Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 437289 пати)

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6930
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1545 на: 23 Април 2020, 18:53:18 pm »
По муабетот во возила на членови си реков да видам колку пари заштетувам со тоа што си нарачувам сам делови.
Еднаш и за редовен сервис прашував знам беше некоја висока цена со плус капар сакаа да им оставам.

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=JLM1708&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_sop=15&_osacat=0&_odkw=jaguar+x300+wheel+bearing+kit

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Иииии разлика!

А за промена како се снаоѓаш?

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 971
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1546 на: 23 Април 2020, 19:39:40 pm »
Вај Ванчо под кале. И реното таму си го носам.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1547 на: 24 Април 2020, 00:08:39 am »
155 евра еден лагер? Што кола е тоа бе Вејрон?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1548 на: 24 Април 2020, 00:40:51 am »
155 евра еден лагер? Што кола е тоа бе Вејрон?
Иста цена е и преден лагер за 159-ката од SKF

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6099
  • 69
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1549 на: 24 Април 2020, 20:00:47 pm »
11-ти по ред сервис редовен, воедно и мало разочарување од Тојота сервисниот центар.

Минатата година оштетен предниот браник и еден фар, и некој други ситници од удар. Браник, фар, и се комплет сменето во официјалниот сервис, за жал новиот браник полунаместен, поткрилата наместо со 10 штрафа стегнати само со 3-4, кај фатиле кај проформа... Долната пластика што се спојува со браникот, крива, искршена, несменета. Океј, барем да била фатена како што треба. Колата земена од сервис, излагање на автопат, поткрилото летање пепел се направи... Пласиката долна виси, небаре возам Дијана од 67ма и како заземјување се влече по пат... Среќа во алатот носам везици, па лежев на дожд под кола да стегнам и да стигнам до дома. Следниот ден ја носам колата во сервис, се извинуваат, стегнаа кај можеше, везиците ги оставија зошто повеќе држеа од штрафовите што ги ставаа во празно, пластиката ја стегнаа... Рекоа да проверат за подкрило, била нивна грешка и нивно невнимание, никад не ме побараа до ден денес.

Во вторникот се јавувам и сакам да закажам редовен сервис. Во меѓувреме колата ја префрламе на фирма, па не може да се направи редовниот без да се плати...Викам Океј, пуштете ми профактура за редовен сервис, филтри и масло... Аммаааа нееееее, требало и глицерин и плочки и незнам што и какооо... Викам па како да ви платам ако е така? Дајте профактура за МАСЛО, комплет сите филтри, да платам и да дојдам на сервис, проверете што се треба и после дајте ми понуда за тоа што се треба да се смени, ке платиме па ке дојдам нахнадно... И ок.... Профактура не добив ни дента ни следниот... Звонам ееееееее искрено ти го изгубивме бројот...  :-\ викам ок, еве ви број и мејл... Профактурата платена, денеска договорено за во 10:30 редовен, кој никогаш и никаде не траел подолго од 45 минути... Сервисот заврши во 12:40 со 5 приговори за времето на чекање...
Но секој пат изговори дека нема доволно сервисери, дека има тековен сервис, возило на стубна и слично...
Па кажете од старт, ке ја задржиме колата, за 2, 3, 5 саата дојдеде земете ја... Јас денот го ебав на сервис.
И ајде, се е во ред, се има разбирање...
Но водата ја прели чашата кога после 2 саати пред да влезам во кола видов искапано уље под кола, воедно и пластиката која лежи на браникот повторно расчепатена... Дигам хауба, гледам литар уље на пластиката... Да избришам раце, отврам касетата по влажни марамици, касетата одпадна... Не наместена како што треба...
Да не должам, у 15:30 се вратив во сервис, ги направив лом, тотално незадоволен, ги терав да ми покажат дека сите филтри се нови, да очистат пластиката која што им истекло малку уље, нормално било... Викам океј, ова е катастрофа и јас одкако сум ја купил колата друг сервис освен овластениот нема видено, но последните два сервиса се тотален дизастер. За срамота!
Очистија, се извинија и се понудија повторно да видат што ќе направат со подкрилото...
Како за инфо еве како изгледа фактурата за редовен сервис на 130 000 км, нормално и глицеринот го убутаа... Сакаа и сијалички да сменат, на таблица, па виделе дека има диоди... Незнам ... Чудно...



Сакам да кажам дека никому не верувам повеќе... И им реков. Колата не ја носам у неовластен зошто не сакам да лежам после мајсторот за да видам дали ставил осигурач, дали ставил штрав, но очигледно дека и покрај тоа ке морам после ова.

И за крај, keep safe, stay home...
:D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6987
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1550 на: 24 Април 2020, 20:23:54 pm »
Секогаш ја кажувам приказната дека Јарисот од сопругата кога земав ја да берам гајле за одржување, инаку откога купен сервисиран во Тојота, кога земав сам да менувам филтер за клима, што да видам, го немаше. Го украле мајмуните или заборавиле да го стават.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6376
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1551 на: 24 Април 2020, 20:25:46 pm »
Ова е тојота сервисот што прави дубари и со половни автомобили? Ако е тој незнам што ги носите колите таму на сервис.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1552 на: 25 Април 2020, 00:37:36 am »
Па ваљда бидејќи е овластен и НЕ БИ ТРЕБАЛО да прават вакви циганарии.
Допис до седиштето (каде и да е за овој пропаднат регион), убаво срочен со слики со се, па да дојде до директорот на Тојота МК да се извинува и да се црвени пред нив за мајмунлаците што ги прават неговите вработени. Он после нека си бере гајле како ќе ги мотивира да не бидат цигани и да има некоја проверка на крај на завршената операција од некој посаглам мајмун.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1553 на: 25 Април 2020, 02:51:54 am »
Па ваљда бидејќи е овластен и НЕ БИ ТРЕБАЛО да прават вакви циганарии.

Што си наивен, овластените се најголеми ајдуци. Ќе ја однесеш колата твоја на сервис, ќе ти речат ќе ти се јавиме кога ќе биде готова. Кога ќе видиш после од твојата кола ваделе делови, пробувале на друга кола па ти ги вратиле назад, незаштрафени, изгребани, извалкани. Или па кога ќе речат абе ај нова кола е, ја донел на 10.000 сервис да прави на година дена, не е проблем може да тера две години до 30.000 километри а во фактурата фактурирано масло и филтер.

Бележете си све кога ќе носите кола на сервис.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6930
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1554 на: 25 Април 2020, 10:35:13 am »
Па ваљда бидејќи е овластен и НЕ БИ ТРЕБАЛО да прават вакви циганарии.

Што си наивен, овластените се најголеми ајдуци. Ќе ја однесеш колата твоја на сервис, ќе ти речат ќе ти се јавиме кога ќе биде готова. Кога ќе видиш после од твојата кола ваделе делови, пробувале на друга кола па ти ги вратиле назад, незаштрафени, изгребани, извалкани. Или па кога ќе речат абе ај нова кола е, ја донел на 10.000 сервис да прави на година дена, не е проблем може да тера две години до 30.000 километри а во фактурата фактурирано масло и филтер.

Бележете си све кога ќе носите кола на сервис.
Боље сам ќе легнам под кола и ќе сменам што треба или кај некој маалски да пиеме кока кола и да мењаме уље него да бележам филтри пред носење у официјален.

Ваљда треба за 30-60% поскапиот сервис а гарантира раат и мирна глава, а не да се замараш.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1555 на: 25 Април 2020, 23:55:01 pm »
Не сум наивен и затоа се сам си работам, туку сакав да кажам дека такви глупости не смеат да се случат во овластен сервис.
Кај x5 па и јаче се наплаќаат деловите, работната рака па уште на крај пак не завршено како што треба.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1556 на: 26 Април 2020, 00:33:54 am »
Па ваљда бидејќи е овластен и НЕ БИ ТРЕБАЛО да прават вакви циганарии.

Што си наивен, овластените се најголеми ајдуци. Ќе ја однесеш колата твоја на сервис, ќе ти речат ќе ти се јавиме кога ќе биде готова. Кога ќе видиш после од твојата кола ваделе делови, пробувале на друга кола па ти ги вратиле назад, незаштрафени, изгребани, извалкани. Или па кога ќе речат абе ај нова кола е, ја донел на 10.000 сервис да прави на година дена, не е проблем може да тера две години до 30.000 километри а во фактурата фактурирано масло и филтер.

Бележете си све кога ќе носите кола на сервис.
Боље сам ќе легнам под кола и ќе сменам што треба или кај некој маалски да пиеме кока кола и да мењаме уље него да бележам филтри пред носење у официјален.

Ваљда треба за 30-60% поскапиот сервис а гарантира раат и мирна глава, а не да се замараш.

Тоа е најдобра варијанта. После истек на гаранција не ни помислувам да стапнам во овластен, ама таа пуста гаранција...

Не сум наивен и затоа се сам си работам, туку сакав да кажам дека такви глупости не смеат да се случат во овластен сервис.
Кај x5 па и јаче се наплаќаат деловите, работната рака па уште на крај пак не завршено како што треба.

Тоа бате во нормална држава, но не и во Мајмундонија. Се додека имаш такви кои мислат дека се над законот, и се поддржани од законот ќе имав вакви мајмунлаци.

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6081
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1557 на: 27 Април 2020, 08:26:27 am »
Филтер за воздух и филтер за кабина секој можи да ги смени дома. (уствари не можи секој, алипни се во рацете некои...)
Дури и ќе си ги поминиш боксојте со правосмукалката а не низ вентилација ѓубрето всурат да го пуштиш.

И одиш само со маслото и филтерот за масло кај некој локален мајстор, и го гледаш/чекаш дури го менува маслото и готов си за 15мин.

Ако е веќе истечена гаранцијата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1558 на: 27 Април 2020, 08:28:22 am »
Филтер за воздух и филтер за кабина секој можи да ги смени дома. (уствари не можи секој, алипни се во рацете некои...)
Дури и ќе си ги поминиш боксојте со правосмукалката а не низ вентилација ѓубрето всурат да го пуштиш.

И одиш само со маслото и филтерот за масло кај некој локален мајстор, и го гледаш/чекаш дури го менува маслото и готов си за 15мин.

Ако е веќе истечена гаранцијата.

Оди смени на 159-кана за воздух филтер... Полесно ремен ќе сменам на мотор, од воздух филтер :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6081
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1559 на: 27 Април 2020, 09:05:43 am »
Моуу заебани италијанци.
Ти можиш и маслото да го смениш дури си под кола.  ::)