Автор Тема: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)  (Прочитано 6346 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг:
« Одговори #15 на: 29 Април 2016, 21:04:29 pm »
Дпф исто нема логика никаква ама да отвориме иста ваква тема за да го исвиркаме.

Поентата на инџекшн е многу голема до точката на моно. После мулти... ај неееекаква поента. После директ... јуслес само проблеми. Зошто? Затоа што не се знае за доста, да можат во издув ќе шприцаат гориво. И дизни од 300еур ќе стават.

Ова е муабетот за ДМФ. http://m.imdb.com/title/tt2651960/ Чачкање во делови кои не се за чачкање за бенефит од најмали размери кои може да се решат на многу по не катастрофален начин на расипување.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #16 на: 29 Април 2016, 21:15:15 pm »
Муабетов, ко старине мајстори.... "а бе шо ќе ти е инџекшн на ѓаволот бељата па тоа коа ќе ти се расипе после кој ќе ти го опраи, карбураторче златно, штелнеш дизниче терај..."
Баш тој е муабетот :D

Реално, еден двомасен замаец би требало да тера без проблеми 150 000 - 200 000 км , па и повеќе .
Ценовната разлика во сет со двомасен и обичен замаец верувам не е толку голема, па да би морал да се помириш со вибрациите кои ќе ги имаш со обичниот замаец.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #17 на: 30 Април 2016, 07:20:30 am »
Еве малку реален муабет (целиот текст во болд, пошто се` што е пишано е битно):

Цитат

Why do dual mass flywheels fail?

Evil plot to rip off vehicle owners or profit opportunity for garages?

With one in two vehicles built in Europe now being fitted with a Dual Mass Flywheel (DMF) it begs the question why are they so popular?

Modern petrol and diesel engines are expected to produce more power and torque while also being lighter. They are also expected to produce fewer emissions and be more fuel efficient whilst still providing a smooth and refined driving experience. DMFs are vital in meeting all of these factors that today’s buyers of the latest cars are now demanding. All vehicle manufacturers have recognised that without these essential components today’s vehicles would be very different and certainly would not be a desirable product to experience.

Why do they fail?

Like any component today they do wear out, whilst they are designed to last the design life of the vehicle (which will vary from one vehicle manufacturer to another) under normal operating conditions, they may wear out quicker under certain circumstances. 

Back to Basics

DMFs are there to absorb torsional vibration produced by the engine so therefore any abnormal increase in the amount of vibration will have a massive effect on the life of the DMF.

If a DMF does fail it’s important to identify the cause as just fitting a new DMF will not fix the underlying cause. Look for things like…

• Engine misfires – static and under load

• Uneven running – a cylinder to cylinder imbalance will have a major effect

• Compressions – low compression on one cylinder will create an engine imbalance

• Starting issues – does the vehicle start and stop cleanly, coughing and spluttering on start up will create extra vibration

• Cranking speed – slow cranking speeds will provide prolonged activity within the DMF

• Is the vehicle used for towing or carrying items? – towing excessive loads (particu- larly common with commercial vehicles) will push a DMF beyond its limits

• Chip tuning – each DMF’s damping rate is tuned to the engine its fitted to, therefore modifying the engine or ECU will drasti- cally shorten the life of the DMF

• Driving style – trying to save fuel by

driving in the wrong gear will labour the engine creating more vibration (common with Taxis)

Whilst some of these issues might be seen as a weakness of a DMF it should be considered that fitting a non tested conversion kit will not remove the original problem and will transfer even more of the abnormal vibration into the gearbox leading to more expensive repairs. In reality the now worn DMF will have protected the gearbox for longer than the conversion kit with limited damping.

How to identify a worn DMF

Before the customer disappears ask them how they use the vehicle and if they have had any recent work done. It’s always good to strike up a conversation and dialogue with the customer and depending on what they say, it may give you the opportunity to discuss the possibility of a DMF replacement before the job starts. Comments like ‘I tow my JCB with the car’ or ‘my six kids love coming away in the caravan’ should start alarm bells ringing.

Visual checks are important

• Check the friction face for excessive scoring, heat damage or cracks

• Excessive grease loss (as the springs are packed with grease) is a sign of overheating

• Visible damage to the bearing or ring gear

Functional tests

• Rotational Freeplay – as the arc springs wear they become shorter and therefore the gap between the springs will grow. Rotate the secondary mass until you can feel the springs then allow it to return. Mark the position relative to the ring gear then repeat in the opposite direction and count the ring gear teeth. LuK publishes maximum freeplay values for all of its DMFs on its website www.schaeffler-after market.com go to the ‘Online library’, click on LuK publications, select product cate- gory ‘DMF’ and it will display the data table or on www.RepXpert.com

Note: DMF with friction control plates (around 50 percent of LuK DMF) give the impression of a hard stop prior to feeling the spring, this will need to be overcome a little at a time until the spring can be felt.

• Rock – the bearing or bush between the two masses will need to be checked for rock NOT end float. Rocking and measur- ing (not guessing as it can be misleading) the side to side movement will give an indication of wear. Again the maximum values can be found on the websites.

Using the LuK Special tool Part No. 400 0083 10 will make this process a lot easier (especially on DMF with Friction control plates) and more accurate and it comes with instructions on how to use it.


 
Summary

With DMF increasingly being used by VMs today garages need to understand how they operate, how to test them and how to identify the root cause of early failure. They are an evolutionary product just like ECUs, DPFs and ABS modulators. We wouldn’t consider replacing any of these components with 20-year-old technology because it wouldn’t do the same job and neither does a conversion kit to replace an OE-tested DMF. Don’t shy away from them or be frightened to have the conversation with your customer, as professional garages our customers rely on you giving them good advice and explaining what work is required to maintain the car they are driving. Remember they bought a car that was technologically advanced with the refinement of a BMW, why would they want you to convert it back to a Ford Escort?


The LuK brand is backed by technical support and repair installation tips through the internet site RepXpert (www.RepXpert.com) and supported by a technical hotline; Ireland Tel: +44 (0)1432 264264.

http://www.techtalk.ie/index.php/why-do-dual-mass-flywheels-fail/706




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3665
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #18 на: 30 Април 2016, 07:55:49 am »
Како и секој дел веројатно најмногу страда при возење во град и постојаното тргни застани.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #19 на: 30 Април 2016, 09:19:03 am »
Toa што го пиша симо. Само не се сложувам дека дотрајан дмф е подобар од нов смф. Дотрајаниот ја тресе цела кола, не само мењачот.
За тие што возат културно, еден дмф ќе трае колку и возилото. За тие што сакаат да се изживуваат врз колата околу 50-100к.
И јас би сакал да се поиздржливи, но не се. Толку сакале или толку можеле одговорните во автоиндустријата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #20 на: 30 Април 2016, 10:19:41 am »
Апсолутно се согласувам со постот на Симо.

Плус, DMF не е толку скап да се смени, ако се оди надвор од официјалните сервиси.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #21 на: 30 Април 2016, 11:51:44 am »
Абе сега вадат дизел 1.6 со моќност од над 110PS, па да не правиме муабет 2.0 има со над 200PS. Е сега тоа со SMF незнам како би се однесувало, според мене мора DMF. Плус се оди на комоција и на се помирно возење.
На тој мотор со SMF мењачот ќе го фрлиш за 300к, така како што читам, а можи и на помалку. Е сега ако е аутоматик,,,, тука имаме проблем, и тоа голем :D Па ќе речиш промена на DMF е ефтино,,, :))))
« Последно менување: 30 Април 2016, 13:58:37 pm darkserial »
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3665
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #22 на: 30 Април 2016, 12:06:10 pm »
Па ако треба ДСГ да менуваш...поевтино ќе те фати друга кола да си купиш
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #23 на: 30 Април 2016, 15:40:45 pm »
Колку што можев да најдам, нема Дуал Клач без Дуал Масс. Тек тоа колку е скупо и економски неисплатливо, гарант на Кларксон коса му се крева на глава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #24 на: 30 Април 2016, 16:04:13 pm »
Па му се крева сигурно на 1.6 тди мануел кој треба да е мотор за чиста економија ти да ставаш делови поскапи од цел мотор. Исто како и за сите основни мотори како споменатиов.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #25 на: 30 Април 2016, 16:15:50 pm »
Баш интересна дискусија во која може да се види колку совршените модерни дизели се преценето ѓубре.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #26 на: 30 Април 2016, 16:26:03 pm »
И не се толку скапи овие делови колку што нашиот стандард е низок, ние уште немаме плати за голф 2 да одржуваме како што е ред а не па дизел кој исполнува еуро4 норми.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #27 на: 30 Април 2016, 16:37:34 pm »
Не значи дека ако имаш пари сакаш да ги фрлаш. Затоа и богатите земаат економични коли зошто парите не им паѓаат од небо. Непотребен офтопик ќе затераме - неизбежно нели да неможе муабет да се прави без политика во секоја тема.

Дека се скапи, скапи се. Колку просечен одмор за една фамилија коштаат. Сепак јас зборувам за 1.6 тди  и други основни мотори кои би требало да понудат едноставност и економија. А не да се комплицираат намерно до степен да се крева цената на одржувањето - со цел да се стимулира отфрлање на возилото што побрзо и купување на ново.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #28 на: 30 Април 2016, 17:40:22 pm »
Добро, ако е само за 1.6 тди, тогаш може да го некако соџвакм муабетот. Мада и таму јас не би се откажал од DMF, веројатно таму ќе трае дупло или подолго  отколку на 1.9 тди, па само убајни ќе те фрќет, нема да го мислиш дур ја имаш колата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.