Едно е што е идеално за автомобилсиот сообраќај, друго е како сите учесници во сообраќајот треба да живеат на исто место. И коли, и мотори и велосипеди и пешаци. Секако, иделано за пешачкиот сообраќај би било автомобилскиот сообраќај да се бутне под земја или над земја, ама не е изводливо. На битпазар да го качиш сообраќајот на ниво, да им остаиш на пешаците да си тераат лево/десно од бутел до судска палата најбоље ќе биде, ама не е изводливо. Така и ова твоево хипотетичко дека најдобро е пешачки да нема на кружните. Најдобро е, ама не е изводливо. Ни е практично ни е безбедно за пешачкиот сообраќај да биде на 100м од кружните.
Баш кај тој кружен што сте го „проектирале“ вашиот клас, замисли да немаше пешачки (односно да се користат најблиските следни, кај АМСМ, па кај Цветен пазар, или оној подолу пред „Треска“), а ти да си пешак па и уште со хендикеп и да треба од католичка да стигнеш до поликлиниката од спротивна страна. Супер, еднаш ќе помине. Ама ако треба да се движиш и во Ѓорче и во Аеродром и во Кисела Вода и секаде кај што има кружен тек, а по „некое правило кое што во сите книги го има“ а не го видовме, боље да не си пешак, утепај се.
Супер што си завршил школо, ама ете нешто у теорија што се учи, не секогаш во пракса е примеливо. Еве, дури и на оваа сликава што си ја постирал прекрасен кружен тек, на левиот крак има пешачки премин. Не е со зебра обележан, ама е пешачки премин.
Да не зборуваме дека сега се повеќе сметка се води да се даде приоритет на пешачкиот и велосипедскиот сообраќај. Сообраќајот не е само од коли и за коли.