Kolege jednog od najuglednijih njemačkih automobilskih magazina Auto Motor und Sport su na tzv. hard testu imali model Volkswagen Golf 1.4 TSI (u petak je ovaj broj magazina još uvijek bio na kioscima u BiH). E sad, desile su se neke jako zanimljive stvari koje ne idu na čast ugledu koji uživa ova marka (bar u BiH). Nećemo navoditi niti dijelove članka, niti fotografije, to biste trebali vidjeti u samom magazinu koji je autor testa, no podijelit ćemo sa vama neke činjenice samog testa, što i jest cilj objavljivanja ovakvih članaka u magazinima, što širi auditorij koji se treba dosegnuti.
Dakle, kod testa modela Volkswagen Golf 6 1.4 TSI desila su se dva jako zanimljiva kvara, pa iako su u onome što je poznato garantni period (ne znamo da li i kugla na točku spada u ono što pokriva garancija), svakako su sve samo ne bezazleni, jer šta očekivati iza garantnog perioda.
Desna kugla. Nakon 53.762 kilometra novinari Auto Motor und Sporta su odvezli automobil u servis radi zamjene, citiramo "prednje desne kugle točka". Evo jedno poređenje, automobil Ford Focus 2000. godište koj vozi autor ovog članka je prvi put promijenio kuglu na, doduše lijevom točku, nakon 275.000 pređenih kilometara.Zamjena turbopunjača. Iako je turbopunjač patentiran davne 1905. godine, dakle bilo je evo 106-107 godina za usavršavanje tog mehanizma, na testnom Golfu su morali zamijeniti turbopunjač već nakon 71.900 pređenih kilometara. Da, ovo pokriva garancija. I da, nije se pokvarila sama turbina, nego regulator koji je tako spojen sa sklopom turbopunjača da se ne može zamijeniti samo on, nego se treba zamijeniti cijeli sklop. Jako "pametno" inžinjersko rješenje, pogotovo sa aspekta održavanja. Da se kojim slučajem ovo desilo par desetaka hiljada kilometara kasnije novčanik bi bio tanji za protivvrijednost od 1.600 eura!
Da i ovo uporedimo sa gorepomenutim Focusom. Prešao 276.000 sa istim turbopunjačem, i očekujem da će dosegnuti i 500.000 bez promjene turba! Ostalo: Bilo je tu još toga, sijalice svjetla registarske tablice su mijenjane više puta.
Čak je i teleskopski amortizer petih vrata morao biti zamijenjen (!!), buka plastike blatobrana, problem sa nosačem zadnjih vrata, update softwera za rad DSG-a. A automobil je, prema pisanjima Auto Motor i Sporta, automobil je drugi najgori po gubljenju vrijednosti. Za vrijeme testa izgubio je 54,4 posto svoje prvobitne vrijednosti. Ima tu i pozitivnih stvari, pogotovo onih koje se tiču završne obrade u unutrašnjosti, tako da zaista preporučujemo kupovinu pomenutog magazina.
A diskusije se vode na forumu najposjećenijeg news-portala u BiH: Sarajevo-x.com. Danima je ova tema u vrhu liste onih koji se komentarišu:
A onda nam je portal na kojem jako često vidimo bannere Golfa i drugih marki VW koncerna zaključao temu o Golfu (slika ispod), a usput nama sa našom redakcijskom adresom nije dozvolio registraciju na forumu:
--------------------------------------------------------------------------------
komentari:
Damir Fajic · Glavni/a komentator/ica
hahaha...ovo sam ceko...
Trap na Puntu 2, 1.2, spustena ukrucena sasija (sportske opruge), gume dimenzija 195/50 R15, presao 160+k km, jos uvijek netaknut...
a o turbini necu ni rijec...toliko o njihovom kvalitetu...jedva cekam da mi Citroen 1.6 HDi pregura jos 20k, pa da presisa s istom turbinom ovo njihovo..
Nek se jednom sta pametno objavili...aferim! Odgovori · 6 · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 9:48prije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
A sve do sada nije bilo pametno? Damire??
Znaš u situaciji smo takvoj, da se nama na testu Golfa ovo desilo još bismo rizikovali tužbu kako se sve ovo desilo našom krivicom. Ipak Auto Motor und Sport ima ugled, uticaj, ljude, autoritet, da se ovome niko ne može, pa ako hoćeš i ne smije suprotstaviti. Hvala za komentar
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Mart 5 u 10:26prije podne
Damir Fajic · Glavni/a komentator/ica
Ma ne mislim niposto da sve ostalo nije pametno..da nije, ne bih komentariso i cito sam magazin
Svaka cast, jedni od rijetkih sto ste realni i pisete kako jeste...
Meni i jest drago jer se to Auto Motor und Sport-u desilo, a ne nekom nasem magazinu
)
Odgovori · Sviđa mi se · Mart 5 u 4:48poslije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
A evo i nekih koje ovo pogađa:
http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=96535Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Mart 5 u 6:40poslije podne
Slaven Dobroslavic · Radi u: AutoNuic
Najgore je još što u naslovu kažu, Golf položio, turbo se umorio. Ne dao Bog da se ovo desilo nekom ne-Njemačkom proizvođaču, vidjeli bi paljbe od AM&S-a.Odgovori · 2 · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 10:49poslije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Slavene znaš da se to tako treba zamotati, ako se želi opet sarađivati sa VW-om. Dalje, hard test Pola u BiH (pisali smo o njemu na stranici ovdje:
http://www.automotosvijet.com/index.php/vijesti/iz-bih/ostale-vijesti-iz-bih/997-laz-hard-test-volkswagen-polo kada sam napomenuo isporuciocu vozila za vodenu pumpu koja je pocela da curi nakon par desetina hiljada kilometara napisali su otprilike ovako "radi curenja preventivno smo zamijenili vodenu pumpu". Rečenica govori sve! Njmački mediji jesu pristrani. Ne znam za Auto Bild pošto je on u vlasništvu Francuza.
Odgovori · Sviđa mi se · Mart 5 u 10:56poslije podne
Karlo Presečki · Glavni/a komentator/ica
auto za bauštelce koji bi svom silom hteli bit gospoda.a kolko je gnojf smeće neću nit trošiti riječi.em najružniji izvana, em najružniji iznutra, em bučan traktorski zvuk, em se kvari, em zimi ne pali, em trune prije konkurencije...e i da, em je ružannn..
najljepški i najskladniji kompakt, šminker i zavodnik u jednom. A T-Jet naspram TSI-ja, a Multijet naspram TDI-ja..nemoram niti riječi trošiti
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Fiat_Bravo_II_rear_20100501.jpgOdgovori · 1 · Sviđa mi se · Pratite objavu · April 2 u 10:20prije podne
Valerija Santek · FSB Zagreb
ovaj auto je rođen i namjenjen da bude za krkane, mesare, bauštelce, malo više neobrazovanu populaciju... jer samo takvi mu se mogu diviti
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Pratite objavu · April 2 u 10:22prije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Zanimljivo da niko nije počeo svađu radi ove konstatacije
Odgovori · Sviđa mi se · April 8 u 11:32prije podne
Valerija Santek · FSB Zagreb
Redakcija Automotosvijet Ma polako kuže i vauvau fahreri da je tako. Pa kad bi radili test inteligencije po markama vozila ili ti popis završenih škola s obzirom na marku vozila dobili bi upravo to
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · April 10 u 12:28prije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Valerija Santek Trebaš pisati za nas
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · April 10 u 7:58prije podne
Poledajte još 1
auto objektiv· Glavni/a komentator/ica (signed in using Hotmail)
Da je VW tako pouzdan onda bi golf 2 iz 84 godine kostao 20.000 eura.Pa noramlno da se kvari , desi se da na novijim modelima podbaci kvalitet ugrađenih dijelova...al nije problem u VW nego u priči da drugi ne valjaju...Ma valjaju i drugi i te kako, nego ih ne znaju prodavat, tu je VW u poslednjih 10 godina uradio najvise u marketingu , prodaji itd
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 8:15poslije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Mislim da su ljudi prmašili poentu ovdje. Kvar na regulatoru (veličine kutije šibica) vlasnika nakon garancije tjera da mijenja turbinu, jako skupe lopatice i ležajeve jer se regulator ne može odvojiti i sve to platiti 1.600 eura. Inžinjerski promašaj, ali komercijalno isplativo.
Odgovori · Sviđa mi se · Mart 7 u 10:13poslije podne
Kristijan Kunštek · PMF Department of Physics Faculty of Science
šrot od auta..nit 5 nije niš bolja..na 72 000 zamjena motora.http://student.fizika.org/~kkunstek/nesto/g1.jpgOdgovori · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 21 u 9:31prije podne
Adnan Jahic · Radi u: DynCorp International
Zalosno....
nikad nisam volio golfa al ipak sam ga smatrao jednim od kvalitetnijih auta...
Odgovori · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 5:37poslije podne
Владимир Руњо
Golf nije kvalitetan , samo je dosta jeftiniji za odrzavanje od ostalih automobila , da ne navodim primjer BiH i golfa 2 , apsurd! xD
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Mart 9 u 12:03prije podne
Adnan Jahic · Radi u: DynCorp International
Ma kod nas narod naviko na golf 2, i samo za to i znaju, i to jest kvalitetno auto i prejeftino za odrzavanje, al nakon golfa 2 sve ostalo im je apsolutni prosjek
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Mart 9 u 5:24prije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
A da ne zaboravim, Golf 6 je imao i jedan magazin sa teritorije BiH na har testu godinu dana
Odgovori · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 10:37prije podne
Ognjen Oggy Nedimović
Govno ostaje govno!!! U stvari:
Govno
Omotano
Limenom
Folijom
Odgovori · 4 · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 2:57poslije podne
Nisam Ozbiljan · Pretplatite se · Radi u: Odaberihosting.com/index.html
Golfa je kod nas radio Auto Shop Magazin na Hard testu... oni ga hvale na sve strane
realno, za mene je Golf komercijalno smece
Japanci su bogovi...
Odgovori · 4 · Sviđa mi se · Pratite objavu · Mart 5 u 9:07poslije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Hvala za nadopunu
(ima li veze komentar sa nikom??)
Odgovori · 1 · Sviđa mi se · Mart 5 u 10:26poslije podne
Nisam Ozbiljan · Pretplatite se · Radi u: Odaberihosting.com/index.html
Redakcija Ams Nema veze komentar sa nikom... a i ja sam bio auto novinar i znam sta oni rade na tim testovima... barem kod nas u BiH
Odgovori · 3 · Sviđa mi se · Mart 5 u 10:29poslije podne
Redakcija Automotosvijet · Glavni/a komentator/ica
Nisam Ozbiljan A zna to svatko, dovoljno je uzeti par magazina i sve je jasno.
Odgovori · Sviđa mi se · Mart 5 u 10:50poslije podne
Nisam Ozbiljan · Subscribe · Works at Odaberihosting.com/index.html
Redakcija Ams Ma ja sam bio mlad i kad sam poceo raditi, mislio sam da je to ozbiljno i da se auta bas ono testiraju... a oni samo uzmu ta auta, vozaju se okolo... snime kadrove za emisiju ili slikaju ih za casopis i onda na kraju prepisuju podatke iz nekih silnih kataloga... samo sto jos i tekstove ne prepisu, nego ih oni sloze, a zaradjuju parena reklamama... komedija...
Reply · Like · March 6 at 1:58pm
Redakcija Automotosvijet · Top Commenter
Nisam Ozbiljan Upravo tako! Od 1998. godine sam i ja u ovome i sve znam. Kada sam za prvih par automobila na testovima poslao raspored gdje će automobil biti svaki dan, sat minut, i šta se tada radi sa njim, počeli su mi se praktično smijati u facu. Sada to radimo za sebe, postoji protokol za svaku radnju za test i ko šta radi, sa propisanim procedurama. Tako detaljno da je propisan i način fotografisanja. Ali, bolje se vozikati okolo i sve fino pisati, nego uraditi nešto kako treba. A trudimo se. Pogledajte test Megane CC u našoj rubrici. Poslije njega nas je Renault skinuo sa svih mail-lista, prezentacija, javljanja, ...., doslovno svega. A ja kao vlasnik svega ovoga ipak smatram da je takav rad jedini ispravan i ne odustajem. Hvala, ovo smatram podrškom
Reply · 1 · Like · March 6 at 3:19pm
Nisam Ozbiljan · Subscribe · Works at Odaberihosting.com/index.html
Redakcija Ams Ma nema na cemu... procitao sam test i smatram da je sasvim objektivan...
A evo, upravo u ime te objektivnosti, nudim vam, ako zelite, da pisem za vas blog ili kolumnu potpuno besplatno, kao znak moje dobre volje, a i cinite mi se kao odlicna ekipa...
imam mnogo ideja, ali nemam gdje da ih plasiram... a vi mi se cinite kao neko ko bi to prihvatio...
poslao sam vam i zahtjev za prijatelja na facebook-u, pa se nadam da cete mi se javiti...
Reply · Like · March 6 at 3:58pm
Redakcija Automotosvijet · Top Commenter
Nisam Ozbiljan Zahtjev prihvaćen. A za pisanje smo otvoreni, naravno ne podcjenjujući nikoga, pregledam sve, dam sugestije,... znate kako to ide.
Ovo besplatno, vjerujte da je sve što je ovdje dobijeno od reklama otišlo na hosting, kameru, module,... niko nije dobio niti fening.
Reply · Like · March 6 at 4:44pm
Nisam Ozbiljan · Subscribe · Works at Odaberihosting.com/index.html
Redakcija Ams Hvala za prijateljstvo... a i znam koliko sve to kosta, tako da... samo naprijed i samo hrabro... imate moju podrsku...
Reply · Like · March 6 at 6:09pm
Redakcija Automotosvijet · Top Commenter
Nisam Ozbiljan A ja čekam kakav zanimljiv članak
/urednik/
Reply · Like · March 6 at 6:29pm
http://www.automotosvijet.com/index.php/poredjenja-analize/4708-golf-6-test-kvarovi-odrzavanje-iskustva-problemi-turbo-kugla-------------------------------------------------------------------------------------------
1.2 (safe mode every 5000km)
1.2 tsi (20.000km turbo fail)
1.4 tsi (70.000km turbo fail)
1.4 tfsi (bi turbo fail)
1.6 tdi (complete fail)
2.0 tdi (70.000 complete engine fail)
Opfatena e celata gama na motori