Автор Тема: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S  (Прочитано 11077 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #45 на: 24 Октомври 2020, 12:06:22 pm »
Vo posledniot del od postot si sosema ok,a vo prviot,voopsto ne bi se soglasil.Ok,toa taka mozebi ti izgleda,ama Vw e gigant koj od cel skandal Dieselgate izleze vo plus,taka da okolu Tesla e mackina kaslica da se sporeduva.
Ти па апла не си во право. VW е гигант по волумен на производство. Тесла е гигант по технологија. Погледни ја само вредноста на компанијата како расте, погледни какви компании купува и прави стратешки партнерства. Тесла нема специјални закони правени само за да ги штитат нив, а види какви резултати постигнуваат. Се сложувам дека финеси околу возилата не им се на ниво на VW ама погледни се друго, VW е мачкина кашлица во споредба со Тесла од аспект на вградена технологија и успешност на таа технологија.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14062
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #46 на: 24 Октомври 2020, 12:55:54 pm »
Do vcera rabotese so zaguba,vredese 5milijardi,borcese 15milijardi...Napuvana rabota e Tesla...Brojkite se ilustrativni. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #47 на: 24 Октомври 2020, 21:19:47 pm »
Do vcera rabotese so zaguba,vredese 5milijardi,borcese 15milijardi...Napuvana rabota e Tesla...Brojkite se ilustrativni. ;D

Нормално е да се работи со загуба тогаш кога инвестираш во новини, кога испорачуваш повеќе одошто добиваш назад, зависи, може да има многу различни причини. Целта на Тесла никогаш не ни беше да работи со добивка, туку цената беше да се поместат работите во друга насока. Исто беше и со SpaceX. Башка Тесла е голема технолошка компанија, не работи само автомобили туку и смарт домови, батерии, струјни мрежи, Цела Коста Рика и рурална Австралија се напојуваат со струја благодарение на Тесла.
Инаку така викаше и во Март месец, дека била напувана работата па ќе пукнела, била фејк. Еве ја денес 30% поголема вредноста на акциите и на повидок е само поголем пораст. Ама кој ги шиша инвеститорите нели? Они фрлаат пари во бунар ;D

Отсутен VW

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 45
  • TESLA фанатик
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #48 на: 28 Октомври 2020, 07:30:01 am »
Malku e glupavo da mislis ili veruvas deka kompanii kako Vw,Bmw,Mercedes i drugi ziveat od denes za utre.
Tie sega ja imaat vo race i tehnologijata i planot za toa so ke pravat vo narednite 15g.


Исто корпорациите:
TESLA фанатик

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #49 на: 28 Октомври 2020, 08:25:46 am »
Ќути, добро што не испадна ништо од ова, имало господ

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6099
  • 69
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #50 на: 28 Октомври 2020, 08:48:15 am »
Поголема глупост од електрично возило нема и нема ни да има.
Сите зборуваат за ЕКО....
Кое ЕКО јеботе кога колана има 500 кила батерии... Што за 5 години со тој електронски отпад? Па само подзамислете се малку што пишува на секоја обична батерија за далљинско што ја користите. Колку е таа токсична, отровна и канцерогена..
Да не почнеме да зборуваме за процесот на изработка и хемикалиите кои се користат.
Или овие од електричниве возила се со мед направени и наполитанки?
:D :D :D
Со опроштење големите газди кур ги боли и за ЕКО и за се околу нив. Сакаат само кеш.

Одиме со следен краток преглед на емисија на СО2.
Дали мислите дека класичните МВС (да не се чуди некој пола саат што е ова - Мотор со внатрешно согорување) испуштаат повеќе СО и СО2 од електричните? Точно. Ноооооо, за да возиме електричен автомобил треба да ги наполниме факинг Еколошките Батерии кои содржат најштетни хемикалии некогаш измислени. За да ги наполниме ни треба електрична енергија. Но за среќа неа НИЕ а и повеќето од СВЕТОТ не ја добиваме на ЕКО начин, односно преку сончеви панели ниту па преку хидроцентртралите. Најголемиот дел се добива од термо електраните и нуклеарните централи... % на ослободени штетни гасови односно во случајов СО и СО2 е неколку пати поголем на глобално ниво во моментов кога се прави паралела помеѓу загадување од активни возила на фосилни горива и загадување од горе споменатите извори на електрична енергија.

Понатака имате милијарда статии на нетов, прочитајте ако ве интереситаат еколошките загадувања.

Да не зборам дек ако тргнам за Виена ке треба да патувам 3 дена. Наместо 10 часови или 12 со попатни паузи.
Поздрав дечки.


Он д топик. Преубаво е поршето, нема муабет...Би сакал да го имам. Кур ме боли и за еко и за све друго :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #51 на: 28 Октомври 2020, 09:01:31 am »
Тој аргумент дека електричните возила не биле ЕКО се чиста глупост. Од причина што ниту едно производство на светов не е ЕКО. Меѓутоа, после 10 години тие батерии многу лесно ќе се рециклираат или депонираат на места на планетава каде тоа нема да биде никаков проблем и тоа е гооооооолем плус и голема предност. Споредено со возила за МВС, каде има огромна инфраструктура за производство на горива, за дистрибуирање на тие горива, па цистерни и камиони кои ќе ги транспортираат, па такнерите што го носат тоа гориво и маме ебаваат на океаните, па сите резервни делови, нивно производство и дистрибуција, па депонирање на возилата што ги поддржуваат тие возила, па масла, па глицерини, па гуми, па пластики па **чке материне, со опроштење.
Меѓутоа, @SaleSk сфаќам јас дека е слатко да се води безгрижен живот и да стигнеш до виена за 10 саати, тоа совршено го разбирам ама како сме тргнале не ни се пишува добро како човештво.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10889
  • 430i
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #52 на: 28 Октомври 2020, 09:03:30 am »
за тесла бар знаеме дека ќе им најде чаре на потрошените батерии
ќе ги исфрли во свемир ;D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6099
  • 69
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #53 на: 28 Октомври 2020, 09:22:00 am »
Тој аргумент дека електричните возила не биле ЕКО се чиста глупост.

EKO се ама фигуративно. Кажи ми дали можеш да отвориш некоја од батериите? Дали го имаш гледано процесот на производство и херметичко склопување? :)

Од причина што ниту едно производство на светов не е ЕКО.

Се слагам, освен земјоделското производство :D

Меѓутоа, после 10 години тие батерии многу лесно ќе се рециклираат или депонираат на места на планетава каде тоа нема да биде никаков проблем и тоа е гооооооолем плус и голема предност.

Батериите нема да се рециклираат ниту пак ке се депонирааат на безбедно место на планетава. Да не ја шириме темата. Исто ке бидат депонирани како и целото ѓубре што се депонира.

Споредено со возила за МВС, каде има огромна инфраструктура за производство на горива, за дистрибуирање на тие горива, па цистерни и камиони кои ќе ги транспортираат, па такнерите што го носат тоа гориво и маме ебаваат на океаните, па сите резервни делови, нивно производство и дистрибуција, па депонирање на возилата што ги поддржуваат тие возила, па масла, па глицерини, па гуми, па пластики па **чке материне, со опроштење.

Наместо на привидни ЕКО возила да работеше човештвото, можеше да работи на решавање на гореспоменатите проблеми и многу подобро да се помине.

Но поуносно е да се работи на производство на нешто ново, а за последиците ке видиме....како и за се останато :D

Меѓутоа, @SaleSk сфаќам јас дека е слатко да се води безгрижен живот и да стигнеш до виена за 10 саати, тоа совршено го разбирам ама како сме тргнале не ни се пишува добро како човештво.

Времето е пари... Некогаш и минутите се важни, а не па денови и часови...
Ако продолжиме вака, ке се угушиме и во сопствениот јаглерод диоксид (носејќи ги маските)  ;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5052
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #54 на: 28 Октомври 2020, 09:45:01 am »
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6930
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #55 на: 28 Октомври 2020, 10:07:10 am »
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.

Убаво си рече еден професор: Најеколошки начин за греење се климите, за секој kW електрична добиваме 5kW топлинска,  АМА ние гориме јаглен и таму од 5kW топлинска добиваме 1kW електрична енергија....   

за тесла бар знаеме дека ќе им најде чаре на потрошените батерии
ќе ги исфрли во свемир ;D

АМА ќе ги направи да светат навечер и сите ќе гледаме нагоре и ќе викаме WOW !

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3248
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #56 на: 28 Октомври 2020, 10:13:58 am »
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Во наредни 15год постепено ќе се конвертира на гас најверојатно, почнувајќи од првиот блок од НГ, ма да, да видиш да не веруваш.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14062
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #57 на: 28 Октомври 2020, 10:40:07 am »
Odpasot ke se frla vo zemji od tretiot svet kako Makedonija.
Rek ako go napravat na gas celosno ke nema kako da perat pari taka da i toa e znak prasalnik.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11706
  • Архитект
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #58 на: 28 Октомври 2020, 11:20:38 am »
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Во наредни 15год постепено ќе се конвертира на гас најверојатно, почнувајќи од првиот блок од НГ, ма да, да видиш да не веруваш.

Мора да го префрлат на гас. Затоа што нема веќе јаглен.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10889
  • 430i
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #59 на: 28 Октомври 2020, 11:31:34 am »
затоа Косово има ;)