Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 279549 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1020 на: 09 Октомври 2019, 07:25:02 am »
Jас па ги разбирам луѓето кои купуваат појаки/побрзи, а поефтини коли.
Прееска ми пратија линк за V8 Мустанг ГТ од 2009 година oд 14.000 евра во Германија.
Не се малку пари (поготово плус увозни давачки), ниту па ги имам, ниту па во моментов би ги спичкал на кола и да ги имам.
Али кога би ги можел...око нема да ми трепне дали би го купил тоа или новото Поло.
Ама гледаш не се возат тие коли, туку други. Многу постари, многу-многу-многу поефтини од споменатата. Тоа фаќа 18000 кај нас. За којашто цена има избор на нови и половни возила. Сепак реалноста е друга, односно А6 во германија земено за 2-4000евра.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5449
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1021 на: 09 Октомври 2019, 07:42:42 am »
Vcera vujkomi bese vo pss so kadet jajce 85god. Pikale sondi sve ispravno motor,izduvni gasovi,podvozje i na kraj mu rekle odlepi folijata na zadnoto staklo a imase najsvetla 35% zatemneta inace kje go vratat. Mu dale skalper i ovoj si vadel poleka poleka za da registrira kolata.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1022 на: 09 Октомври 2019, 07:47:43 am »
Vcera vujkomi bese vo pss so kadet jajce 85god. Pikale sondi sve ispravno motor,izduvni gasovi,podvozje i na kraj mu rekle odlepi folijata na zadnoto staklo a imase najsvetla 35% zatemneta inace kje go vratat. Mu dale skalper i ovoj si vadel poleka poleka za da registrira kolata.
А не му понудиле да помине на атест, бидејќи е сосем легално позади да има фолија?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6081
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1023 на: 09 Октомври 2019, 07:50:38 am »
Али кога би ги можел...око нема да ми трепне дали би го купил тоа или новото Поло.

Дека можиш, инаку да плаќаш годишно 100.000ден за осигурување и регистрација, ќе речиш:
абе знајш, она полото и не е така лошо.  ::)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5449
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1024 на: 09 Октомври 2019, 08:07:19 am »
Vcera vujkomi bese vo pss so kadet jajce 85god. Pikale sondi sve ispravno motor,izduvni gasovi,podvozje i na kraj mu rekle odlepi folijata na zadnoto staklo a imase najsvetla 35% zatemneta inace kje go vratat. Mu dale skalper i ovoj si vadel poleka poleka za da registrira kolata.
А не му понудиле да помине на атест, бидејќи е сосем легално позади да има фолија?
Jok samo na zadnata 5ta vrata imase folija baska covekov e penzioner taka ja zema kolata ne mu ponudile nisto samo mu rekle cice vaka nemoze da se registrira.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1025 на: 09 Октомври 2019, 08:16:23 am »
Тоа со поголеми давачки за кубикажа кај нас е решено со акциза кога купуваш кола на ново или ја увезуваш.
Затоа збориме дека 20.000 евра е разликата во цената ма нов Мустанг купен во Германија и Мустанг порачан од Мида, додека скоро идентична е цената на Фокус или Фиеста.

Истото важеше и при увоз на половни коли со поголем мотор порано.

Не знам како е сега.


« Последно менување: 09 Октомври 2019, 08:32:29 am Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1026 на: 09 Октомври 2019, 09:12:35 am »
Ама не секогаш некој купва Ауди од 5000 евра само за да се курчи (најчесто да, ама не секогаш... ебати курчењето со Ауди од 5000 евра), а не Корса или Фиеста. Едноставно... што сме згрешиле ние поштените, та да не можиме да повозиме некое Ауди како градоначалнико на Струга... пример? (некој сега одма и на Шкода ќе помисли) :)



Во МКД тој со нова  Корса, Фиеста или Шкода реално има повеќе пари од тој со половно Ауди.

Иначе еве што се добива за 5.
И нормално дека ќе се к*рчи.
Балкан е ова.

picture upload



Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1027 на: 09 Октомври 2019, 09:13:34 am »
Падна првата жртва!
Мој роднина не поминал со издувни гасови.
Пред 6 години си купи Ауди А6 од 1999та.
Му велев да си купи нешто понормално ама Сакаше да се прави директор ;D
Сега ќе си оди пешки ;D

Едит
Постов не е по повод објавеното од Статро.
Случајно се погоди така :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1028 на: 09 Октомври 2019, 09:28:28 am »
А што му рекле дека треба да направи за да помине?
Да си стави катализатор, филтер или да ја фрли во Вардар?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1029 на: 09 Октомври 2019, 09:35:56 am »
Му рекле да се фрли во Вардар ;D

Истото му го кажав и јас кога ја купи :)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6368
  • Бенве сие бенве
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1030 на: 09 Октомври 2019, 10:27:40 am »
Стсва бензин у нафтата, ја малтретира по автопат 1ч и се враќа назад. Ќе даде вредности на нова.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4958
  • The Spartan General
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1031 на: 09 Октомври 2019, 10:40:28 am »
Стсва бензин у нафтата, ја малтретира по автопат 1ч и се враќа назад. Ќе даде вредности на нова.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk



Па со ладна кола/мотор не се оди на технички. Излегуваш на автопат/отворено и 20-30 минути ја донесуваш во работна температура (да загрее катализатор, ДПФ, да исчисти гареж од градска) и после си поминуваш на издувни најнормално. Ебаго, во Германија од самиот технички ти препорачуваат тоа да го направиш пред да се појавиш кај нив за да бидат вредностите реални.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1032 на: 09 Октомври 2019, 10:51:03 am »
Му рекле да се фрли во Вардар ;D

Истото му го кажав и јас кога ја купи :)

Последно што знам е дека може само да го обележат со црвена налепница која значи забрана за движење кога има загадување на воздухот.

Да го вратат на технички заради издувни гасови никаде не сум прочитал.




Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 971
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1033 на: 09 Октомври 2019, 10:58:48 am »
Мене ме имаа вратено и немаше никаква налепница.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1034 на: 09 Октомври 2019, 11:05:45 am »
Мене ме имаа вратено и немаше никаква налепница.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk



Според кој  член од  од кој Закон би те вратиле назад заради издувни гасови?

Новиот Закон за возила кој го носи Мин. за екологија (кој не ни знам дали е во сила) предвидува само ова:

Возилата од третата еколошка категорија, која ги опфаќа возилата со европски емисиони стандарди од ЕУРО 2 и пониско, како и возилата за кои производителот нема дефинирано емисија на издувните гасови,ќе се означуваат со еколошка налепница во црвена  боја и за овие возила ќе се воведе забрана за движење во општините во период кога има загадување на воздухот.

Еколошката категоризација на возилото ја прави овластена техничка служба.