За низ град според мене нема потреба од голема кубикажа на моторот. За на отворено да, нека си биде моторот со поголема кубикажа, али исклучиво за низ град да возам 2.5 ТДИ, плус ремап на истиот и останати тракатанци пошто фабричките коњи не биле доволни, мислам нема потреба.
Друг е муабетот тука. Односно дека верзијата што се нуди не е стандардна низ светот. Инаку за ова возило и 1.4 HDi е сосема доволно дури и за отворен пат.Јас прво бев скептик дека е тоа преслабо и слично, дури не го пробав. Сосема коректно вози.
Плус кога се погаѓа да го возам C3 -то неколку дена по ред, и кога ќе го возам CR-V то после тоа, имам чуство ко да седнувам во Ферари
Одеднаш CR-V то ми е ултра удобно, стабилно и брзо
Дарко
п.с.Инаку нов рекорд во голема потрошувачка кај C3 -во. Исклучиво кратки релации (2 км), и тоа по ладното. Поминати вкупно 25 км од последното полнење гориво со просечна потрошувачка по Борд 8.8л/100. Знам дека ова на цел резеорвар ќе падне, и знам дека не е реално пошто се возело на исклучително кратки релации, ама сепак да пријавам
. CR-V то деновиве просечна (исто кратки релации), 11.8 л/100