Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 445789 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2955 на: 22 Септември 2020, 10:45:24 am »
Првото Шелби ГТ500 од "модерните" генерации.


5.4 суперчарџд V8 - истиот од Форд ГТ.
500 кс.
Мануелец.
Не пати од Нордшлајфе комплекси.
.. и нема тач скрин.


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2956 на: 22 Септември 2020, 17:49:52 pm »
У вези "истиот од Форд ГТ" да те потсетам со видеово. Исто ама не е исто.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2957 на: 22 Септември 2020, 18:18:04 pm »
Топ Гир сите тројца тежат помалку од лајната што ги имаат изедено за Америка генерално, за откако ги купи Амазон да пристигнат со три Мустанзи на премиерната епизода на Гранд Тур.

Инаку да, истиот мотор е само што cast iron и wet sump како и во Форд пикапот, додека кај GT е алуминиумски блок и dry sump... а колата, нормално не е за секој.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2958 на: 22 Септември 2020, 19:21:48 pm »
Тие Мустанзи немаат скоро никаква врска со овој Мустанг. Премногу се различни.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2959 на: 22 Септември 2020, 19:33:52 pm »
Ајде, ајде... си легнаа на брашното.


Утре да бидат купени од amazon.de, ќе видиш како за Кларки Поршето ќе престане да биде glorified beetle.
Ништо ново.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2960 на: 22 Септември 2020, 19:46:16 pm »
Си „легнаа на брашното“ како што и масл карс си „легнаа на брашното“ и дојдоа во 21ви век.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2961 на: 22 Септември 2020, 20:00:22 pm »
Само Доџ сега прави масл карс.
Другиве се спортс карс.

Најдобар пример е Шелбито кое го постирав и најновото од 2020та кое е се само не масл кар, а и Камаро одамна извади подобро време на стаза од некое си брзо Ламборгини...заборавив кое од што ми беше битно.

Убави си се и денес како и да е.. само што мене ми се убави уште пред повеќе од една деценија.


« Последно менување: 22 Септември 2020, 20:17:38 pm Stratro »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2962 на: 22 Септември 2020, 20:16:20 pm »
Инаку да, истиот мотор е само што cast iron и wet sump како и во Форд пикапот, додека кај GT е алуминиумски блок и dry sump...
А бе и мојата 159-ка има „ист“ мотор како 4ц, само има помало турбо, челичен блок, различни дизни и бензинска пумпа и ред други работи... Исто уље додуша користиме..... 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2963 на: 22 Септември 2020, 20:27:32 pm »


The heart of the GT500 is a supercharged 5.4-liter DOHC 32-valve V-8. If those specs sound familiar, it's because they're interchangeable with the description for the mid-engined Ford GT. But there are important distinctions.
- The GT V-8 is all aluminum with a dry-sump lubrication system, whereas the GT500 has an iron block and a wet sump.
- The GT engine is force-fed by a Lysholm screw-type supercharger; the GT500 will use an Eaton R122 Roots-type blower and an air-to-liquid intercooler, adding 10 psi to the intake system at peak boost.

"The Lysholm unit is a little more expensive,” he says, "but the big problem was supply. They can't make as many as we're going to need. There are performance differences, too. The Lysholm type gives you a little more top end, and the Roots type is a little fatter in the midrange. We think owners will be satisfied with this setup."

Ја па имам идентичен мотор од Корса ОПЦ.
Толку имале кутрите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2964 на: 22 Септември 2020, 21:18:09 pm »
Толку од „ист мотор“... just saying...муабет за кафана. Али технички се скрос различни машини... и „на држачи пасуе“ уште да пишале..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2965 на: 22 Септември 2020, 21:51:58 pm »
Па не баш....дури и за денешни услови, не па пред 10 години.



Ford’s reborn GT promises to deliver breathtaking performance that should more than match its exotic styling. But don’t let that swanky bodywork fool you, this car shares more with an F-150 or Explorer than you might expect.

https://www.autoguide.com/auto-news/2015/03/ford-gt-engine-shares-

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2966 на: 06 Октомври 2020, 16:44:19 pm »


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2967 на: 13 Октомври 2020, 15:05:19 pm »
Пристојна ценава за во Јуроп... 150.000 јурца.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2968 на: 13 Октомври 2020, 22:16:20 pm »
Добро сеа, тоа е во UK, и е неофицијално увезен примерок.

Регуларно во Европа (во Германија поточно) ќе си почнува од 99к, односно 106к за кабриолет.

Едит: Него, интересни бројкиве, 3.6 до 60 mph, односно нешто ситно повеќе до 100 километри на час.

Интересни, интересни.

Едит 2: Најверојатно е пошто колава е уште во фаза на разработување.
« Последно менување: 13 Октомври 2020, 22:28:06 pm zeroSignal »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2969 на: 16 Октомври 2020, 13:13:21 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.