus Sæle the 84 years old owner who was a taxi driver in Øygarden, Norway said that no matter what he won't give up on his old motorized buddy and he will enjoy it for the rest of his life. He is also owning a 900000 km (559234.073 miles) Mercedes Benz 300D W210.






https://allaboutdieselz.blogspot.com/2016/04/34-million-km-mercedes-benz-w124.html?m=1&fbclid=IwAR3h8-ubijIWv4BwaJvbspNJtYsWtaZk0EmXSOHBTVhtVu5gQsHQCfJNjxo

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19916 на: 05 Ноември 2019, 13:40:13 pm »
German new-car sales increased 13 percent in October, helped by higher demand from business fleets and recovering sales of diesel cars.

Registrations rose to 284,593, the KBA motor transport authority said in a news release on Tuesday.

Porsche, Audi, Tesla, Alfa Romeo and Renault were among the winners while Opel and Dacia had a poor month.

October registrations were also high because in the same month last year sales were constrained by supply disruptions during a changeover to new WLTP emissions rules.

"Following the WLTP-related bottlenecks in the previous year, the full availability of models in the market is now having a positive effect," the VDA German automakers said in a statement

Fleet sales increased by 16 percent last month while sales to private customers grew 6.8 percent.

Sales of diesel cars were up 9.6 percent for a 30.9 percent market share. Diesel's share of the market is still at its lowest for October since 2000 but the downward trend has now halted, Reinhard Zirpel, president of the VDIK importers association, said in a statement.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19917 на: 05 Ноември 2019, 14:31:03 pm »
Ќе се вратиме у игра...кај да е.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19918 на: 05 Ноември 2019, 15:00:08 pm »
Никад не сме излегле. ;D

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19919 на: 17 Јануари 2020, 00:31:34 am »
И СКОПЈЕ МЕЃУ НАЈЗАГАДЕНИТЕ ГРАДОВИ
BBC: Протести и забрана на автомобили поради загадениот воздух на Балканот
https://kajgana.com/bbc-protesti-i-zabrana-na-avtomobili-poradi-zagadeniot-vozduh-na-balkanot

Особено внимание во текстот се обрнува на тоа како воздухот е загаден и во Италија и како Италијанците се справуваат со тоа.

За да се намали загадувањето во поголемите италијански градови, вклучително и Рим, привремено е забрането користење на автомобили, мотори и комбиња кои користат дизел мотори. Забраната е само за периодот кога има најголем сообраќаен метеж. Другите возила кои загадуваат во целост се забранети.

Во земјата се воведени посебни мерки со кои во следните денови ќе има околу милион возила помалку на улиците низ градовите. Во најмалку 9 од 13 подрачја во Рим во кои се следи нивото на смогот забележано е загадување кое ја надминува законски одредената граница.