Новава не сум ја возел, но ке дадам некој коментари кои ги забележав на претходната.
Еве гледам дека истите забелешки горе доле си ги искоментирал и ти.
- Генерално, ми се свиѓа како изгледа. На прв поглед личи доста на минатата генерација, ама после поубаво разгледување, дефинитивно изгледа помодерно и посовремено.
- Финалната обработка е светлосни години понапред во однос на минатата генерација. Ништо не крцка, пластиките и материјалите се забележително пофини на допир. Одличен напредок!
Мене многу ме подсеќа на претходникот и искрено да речам се уште ми е некако "далечна" и чудна во однос на претходникот. Минатата мене искрено ми делуваше полично, но што знам...Можеби не ми легнала.
За разлика од пред 7 години кога излезе претходникот, одма бев заљубен во него.
Оваа штом ми треба време да се навикнувам, значи по мој вкус не е како што треба...
Што се однесува за материјалите, нив не можам да ги коментирам, не сум ги видел, но на претходникот беа онака, просечни за класата.
По твоето кажување, овие би требало да се далеку подобри, сепак збориме за цифра над 20К???
- Повторно, најголемата врталка на радиото е за мењање радио, не за намалување или појачување гласност. Глупост.
- Радиото е генерално фино за користење. Лесно се учи.
- Премногу дугмиќи на воланот.
Ова ме подсеќа на дебилноста во Дачиа. Веројатно е истото радио со друга маска.
Претпоставувам онаа шума од копчиња повеќе ја нема околу радиото. Ако е исто така, ондак е исто збунувачки како и на претходникот. Цела конзола со ебени дугмиња за кои ке ти треба години возење за да го научиш нивното место.
Веројатно сеа намалиле таму, а за сметка на тоа го оптеретиле воланот. Али како год, подобро да погледнеш во волан него во радиото.
- Одлични спортски седишта. Би сакал да се седи нијанса пониско.
- Смета кутијата со сензори поставена на шофершајбна. Кај други коли е нијанса повисоко, тука релативно пониско и смета во видно поле, особено ако треба да гледате во семафор.
Генерално опел секогаш нуделе удобност во седењето.
А што се однесува до кутијата, зависи од шоферот.
- Не сум седнал уште на задната клупа, ама делува како да има многу место.
Делуваше и претходникот, ама кога ке го наместев седењето за мене, позади остануваше доволно простор за девојче од 57 кила или машко дете до 14 - 15 години.
Што нели не мора да значи дека е случај и кај оваа...
- Звучната изолација (низ град) делува добра. Ќе видиме на отворено.
Звучната изолација и кај претходникот беше солидна за градско возење.
Веќе на брзини од 120 стануваше бучна за да на брзина до 140 биде можеби максимално поднослива за нормално уживање. Се над тоа ми беше ајде не бучно, али многу шумливо. Истиот факт дека има премногу бука на 160 го потврди и продавачот, кој пак ми рече дека со нормално возење и брзина до 140 км/ч нема да имам никаква замерка...
- Со внимателно возење, потрошувачката (сега за сега) низ град е околу 8.5-9 литри на 100 километри. Прифатливо.
Кога ке се разработи, можеби и ке се намали. + е зимо, мада бензинче е ова...Си поттрошнува.
Сосема нормална потрошувачка.
Како што рече Симо, ако ја возиш поагресивно, потрошувачката оди минимум 2 литра погоре во град...