Автор Тема: Corvette C7  (Прочитано 107627 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Corvette C7
« Одговори #210 на: 19 Март 2013, 13:57:38 pm »
Nikoj ne cul za elasticnost na motor izgleda.
Da vi pomonam: toa e nesto sto Corvette go ima vo izobilstvo, a Ferari vo tragovi.

Presudna rabota za sekojdnevno uzivanje vo vozenje sopred mene.


Зошто има турбо ваљда? Ферари прави спортски афтомобили кои вртат 12000, да пука машина, адреналин да ти качува. Лесно е да стави турбо и да обие еластичност. Зашто такви глупи муабети. Башка еластичност не се мери во пета од старт. Ваљда од 80 до 120 и сл.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #211 на: 19 Март 2013, 13:58:40 pm »
Пак споредувате коли со 3 пати разлика во цена.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Corvette C7
« Одговори #212 на: 19 Март 2013, 14:01:04 pm »
Цената е бројка за која може да биде од значење и имиџ или нешто сл.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #213 на: 19 Март 2013, 14:02:27 pm »
@Deni,
Е па ни` снема од ефтините.
BTW, воопшто не сакав да напраам споредба. Сакав да кажам колку е бесмислен моментот, а со мојата „канта од алфа“ покажав дека е возможно со секоја кола. Не е нешто што треба да се крева толку на пиедестал. А во секој случај и ферари (и секоја спортска кола) го може.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #214 на: 19 Март 2013, 14:15:34 pm »
@Deni,
Е па ни` снема од ефтините.
BTW, воопшто не сакав да напраам споредба. Сакав да кажам колку е бесмислен моментот, а со мојата „канта од алфа“ покажав дека е возможно со секоја кола. Не е нешто што треба да се крева толку на пиедестал. А во секој случај и ферари (и секоја спортска кола) го може.
0:55

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #215 на: 19 Март 2013, 14:18:16 pm »
Nikoj ne cul za elasticnost na motor izgleda.
Da vi pomonam: toa e nesto sto Corvette go ima vo izobilstvo, a Ferari vo tragovi...

Presudna rabota za sekojdnevno uzivanje vo vozenje spored mene.



Eve zosto..



Ferari na 3750 rpm razviva bedni 150 ks...220 ks pomalku od ZR1.
Plukni se vo takov motor..ili zapali go..ili ostaj go sam da se zapali. ;D

Verovatno i Ferari ke trgne vo 4 ta..no mislam deka ke pomine edna godina dodeka da razvie 280 km/h vo istata brzina..ako voopsto razvie.
Zosto? Bidejki na niski vrtezi razviva od 150 do 250 KS pomalku od Corvette.


Sposobnosta na eden avtomobil da razviva mnogu HP na niski rpm e rezultat na....



A kolku torque ima ZR1 a kolku 458?

ZR1 = 819 Nm (606 lb-ft) @ 3800 rpm
458 = 540 Nm (400 lb-ft) @ 6000 rpm.  ;D

Mislev deka e ova jasno uste od pocetokot..ali ocigledno ne bilo.

Bootom line...
Kako rezultat na ovie brojki, Ferari moze samo da sanja za vakov 4th gear pull od 2000 rpm ( rpm koj e mnogu pozastapen vo sekojdnevno vozenje van staza vo sporedba so 6000 rpm kade Ferarito rika, gori i pak e 250 Nm pokus od ZR1 vo Nm.


« Последно менување: 19 Март 2013, 14:38:29 pm Stratro »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #216 на: 19 Март 2013, 14:35:51 pm »
ZR1 - Повеќе Nm,
ZR1 - supercharger
ZR1 - тргнува од 4-та.

Па зошто тогаш овака:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #217 на: 19 Март 2013, 14:41:39 pm »
Ti kazi mi mene...



Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Corvette C7
« Одговори #218 на: 19 Март 2013, 14:47:54 pm »
Ок признавам, масивниот суперчарџер, масивно поголемиот торк, масивно поголемата кубикажа придонесоа за славна победа од 89 стотинки на Magny-Cours.

Јас сонувам за ferrari, за да може да го завртам до 9000 секој божји ден. И да уживам во тоа.  Секако, и 458 сум сигурен дека ќе тргне од 4-та без збор да каже.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #219 на: 19 Март 2013, 14:49:15 pm »
Догледа до крај?

И покрај очајниот старт на дечкото кој незнае да вози коли и ваљда лонч контролот на ферарито беа еден до друг на драг, а на стаза изгуби ферарито.

Ок признавам, масивниот суперчарџер, масивно поголемиот торк, масивно поголемата кубикажа придонесоа за славна победа од 89 стотинки на Magny-Cours.

Јас сонувам за ferrari, за да може да го завртам до 9000 секој божји ден. И да уживам во тоа.

полека и они почнаа со натполнење, кога видоа што е убаво.  ;)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Corvette C7
« Одговори #220 на: 19 Март 2013, 14:52:51 pm »
Ок признавам, масивниот суперчарџер, масивно поголемиот торк, масивно поголемата кубикажа придонесоа за славна победа од 89 стотинки на Magny-Cours.

Јас сонувам за ferrari, за да може да го завртам до 9000 секој божји ден. И да уживам во тоа.  Секако, и 458 сум сигурен дека ќе тргне од 4-та без збор да каже.

89 stotinki razlika imas na staza cij krug e edvaj minuta ipol....Pa ne sakam da go mesam Nurburgring. ;D
Vo sekoj slucaj i drag race i lap times na Magni Cours i Norschleife se sporedbi kade se vadi maximum od autata na staza.

Vrti go ti ferari do 9000 za da ja izvadis istata konjaza koja jas so Korveta ke ja izvadam na 4500 rpm..zatoa denes ima Korveti koi imaat pominato i po 300.000 milji, a Ferarija gorat na 3000 milji.

Vo sekoj slucaj, jas od pogore zboram deka elasticnosta mi e presudna za uzivanje vo sekojdnevno vozenje...ne na staza.


Od istite pricini:
Vozam Kalibra turbo a ne Type R ili Clio RS.
Bi vozel Mustang 5.0 a ne M3.
Sanjam za Korveta a ne za Ferari.

Znaci...site 6 auta se tuka nekade vo KS i site imaat slicni performansi koga ke go izvadis maximumot od niv..no ima ogromni razliki vo NM i HP vo onoj rpm range koj 90% od nas go koristime vo sekojdnevno vozenje, a toj range najoptimisticki neka e i do 4000 rpm.

Vo konkretniot slucaj taa razlika e 220 KS i 325 Nm megu ZR1 i 458.

...i kako direktna posledica na ovaa razlika, na bilo koja trka na rolling start Ferarito ke bide unishteno od Koreveta..bez supercharger.

« Последно менување: 19 Март 2013, 15:08:02 pm Stratro »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Corvette C7
« Одговори #221 на: 19 Март 2013, 14:56:57 pm »
Ок признавам, масивниот суперчарџер, масивно поголемиот торк, масивно поголемата кубикажа придонесоа за славна победа од 89 стотинки на Magny-Cours.

Јас сонувам за ferrari, за да може да го завртам до 9000 секој божји ден. И да уживам во тоа.  Секако, и 458 сум сигурен дека ќе тргне од 4-та без збор да каже.

89 stotinki razlika imas na staza cij krug e edvaj minuta ipol....Pa ne sakam da go mesam Nurburgring. ;D
Vo sekoj slucaj i drag race i lap times na Magni Cours i Norschleife se sporedbi kade se vadi maximum od autata na staza.

Vrti go ti ferari do 9000 za da ja izvadis istata konjaza koja jas so Korveta ke ja izvadam na 5000 rpm..zatoadenes ima Korveti koi imaat pominato i po 300.000 milji, a Ferarija gorat na 3000 milji.

Vo sekoj slucaj, jas od pogore zboram deka elasticnosta mi e presudna za uzivanje vo sekodnevno vozenje.


Od istite pricini:
Vozam Kalibra turbo a ne Type R ili Clio RS.
Bi vozel Mustang 5.0 a ne M3.
Sanjam za Korveta a ne za Ferari.

Znaci...site 6 auta se tuka nekade vo KS i site imaat slicni performansi koga ke go izvadis maximumot od niv..no ima ogromni razliki vo NM i HP vo onoj rpm range koj 90% od nas go koristime vo sekojdnevno vozenje, a toj range najpotimisticki neka e i do 4000 rpm.

Vo konkretniot slucaj taa razlika e 220 KS i 325 Nm megu ZR1 i 458.

...i kako direktna posledica na ovaa razlika, na bilo koja trka na rolling start Ferarito ke bide unishteno od Koreveta..bez supercharger.

[youtubддe]http://www.youtube.com/watch?v=Qhr3YQ7VO3w[/youtube]

Заклучок:
Црвениот мотор е поспор во секое можно сценарио, со тоа што е малку поспор при употреба на највисоките вртежи, а екстремно поспор при употреба во секојдневието. Искажано со бројки при тркање (5000-7000) црвениот има 174кс, а синиот 184 кс. На целосниот опсег (1000-7000) црвениот има 121кс, а синиот 151кс. Додека пак при секојдневна употреба (2000-4000) црвениот има 70кс, а синиот 116кс. Ова се средни вредности за моќноста во различни подрачја.
Затоа синиот мотор е подобар, ќе се мачи помалку, ќе забрзува многу подобро, ќе троши помалку, и ќе се изаби поспоро.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Corvette C7
« Одговори #222 на: 19 Март 2013, 19:21:19 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Corvette C7
« Одговори #223 на: 19 Март 2013, 19:25:14 pm »
Импотенција, јебига.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Corvette C7
« Одговори #224 на: 19 Март 2013, 19:30:06 pm »
Sto mislis Cuore, zosto gi pravat Ferrarijata tolku impotentni? Ili inferiorni e praviot zbor?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need