Автор Тема: Automatic vs Manual transmission  (Прочитано 58780 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Automatic vs Manual transmission
« на: 12 Јануари 2012, 22:05:50 pm »
Ваква тема сме немале до сега. какви се вашите искуства и преференци?


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #1 на: 12 Јануари 2012, 22:09:42 pm »
DSG за мене, фала.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #2 на: 12 Јануари 2012, 22:11:21 pm »
DSG за мене, фала.

Исто, инаку на нерва ми оди класичен автоматик се осеќам како некоја баба.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #3 на: 12 Јануари 2012, 22:14:55 pm »
Ме претрка ... само што сакав да правам ваква тема .

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #4 на: 12 Јануари 2012, 22:15:41 pm »
Јас сум за мануелно... Така се чувствувам дека јас ја возам колата а не таа мене...

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #5 на: 12 Јануари 2012, 22:19:08 pm »
Automatic со paddleshift и double clutch system. Ако не тоа, мануелен, без разлика дали лош или добар.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #6 на: 12 Јануари 2012, 22:19:48 pm »
За мене automated manual transmission ако може со флопи флапс позади волан.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TSI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #7 на: 12 Јануари 2012, 22:30:50 pm »
Ај малку гледано од "повисоко" ама исто е.

Овој камион што сега го возам (веќе 5 година) е со автоматски менувач, 12 брзини. Претходно исто толку време возев со мануелен менувач, исто 12 брзини.
Разлика: небо и земја.

На автопат е сеедно нели ,ама 12 брзини да ги менуваш на некој захтевен пат каде постојано треба шалтање добро ќе се испотиш.
Е сега со автоматскиов сосема друга приказна е. Мозокот на пасење, рацете на волан, (немора десната цело време да ти биде на менувач) си разгледуваш природа и само гас. Милина.

Нема  шанси да ме убеди некој дека во нешто е подобар мануелниот од автоматски менувач.
Толку од мое искуство.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #8 на: 12 Јануари 2012, 22:33:00 pm »
Ај малку гледано од "повисоко" ама исто е.

Овој камион што сега го возам (веќе 5 година) е со автоматски менувач, 12 брзини. Претходно исто толку време возев со мануелен менувач, исто 12 брзини.
Разлика: небо и земја.

На автопат е сеедно нели ,ама 12 брзини да ги менуваш на некој захтевен пат каде постојано треба шалтање добро ќе се испотиш.
Е сега со автоматскиов сосема друга приказна е. Мозокот на пасење, рацете на волан, (немора десната цело време да ти биде на менувач) си разгледуваш природа и само гас. Милина.

Нема  шанси да ме убеди некој дека во нешто е подобар мануелниот од автоматски менувач.
Толку од мое искуство.
Мислам дека и тука се работи за роботизиран мануелен менувач, а не стандарден аутоматик со вискозни ламели. :)  Поправи ме ако грешам...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #9 на: 12 Јануари 2012, 22:33:50 pm »
Ај малку гледано од "повисоко" ама исто е.

Овој камион што сега го возам (веќе 5 година) е со автоматски менувач, 12 брзини. Претходно исто толку време возев со мануелен менувач, исто 12 брзини.
Разлика: небо и земја.

На автопат е сеедно нели ,ама 12 брзини да ги менуваш на некој захтевен пат каде постојано треба шалтање добро ќе се испотиш.
Е сега со автоматскиов сосема друга приказна е. Мозокот на пасење, рацете на волан, (немора десната цело време да ти биде на менувач) си разгледуваш природа и само гас. Милина.

Нема  шанси да ме убеди некој дека во нешто е подобар мануелниот од автоматски менувач.
Толку од мое искуство.
Сканија?Користиш кумплунг само на застанување и на тргнување?Кај мене на камионот е така,12 брзини,кумплунг само за тргнување и за запирање во место,инаку во возење,дали во Мануал или во Автоматик,само надесно за повисок степен,налево за понизок,царска работа
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #10 на: 12 Јануари 2012, 22:34:43 pm »
Кога го имавме мерцедесот ѕ350 w140 , татко ми викаше на пат само беља ќе си направиш ... зимно време пуштиш греачи на седишта , автоматик = автоматско заспивање на волан . ;D

Јас би бирал автоматик типтроник убава работа :)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #11 на: 12 Јануари 2012, 22:35:20 pm »
На камион... А на автомобил/SUV? Имав прилика 10тина дена да се возам со стандард автоматик SantaFe 2.2 CRDi. Импресии од автоматикот е дека е ѓубре и за ништо не го бива. Не можеш да крстариш при најмал можен број на вртежи зошто враќа во пониска брзина, и со тоа ја крева потрошувачката на 11 литри на отворено.
Или paddle shift автоматик или класичен мануелен. Класичен автоматик НИКОГАШ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #12 на: 12 Јануари 2012, 22:38:34 pm »
На камион... А на автомобил/SUV? Имав прилика 10тина дена да се возам со стандард автоматик SantaFe 2.2 CRDi. Импресии од автоматикот е дека е ѓубре и за ништо не го бива. Не можеш да крстариш при најмал можен број на вртежи зошто враќа во пониска брзина, и со тоа ја крева потрошувачката на 11 литри на отворено.
Или paddle shift автоматик или класичен мануелен. Класичен автоматик НИКОГАШ.
Си нашол што кола да возиш, па уште и релевантна да ја сметаш за мислење да оформиш! Ај ти се молам! Колата е катастрофа не мењачот. :) Пробај едно DSG, па ќе праиме муабет.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #13 на: 12 Јануари 2012, 22:42:02 pm »
Класичен автоматик што не кошта колку цела кола се понаша баш онака.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #14 на: 12 Јануари 2012, 22:49:28 pm »
Класичен автоматик што не кошта колку цела кола се понаша баш онака.
DSG кошта +2200 евра, што е доста блиску, ако не и помалку од класичен автоматик. :)