11-ти по ред сервис редовен, воедно и мало разочарување од Тојота сервисниот центар.
Минатата година оштетен предниот браник и еден фар, и некој други ситници од удар. Браник, фар, и се комплет сменето во официјалниот сервис, за жал новиот браник полунаместен, поткрилата наместо со 10 штрафа стегнати само со 3-4, кај фатиле кај проформа... Долната пластика што се спојува со браникот, крива, искршена, несменета. Океј, барем да била фатена како што треба. Колата земена од сервис, излагање на автопат, поткрилото летање пепел се направи... Пласиката долна виси, небаре возам Дијана од 67ма и како заземјување се влече по пат... Среќа во алатот носам везици, па лежев на дожд под кола да стегнам и да стигнам до дома. Следниот ден ја носам колата во сервис, се извинуваат, стегнаа кај можеше, везиците ги оставија зошто повеќе држеа од штрафовите што ги ставаа во празно, пластиката ја стегнаа... Рекоа да проверат за подкрило, била нивна грешка и нивно невнимание, никад не ме побараа до ден денес.
Во вторникот се јавувам и сакам да закажам редовен сервис. Во меѓувреме колата ја префрламе на фирма, па не може да се направи редовниот без да се плати...Викам Океј, пуштете ми профактура за редовен сервис, филтри и масло... Аммаааа нееееее, требало и глицерин и плочки и незнам што и какооо... Викам па како да ви платам ако е така? Дајте профактура за МАСЛО, комплет сите филтри, да платам и да дојдам на сервис, проверете што се треба и после дајте ми понуда за тоа што се треба да се смени, ке платиме па ке дојдам нахнадно... И ок.... Профактура не добив ни дента ни следниот... Звонам ееееееее искрено ти го изгубивме бројот...
викам ок, еве ви број и мејл... Профактурата платена, денеска договорено за во 10:30 редовен, кој никогаш и никаде не траел подолго од 45 минути... Сервисот заврши во 12:40 со 5 приговори за времето на чекање...
Но секој пат изговори дека нема доволно сервисери, дека има тековен сервис, возило на стубна и слично...
Па кажете од старт, ке ја задржиме колата, за 2, 3, 5 саата дојдеде земете ја... Јас денот го ебав на сервис.
И ајде, се е во ред, се има разбирање...
Но водата ја прели чашата кога после 2 саати пред да влезам во кола видов искапано уље под кола, воедно и пластиката која лежи на браникот повторно расчепатена... Дигам хауба, гледам литар уље на пластиката... Да избришам раце, отврам касетата по влажни марамици, касетата одпадна... Не наместена како што треба...
Да не должам, у 15:30 се вратив во сервис, ги направив лом, тотално незадоволен, ги терав да ми покажат дека сите филтри се нови, да очистат пластиката која што им истекло малку уље, нормално било... Викам океј, ова е катастрофа и јас одкако сум ја купил колата друг сервис освен овластениот нема видено, но последните два сервиса се тотален дизастер. За срамота!
Очистија, се извинија и се понудија повторно да видат што ќе направат со подкрилото...
Како за инфо еве како изгледа фактурата за редовен сервис на 130 000 км, нормално и глицеринот го убутаа... Сакаа и сијалички да сменат, на таблица, па виделе дека има диоди... Незнам ... Чудно...
Сакам да кажам дека никому не верувам повеќе... И им реков. Колата не ја носам у неовластен зошто не сакам да лежам после мајсторот за да видам дали ставил осигурач, дали ставил штрав, но очигледно дека и покрај тоа ке морам после ова.
И за крај, keep safe, stay home...