Гласање

Германско ауто или Јапанско ауто

Германско
38 (52.1%)
Јапанско
35 (47.9%)

Вкупно гласови: 73

Автор Тема: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D  (Прочитано 85465 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #90 на: 30 Септември 2011, 22:12:01 pm »
Дени, има ли подобра марка од VW?

Ама кажи си искрено! Без да не излажеш дека друга марка е подобра за да ни го направиш ќефот. Ајде.
ПОЛО
Мерцедес Ц и нагоре.
БМВ 3 и нагоре.
Ленд Ровер (сите освен спорт и евок)
Порше
Бентли
Р Ројс
Јагуар
Мекларен
Ариел
Астон Мартин
Ламбо
Ферара
Зонда
Бугати
Масерати
и така натаму V12.


Си промашил нешто :D ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #91 на: 01 Октомври 2011, 01:26:27 am »
Алоо дишете малце бе луѓе, горе пишува на културен начин-ова не е мегдан! :) Секој има право на свое мислење btw Deni баш коа го возев у Астрата беше одушевен колку е тивко внатре и колку се квалитетни материјалите и завршната изработка ... Тука швабите предњачат-нема муабет! Јапанците и Корејците имаат неуништиви мотори (со нитни место штрафови) и возиш додека иде 1.000.000 км, а коа ќе дојде време за ремонт или ако ја прегрееш, зарибаш... тешко кој може да ти направи квалитетен ремонт. Италијаните се врв за дизајн, а Швеѓаните за квалитет на челикот, како што и некој претходно спомна. Е сеа ЗОШТО фабричката цена на една КИА Пиканто е колку комплет дизни за VW ??? незнам ! :D Некој спомна програмирање на компјутерот да јавува грешка на одреден број километри или временски, незнам. У тој случај ако хардверски РЕАЛНО нема грешка - истата со ресетирање ќе се отклони и толку, као да на вас не ви се упалил check engine никад;) Тоа што VW има стварно поприлично кварови него што би требало за таков бренд (бар во МК) е дискутабилно од повеќе аспекти - некои се спомнати и претходно, да не се повторувам. Како и да е, лоша политика им е тоа, па макар и за тука на Балканот. До пред 1 година, Опел беше прв по број на продадени возила у МК, сега е VW. Значи ли ова дека и покрај тоа што знаеме дека Порше сервисот е пун со VW, свесно и натаму се купуваат коли од овој бренд ИЛИ 10 коли у сервис, од бројот на вкупно продадени возила е само еден минорен процент од истиот. Што да каже Мерцедес за ова ??? Индексот на дефекти му е огромен-значи дека колата не чини? Зар мислите дека Гојдо, Денде и остали што сањаат за царов се будали ??? Дајте БЕЗ НАВРЕДИ ВЕ МОЛАМ !!! ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #92 на: 01 Октомври 2011, 02:35:44 am »
Дени, има ли подобра марка од VW?

Ама кажи си искрено! Без да не излажеш дека друга марка е подобра за да ни го направиш ќефот. Ајде.
ПОЛО
Мерцедес Ц и нагоре.
БМВ 3 и нагоре.
Ленд Ровер (сите освен спорт и евок)
Порше
Бентли
Р Ројс
Јагуар
Мекларен
Ариел
Астон Мартин
Ламбо
Ферара
Зонда
Бугати
Масерати
и така натаму V12.


Си промашил нешто :D ;D
Никон не примети дека не се спомна ниедна јапонска кола... :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #93 на: 01 Октомври 2011, 02:38:26 am »
Сакаш да кажеш дека ти не спомна јапонска кола. Зонда? Нема везе и така си знаеш дека најбоље е VW. Едно Поло во најпроста изведба е боље од сите автомобили на брендовите кои ги именуваше. Нели?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #94 на: 01 Октомври 2011, 02:39:30 am »
Сакаш да кажеш дека ти не спомна јапонска кола. Зонда? Нема везе и така си знаеш дека најбоље е VW. Едно Поло во најпроста изведба е боље од сите автомобили на брендовите кои ги именуваше. Нели?
Зонда е итаљанска.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44569
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #95 на: 01 Октомври 2011, 11:39:00 am »
Можда мислеше дека е тајпо (З наместо Х). :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #96 на: 01 Октомври 2011, 12:36:46 pm »
Сакаш да кажеш дека ти не спомна јапонска кола. Зонда? Нема везе и така си знаеш дека најбоље е VW. Едно Поло во најпроста изведба е боље од сите автомобили на брендовите кои ги именуваше. Нели?
Зонда е итаљанска.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

So 7.0 litri Mercedes motor.;)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #97 на: 01 Октомври 2011, 13:23:19 pm »

 7.4.2011 19:50 | Naslov: RE: Japanski ili nemački automobili   Prikaži/Sakrij | Citiraj
Citat [rimtutitukizavou]
Daj nemoj zajebavati
Porediti neku tamo Hondu sa Mercedesom, BMW-om, ... je budalaština
Evo, kopiraću komentar, koji sam postavio pre par dana, pod imenom DominatorBG:

Realno, sva tri automobila su precenjena!
Mercedes me je razočarao. Naime, bio sam na salonu automobila u Beogradu i jedan detalj kod nove E klase, mi je zapao za oko.

Naime, zazor između haube i levog prednjeg svetla, je bio toliko veliki, da sam mislio da hauba nije dobro spuštena, jer sam mogao, bez ikakvih problema, da gurnem prst između, ali sa desne strane, zazor nije postojao, što me je dovelo u nedoumicu.

Pogledao sam na drugoj E klasi, koja je bila parkirana pored te prve, i video istu stvar!
Zazor kod levog fara, veličine palca, a sa desne nije postojao...

Onda sam proverio na mercedesovom forumu i video da se veliki broj vlasnika nove E klase (W212) žalio na isti problem. Zar je zaista moguće, da se tako nešto dogodi, kod automobila koji košta preko 50 000 evra??

I tu nije kraj. Posle sam primetio sličan problem i na novom Audiju A6, kod koga je vrh prednjeg levog krila, vireo za više od jednog cm u odnosu na ivicu haube...

Takve stvari, nisam video, ni na automobilima koji koštaju manje od 10 000 evra...


Inače, danas sam razgovarao sa profesorom na fakultetu i on mi je rekao da niko od profesora i asistenata, na katedrama za motorna vozila i motore sus, ne vozi nemački automobil, što dovoljno govori.
Jendostavno, Japanci danas prave kvalitetnija vozila od Nemaca i to je činjenica...

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #98 на: 01 Октомври 2011, 13:36:21 pm »
Polovni automobili
Najbolji polovnjaci dolaze iz Japana
Verovatno ste primetili da kod nas nije lako pronaći „japance“ na tržištu polovnjaka. To nije slučajno, jer vlasnici po običaju ne žele da ih prodaju iz prostog razloga što su u većini slučajeva svesni da poseduju dobro i pouzdano vozilo. Japanski automobili jednostavno zadovoljavaju svoje vlasnike, a na našem tržištu polovnih vozila definitivno postoji deficit „japanaca“, ali u isto vreme i „suficit“ svih ostalih.

www.vrelegume.rs/komentari.php?id_cikkek=1470

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #99 на: 01 Октомври 2011, 13:38:05 pm »
ADAC statistika kvarova 2010: nemački proizvođači ispred


Nemački ADAC svake godine objavljuje statistiku kvarova automobila razvrstanih po klasama na nemačkim putevima. Predstavljamo statističke rezultate kvarova za 2010. godinu po klasama – Gradski automobili, Mali automobili, Niža srednja klasa, Srednja klasa, Viša srednja klasa/Viša klasa i Dostavna vozila.

Generalno se može zaključiti da su nemački automobili vrlo pouzdani. Čak u pet od šest kategorija vozila nemački automobili zauzimaju sam vrh. Nemački proizvođači su ispred ostalih, a samo među najmanjim automobilima su nemački proizvođači manje uspešni od konkurencije.

Najviše problema vozači imaju s akumulatorom i električnim kvarovima (54 odsto od svih prijavljenih kvarova)

  Bavarski proizvođač automobila može biti najzadovoljniji u odnosu na druge nemačke proizvođače. BMW serije 1 odneo je prvo mesto ispred drugoplasiranog Audija A3 u nižoj srednjoj klasi, BMW X3 je prvi ispred drugog Mercedesa C klase i trećeg BMW serije 3 u srednjoj klasi, kod Malih automobila Mini je prvi ispred Peugeota 207, a uspeh bavarskog proizvođača upotpunjuje drugo mesto BMW serije 5 iza prvoplasiranog Audija A5 u Višoj srednjoj klasi/Viša klasa. Zato u najmanjoj klasi, Gradski automobili, nemačkim automobilima ni traga u samom vrhu. U ovoj klasi prva je Toyota Aygo, a slede Fiat 500, Peugeot 107, Fiat Panda, Renault Twingo, Citroen C1 i Hyundai i10… Prvi nemački automobil u klasi Gradski automobili je VW Fox, koji je tek na osmom mestu.

ADAC-ova statistika kvarova na automobilima pokazala je da je tokom 2010. godine bilo najviše električnih kvarova, čak 53,7% od svih kvarova, a najviše su se kvarili akumulatori, što pokazuje da se današnji akumulatori u automobilima sve teže nose sa sve većom potrošnjom struje koju "pije" sve veći broj električnih i elektronskih potrošača (uređaja i sistema). Taj problem je sve izraženiji sa većom starošću automobila. Drugi najčešći uzroci kvarova su kvarovi na upravljanju rada motora (23,4%), a slede kvar motora (9%), sistem dovoda goriva (6,6%), kvarovi hlađenja motora, grejanja kabine i klima uređaja (5,4%) i kvarovi izduvnog sistema, dizelskog filtera i katalizatora (1,9%)

ADAC je pružio pomoć na putu u 913.445 slučajeva (+11,3%). Čak u 687.833 slučajeva kvar je bio prazan i pokvareni akumulator, alternator, remen i nestručno popravljanje električne automobilske instalacije. Zbog problema sa gumama ADAC je zabeležio 143.215 poziva vozača (+6,8%), a 97.053 (+2,2%) vozača su ključeve zaključali u vozilu. Zbog praznih rezervoara goriva ADAC je primio 24.958 poziva (+2,0%). ADAC-ova statistika kvarova na automobilima za 2010. godinu obuhvatila je ocene od 500.000 kvarova od ukupno zabeleženih 4,25 miliona kvarova koji su prijavljeni ADAC-ovim službama. U ADAC statistiku su uključeni samo automobili na nemačkom tržištu koji su do 6 godina starosti, tri uzastopne godine nisu doživeli velike promene i u jednoj godini moraju biti prodati u najmanje 10.000 primeraka u Nemačkoj.

ADAC statistika kvarova 2010 predstavljena je u klasama: Gradski automobili, Mali automobili, Niža srednja klasa, Srednja klasa, Viša srednja klasa/Visoka klasa i Dostavna vozila. Originalni članak možete pročitati na linku ADAC STATISTIKA KVAROVA 2010, a tablicu svih rezultata pogledajte na linku ADAC TABLICA KVAROVA 2010.

ADAC statistika kvarova automobila na nemačkim putevima u 2010. godini

Gradski automobili

1    Toyota Aygo

2    Fiat 500

3    Peugeot 107

4    Fiat Panda

5    Renault Twingo

6    Citroen C1

7    Hyundai i10

8    VW Fox

9    Citroen C2

10    Ford Ka

11    KIA Picanto

12    smart fortwo

13    Chevrolet Matiz

Mali automobili

1    BMW Mini (uklj. Cabrio)

2    Peugeot 207

3    Mitsubishi Colt

4    Opel Meriva

5    Nissan Note

6    Skoda Roomster

7    Dacia Sandero

8    Ford Fusion

9    Mazda 2

10    VW Polo

11    Opel Corsa

12    Renault Clio

13    Ford Fiesta

14    Citroen C3

15    Nissan Micra

16    Skoda Fabia

17    Toyota Yaris

18    Suzuki Swift

19    Renault Modus

20    Honda Jazz

21    Fiat Punto

22    Seat Ibiza/Cordoba

23    Hyundai Getz

Niža srednja klasa

1    BMW 1 (uklj. Cabrio)

2    Audi A3 (uklj. Cabrio)

3    Peugeot 308

4    Mercedes B-Klasse

5    Mercedes A-Klasse

6    Toyota Auris

7    VW Golf/Bora

8    Seat Leon/Toledo

9    VW Eos

10    VW Caddy

11    Renault Scénic

12    VW Touran

13    Mazda 3

14    Toyota Verso

15    Renault Mégane/Mégane CC

16    Opel Astra (uklj. Cabrio)

17    Mazda 5

18    Ford C-MAX

19    Ford Focus (uklj. Cabrio)

20    Citroen Berlingo

21    KIA Ceed

22    Honda Civic

23    Hyundai i30

24    Dacia Logan

25    Opel Zafira

26    Toyota Corolla

27    Citroen C4

28    Peugeot 307

29    Renault Kangoo

Srednja klasa

1    BMW X3

2    Mercedes C-Klasse

3    BMW 3 (uklj. Cabrio)

4    Mercedes SLK

5    Audi A4 (uklj. Cabrio)

6    Nissan Qashqai

7    VW Tiguan

8    Mercedes CLK

9    Skoda Octavia

10    Ford Kuga

11    VW Passat

12    Toyota RAV4

13    Toyota Avensis

14    Hyundai Tucson

15    Mazda 6

16    VW Sharan

17    Volvo S40/V50

18    Renault Laguna

19    Peugeot 407

20    Ford Mondeo

21    Ford S-MAX

22    Opel Vectra

Viša srednja klasa/Visoka klasa

1    Audi A5 (uklj. Cabrio)

2    BMW 5 (uklj. GT)

3    Audi A6

4    Mercedes E-Klasse

5    Volvo S60/S70/S80/V70

6    Mercedes M-Klasse

7    BMW X5

8    VW Touareg

Dostavna vozila

1    VW Transporter T5

2    Mercedes Vito/Viano

3    Fiat Ducato



Izvor : Autoportal.hr

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #100 на: 01 Октомври 2011, 13:47:03 pm »
Според швабите од ADAC: Hyndai i10 е подоверлив автомобил од VW Fox, a Dacia Sandero е подоверлива од VW Polo.

Дени ако некогаш си размислувал да пресечеш вени сега веќе имаш валидни причини за тоа. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #101 на: 01 Октомври 2011, 13:53:43 pm »
Според швабите од ADAC: Hyndai i10 е подоверлив автомобил од VW Fox, a Dacia Sandero е подоверлива од VW Polo.

Дени ако некогаш си размислувал да пресечеш вени сега веќе имаш валидни причини за тоа. :D
Ништо, следна кола значи мора да е или Германска или Јапонска, другиве гледам нечинат. :)

A da izberes dacia ili hjundai nasprem germansko ili japonsko e isto kako da izberes devojka zosto e ruzna i glupava, ama poretko kiva od prekrasnata i pametna.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #102 на: 01 Октомври 2011, 13:56:30 pm »
The Perennial Favourite: Japanese Vs. German Engineering.

I just read a forum based in Singapore, discussing about the purchase of a GS300 over a BMW 523i, an A6 and a E200. The discussion has expanded to become a German vs. Japanese debate, and it is very interesting what some people wrote. Some interesting points to note:

http://forums.hardwarezone.com/showt...1&page=1&pp=15 (Be mindful that because it is a Singaporean forum, some terms used are Singlish)

The engineering of Japanese cars now meets or exceeds the Germans in reliability and sophistication often. Just take the new IS250 engine and compare it with the BMW 325 engine. The IS250 engine has dual fuel supply - direct and indirect fuel injection, with infinitely variable timing on both intakes and exhaust, with better fuel consumption and more power than the BMW 2.5L 6 in line. The BMW boasts dual VANOS and Valvetronic and better materials, but worse fuel consumption and down in power. Honda's new electronic differential for the Acura TL is so sophisticated that it approaches few years' ago Prodrive active differentials in sophistication. BMW reserves the M-Differential merely for the M3-series, and for 4WD differentials it relies on outsourced suppliers (Haldex?). And the Fujitsu-TEN/Denso Navigation on the newer Lexus systems are regarded as way superior to the VDO-Dayton (Siemens) systems used in many German cars. Regarding the suspension and the way the cars are `made' and other engineering questions, Japanese car companies have had to make their own technologies in house with consulting experience from 3rd parties, while the Germans have increasingly turned to Robert Bosch for solutions, almost totally forgoing basic R&D on their vehicles. Hybrid technology for the indpendent Japanese car manufacturers like Honda and Toyota (power return, power storage, in wheel motors) is so far ahead of the Germans that the Germans and Americans are now scrambling to catch up, and in the USA you can see that Hybrid technology is the BOMB and everybody is buying the new Hybrid cars that the US companies are so worried but the Germans are complacent still, but waking up now. All the time they have given us useless solutions like a pure Hydrogen engine (BMW 750 modify to accept hydrogen fuel) without telling us that a pure hydrogen economy is about 10 years away. So this merely outlines my objection to the thinking that German cars have better engineering than the Japanese. Don't look at the country, look at the facts please.

One last thing - YOU ARE PERFECTLY CORRECT, GERMAN ENGINEERING IS NOT CHEAP. After visiting several car factories and speaking at length to the factory people, and after a few loss making flirtations with German technology companies in a personal and corporate capacity, I understand a little now, perhaps too little, but here is my understanding... if not wrong:

1) German law makes it almost impossible to fire useless employees - employee compensation is large.
2) German law makes it almost to hire new employees because they can't be easily fired.
3) German law is community centric, at the expense of the corporations.
4) Germany has a LOT of holidays
5) Germany has the one of the shortest working hours in the world
6) German engineers get paid a lot for what they do compared to any other country in the world bar USA.

So, German technology is NOT CHEAP, perhaps THE MOST EXPENSIVE TECHNOLOGY IN THE WORLD, but for the wrong reasons. They are expensive because of their system, not the quality or quantum of their technology.

To be honest, at the back of my mind, the more I visit them, the more I have severe objections at the back of my mind every time I consider German cars - because when I pay to make BMW more profitable, I don't mind as much as paying so much for the welfare coffers of the German worker. That, sir, I cannot stand, because I'm not even paying to make my choice of German manufacturer richer and therefore more able to invest in better and better technology, but I'm paying the price to make the German worker's welfare coffers bigger. This does not benefit me at all.

Do you agree what is said about German cars, and which do you prefer - German or Japanese? (I think it is obvious but after reading these, I'm a little more doubtful of what I'm loving)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9329
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #103 на: 01 Октомври 2011, 16:34:08 pm »
Според швабите од ADAC: Hyndai i10 е подоверлив автомобил од VW Fox, a Dacia Sandero е подоверлива од VW Polo.

Дени ако некогаш си размислувал да пресечеш вени сега веќе имаш валидни причини за тоа. :D
Ништо, следна кола значи мора да е или Германска или Јапонска, другиве гледам нечинат. :)

A da izberes dacia ili hjundai nasprem germansko ili japonsko e isto kako da izberes devojka zosto e ruzna i glupava, ama poretko kiva od prekrasnata i pametna.

aj vazi bas taka ...

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16762
  • Keep it 100
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #104 на: 01 Октомври 2011, 16:59:47 pm »
Според швабите од ADAC: само BMW и Peugeot! ;D