Автор Тема: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT  (Прочитано 6917 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #15 на: 12 Февруари 2014, 18:20:54 pm »
Дизајнирано е хаубата да го прими пешакот ко` баба внуче.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #16 на: 12 Февруари 2014, 18:25:06 pm »
Аха.... и како ова ќе помогне освен ако не е флексибилна хаубата па да се витка го гума? Или пак е предвидено да го фрли што повисоко пешакот у воздух?
Удар во хауба е небитен, за разлика од удар во глава од мотор.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #17 на: 12 Февруари 2014, 18:25:49 pm »
Глуп сум па што не сфаќам?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16663
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #18 на: 12 Февруари 2014, 18:32:33 pm »
Да го одбаци и да му го подаде на Лексусот што доаѓа од другата страна. ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20055
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #19 на: 13 Февруари 2014, 00:23:04 am »
Можеби ќе звучи глупаво ова ама...сте можеле да снимите видео од инструментите како се движат и после во гиф да го претворите.  Колата е ферверзии ;D.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #20 на: 13 Февруари 2014, 00:28:27 am »
Добра идеја.


Од друга страна, колце дискусија за волку интересно аутце...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #21 на: 13 Февруари 2014, 00:29:27 am »
Охооо, да беше Опел до сега ќе имаше 33 страни тролање :P

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20055
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #22 на: 13 Февруари 2014, 00:32:38 am »
Е ајде ќе кажам јас нешто... Светлата во живо се многу поубави отколку на слики што изгледаат но сепак може да ги направат во фејслифт да се еден дел заедно со ДРЛ. Задниот дел е совшрен. Предницата исто така е многу моќна...можело знакчето да го направат да светли ептен нежно плаво...или воопшто да го нема. Црвените седишта заедно со целиот ентериер се преубави. И друг мењач чим 0-100 е 8.4 секунди со 220 кс.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #23 на: 13 Февруари 2014, 00:35:40 am »
Лексусчето е прилично импресивно. Иако мене не ми е убаво од напред, поготово кога убаво же го загледаш. Али секако е невообичаено!
Тоа што до 50км/х не произведува никаков звук е ретардирано интересно. Неможам да опишам колку е чудно и интересно. Уклучувањето на моторот е толку супер изведено и не се осеќа.
Внатре да не праиме муабет, колата е одлична. Има доста моменти кои се интересни, како тоа регулирањето на климата со „галење“. Тоа напред километражникот е нешто ненормално. Значи идејта е прекрасна! изведбата уште повеќе.
Убаво вика и Класен, како плејстејшн е. Само е малце комплицирано. Може со тек на време се учи али ипак. Знам беше до толку комплицирана што неможевме да најдеме колку КМ има изминато колата. Имаше секакви параметри, што ни на крај памет не би ми текнале а колку км има изминато беше тешко да се најде.
И тоа што можеш да и прајш кастмајз на се е добро, каква боја да ти биде стрелката каква боја бројките за брзина и слично е доста интересно. Што би рекол Хамонд - 10годишни деца да имаат возачка ова би им била омилена опција :)

Како и да е импресивно парче е лексусот

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #24 на: 13 Февруари 2014, 01:51:21 am »
ne razbiram ova so Konjojve, zash sistemska 220ks a ne 318? (178+140)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #25 на: 13 Февруари 2014, 07:26:08 am »
Не се на располагање максимум коњите од електро моторите и од бензинскиот мотор во ист распон, или истовремено.

@Deni, мене ми е јасно зошто нема дискусија за лексус. Нема што многу да се каже. Тоа е тоа. Или ти се допаѓа или баш ти е гајле. :)
Мене ми се допаѓа, единствено би му направил чиптјунинг да работи електро до 70-тина на саат, и би му бапнал штекер на браник, до полначката за плин :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #26 на: 13 Февруари 2014, 08:24:18 am »
@DayWalker: Поминатите километри ги покажува неколку секунди кога ќе ја угасиш колата. :)

@Deni, Simo - Plug-In Hybrid верзија во моментов воопшто нема. Има некоја најава за во иднина, ама не ми се верува дека ќе се деси у блиска иднина (if at all).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Lexus IS300h F-SPORT
« Одговори #27 на: 13 Февруари 2014, 09:30:17 am »
Една реченица која во потполност го опишува моето чуство спрема оваа кола уште првиот момент кога видов како „работи“ во целина:

I think this car inspires to drive comfortable, not aggresive.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.