Автор Тема: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03  (Прочитано 44028 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #255 на: 27 Октомври 2021, 13:26:10 pm »
Одлична цена, Јас мојот го платив 81 евро со 10% попуст без данок и без транспорт.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #256 на: 27 Октомври 2021, 14:19:48 pm »
Рики, ми го матиш умот да порачувам по Алеманци и јас вака онлајн  ;D Инаку Симо, пакувај, тоа е тоа, баш како што рече, во опсегот на цена се движи.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #257 на: 27 Октомври 2021, 16:13:12 pm »
Ај вие возите дизели и до некаде ја разбирам поентата на ваков термостат. Ама не разбирам зашто и меривава моја има ваков термостат? На крајов на летото се опрчив 4700 термостат.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #258 на: 27 Октомври 2021, 17:57:42 pm »
Кај алфите е иста конструкцијата на термостатот со децении веќе. Затоа луѓе бутаат термостат од рено 4 во црево, пошто им е преку такво од инженерскиве глупости... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #259 на: 03 Ноември 2021, 21:45:04 pm »
4) При качување на Плетвар на остри кривини слушам дека има некакво стружење/гребење на гумите или некој дел во околината. Ако е налево кривината (пример Топлица), како да се гребе левата страна на десната гума . И обратно за десна кривина, се разбира. Треба убаво да проверам што е тоа. Дали е гумата со поткрилото или хомокинетичкиот зглоб е истрошен па страда од нагло вртење, не сум сигурен.

Проблемот е забележан во последниве месец дена и при излегување од паркинг, само при полн лак, при најминимална брзина. Како да прелапува, да прескокнува гумата. Секое останато возење со секоја друга брзина и маневри нема никаков проблем.

Наредната недела оди на регистрација и технички преглед, па ќе го проверат тоа врвните мајстори од Авто Контрол Прилеп.

П.С. Класичен бисер од синдромот Алфаитис: Се враќам од теретана, влегувам в кола, давам контакт, климата дува на најладно, трепкачите работат де едниот де другиот, а ракетата е во неутрална положба  ;D. Извај-стај контакт повторно - нема ништо. Прекрасно.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #260 на: 03 Ноември 2021, 22:13:56 pm »
Ова што прелапнува може да тие лагер(чашка) на амортизер. Кога вртиш се врти и федерот од амотизерот а на гониот крај има чашка со лагери, таа знае така да прави.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #261 на: 03 Ноември 2021, 22:30:52 pm »
Ова што прелапнува може да тие лагер(чашка) на амортизер. Кога вртиш се врти и федерот од амотизерот а на гониот крај има чашка со лагери, таа знае така да прави.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Кај 147 не се врти амортизерот кога се врти тркалото со волан.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #262 на: 03 Ноември 2021, 22:54:53 pm »
Не амортизерот, федерот.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #263 на: 03 Ноември 2021, 23:01:23 pm »
Не амортизерот, федерот.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Само горе - доле иде федер и амортизер. Ништо од тоа не се мрда. Не е мекферсон вешање напред.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #264 на: 03 Ноември 2021, 23:04:58 pm »
Аха значи фиксно е, епа незнам што би можело да биде.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #265 на: 03 Ноември 2021, 23:15:25 pm »
Алфата не е проблем, проблемот е во алфата :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #266 на: 03 Ноември 2021, 23:57:12 pm »
4) При качување на Плетвар на остри кривини слушам дека има некакво стружење/гребење на гумите или некој дел во околината. Ако е налево кривината (пример Топлица), како да се гребе левата страна на десната гума . И обратно за десна кривина, се разбира. Треба убаво да проверам што е тоа. Дали е гумата со поткрилото или хомокинетичкиот зглоб е истрошен па страда од нагло вртење, не сум сигурен.

Проблемот е забележан во последниве месец дена и при излегување од паркинг, само при полн лак, при најминимална брзина. Како да прелапува, да прескокнува гумата. Секое останато возење со секоја друга брзина и маневри нема никаков проблем.

Зглобчиња, надворешни по мое.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #267 на: 04 Ноември 2021, 07:03:31 am »
Ако добро го опишуваш проблемот,  Crabbing или Прескокнување на гумата не мора да е механички проблем. Иако не сум го приметил никогаш на 147, на 159 со летните 19-ки поготово при спори брзини (вадам колата од паркинг или сл.) , се случува на волан смотан до крај да се појави wheel juddering, поготово ако е влажен и лизгав асфалтот. Сепак, пошто кај 147 никогаш тоа не било проблем, можда не е лошо да се појде на центрирање да се види што е, доколку навистина добро го опишуваш проблемот, а не е тропкање од подвозје. Ако сакаш, може некогаш заедно да го слушнеме, да видиме што е...
Еве еден сервисен билтен од Alfa за вакво однесување кое драстично е приметно кај пред фејслифт моделите на Giulia.

SUBJECT:
Chattering Noise While Steering

OVERVIEW:
This bulletin involves discussing a chattering that might be heard from the Alfa Romeo
Giulia front suspension.
MODELS:
2017 (GA) Alfa Romeo Giulia

DISCUSSION:
The Alfa Romeo Giulia is characterized by unique suspension characteristics featuring
patented AlfaTM Link technologies, developed in order to deliver the best dynamic
performance in any driving condition.
In particular, the front double-wishbone with semi-virtual steering axle scheme allows an
“Ackermann” angle change with the variation of the steering angle. Ackerman angle is
described by the different steering angle between the left/right front wheels.
This feature, which is normally reserved for premium sport cars, has been the object of
specific tuning by Alfa Romeo engineers to ensure the lowest vehicle understeer in any
driving condition and to achieve a breakthrough in Giulia driving dynamic best in class
steering feeling, enhanced safety and driving pleasure.
At the maximum steering wheel angle, the specific tuning above mentioned makes the
front suspension deliver a lower steering angle from the right to left front wheels,
generating a perceivable dragging phenomenon on the inner wheel, which can be
perceived as a “chattering” accompanied by some noise which is influenced by one or
more the following conditions:

· Driving surfaces and air temperature.
· Tires pressures.
· Tire specification, size and brand.
· Steering angle and speed of the vehicle.

NUMBER: 02-003-17
GROUP: Front Suspension

DATE: March 10, 2017
Such behavior may be noticed in the different conditions is only correlated to the above
mentioned parameters, and is no indication there is an issue with the vehicle.
This behavior is inherent to very specific Alfa Romeo engineering development, which is
the maximization of the vehicle safety, and does not affect in any way the vehicles safety,
tires, or indicate a mechanical part failure.
POLICY:

Information Only.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #268 на: 04 Ноември 2021, 19:22:00 pm »
Ако добро го опишуваш проблемот,  Crabbing или Прескокнување на гумата не мора да е механички проблем. Иако не сум го приметил никогаш на 147, на 159 со летните 19-ки поготово при спори брзини (вадам колата од паркинг или сл.) , се случува на волан смотан до крај да се појави wheel juddering, поготово ако е влажен и лизгав асфалтот. Сепак, пошто кај 147 никогаш тоа не било проблем, можда не е лошо да се појде на центрирање да се види што е, доколку навистина добро го опишуваш проблемот, а не е тропкање од подвозје. Ако сакаш, може некогаш заедно да го слушнеме, да видиме што е...
Еве еден сервисен билтен од Alfa за вакво однесување кое драстично е приметно кај пред фејслифт моделите на Giulia.

SUBJECT:
Chattering Noise While Steering

OVERVIEW:
This bulletin involves discussing a chattering that might be heard from the Alfa Romeo
Giulia front suspension.
MODELS:
2017 (GA) Alfa Romeo Giulia

DISCUSSION:
The Alfa Romeo Giulia is characterized by unique suspension characteristics featuring
patented AlfaTM Link technologies, developed in order to deliver the best dynamic
performance in any driving condition.
In particular, the front double-wishbone with semi-virtual steering axle scheme allows an
“Ackermann” angle change with the variation of the steering angle. Ackerman angle is
described by the different steering angle between the left/right front wheels.
This feature, which is normally reserved for premium sport cars, has been the object of
specific tuning by Alfa Romeo engineers to ensure the lowest vehicle understeer in any
driving condition and to achieve a breakthrough in Giulia driving dynamic best in class
steering feeling, enhanced safety and driving pleasure.
At the maximum steering wheel angle, the specific tuning above mentioned makes the
front suspension deliver a lower steering angle from the right to left front wheels,
generating a perceivable dragging phenomenon on the inner wheel, which can be
perceived as a “chattering” accompanied by some noise which is influenced by one or
more the following conditions:

· Driving surfaces and air temperature.
· Tires pressures.
· Tire specification, size and brand.
· Steering angle and speed of the vehicle.

NUMBER: 02-003-17
GROUP: Front Suspension

DATE: March 10, 2017
Such behavior may be noticed in the different conditions is only correlated to the above
mentioned parameters, and is no indication there is an issue with the vehicle.
This behavior is inherent to very specific Alfa Romeo engineering development, which is
the maximization of the vehicle safety, and does not affect in any way the vehicles safety,
tires, or indicate a mechanical part failure.
POLICY:

Information Only.



Istoto go ima kaj mene na Giulia-ta, na cel svrten volan, i pri mnogu mali brzini se osejke kako vnatresnoto predno trkalo " preskoknuva " , i samo sto malko ke go vratis nazad volanot, odma prestanuva, interesno 😁😁
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03
« Одговори #269 на: 04 Ноември 2021, 21:04:15 pm »
Џулиетата го прави исто тоа при полн свртен волан ,како да се трие тркалото на асвалтот наместо да се тркала...баш денес сакав да спомнам што и кој к*рац би му било  ;D