Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194578 пати)

Отсутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #390 на: 20 Април 2024, 17:28:01 pm »
што мислите за ова 🤔


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #391 на: 20 Април 2024, 18:28:15 pm »
Превара. Не ме кошта ништо да го пробам, ама нештото нема логика. Изгубив 7 ипол минути гледајќи го видеото, а ако го пробам ова ќе испаднам уште поголема будала.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #392 на: 20 Април 2024, 18:43:54 pm »
Зошто да нема логика? Повеќето аутоматици имаат ауто-холд. Ова дека 90% од колите го имаат, не ми се верува баш - ама во секој случај е практична работа.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #393 на: 20 Април 2024, 18:45:08 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #394 на: 20 Април 2024, 23:23:12 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Сите понови возила после 2012та негде имаат ова, постари не. Инаку кочниците се активираат да држат и автоматски се пуштаат.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #395 на: 20 Април 2024, 23:25:16 pm »
Ако зборуваме за кола со auto hold да, ако зборуваме з астра х или како што пишал тој што продава магла дека работи на корса од 2000та, голема лага е.

Отсутен dreamson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 638
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #396 на: 20 Април 2024, 23:55:37 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Сите понови возила после 2012та негде имаат ова, постари не. Инаку кочниците се активираат да држат и автоматски се пуштаат.
Јас ова го имам на Астра Х Гтц модел од 2009 г.

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 55
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #397 на: 21 Април 2024, 00:58:22 am »
Зошто да нема логика? Повеќето аутоматици имаат ауто-холд. Ова дека 90% од колите го имаат, не ми се верува баш - ама во секој случај е практична работа.

веројатно мисли на 90% од помодерните коли, а и верувам дека има разлика како функцонира од кола до кола. Кај мене ако е поблаг успон, торк конвертерот ќе ја држи у место пошто е „под напон“. На поголем успон кога ќе пуштиш кочница колата минимално ќе се врати назад, па системот против пролизгување ќе крене паника и ќе закочи место мене додека не тргнам. Да напоменам, ова е теоретски според проспектот од колата, го немам пробано пошто во такви ситуации левата ми е на кочница.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #398 на: 31 Август 2024, 17:32:45 pm »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #399 на: 08 Октомври 2024, 00:24:17 am »
Geely

The company manufactures and sells vehicles under the brands of Geely and Lynk & Co, which are part of the Geely Auto Group business unit, along with its subsidiaries and joint ventures such as Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Proton, Smart and Lotus, as well as commercial vehicles under the London EV Company, Radar Auto and Farizon brands. It produces motorcycles under its subsidiaries Zhejiang Geely Ming Industrial (Jiming and Geely), Qianjiang Motorcycle (QJMotor and Keeway), and Benelli. It also holds a 17% stake in Aston Martin and owns half of Horse Powertrain, an engine manufacturing joint venture with Renault.


Брееј!

Газда, еден човек! 🤯😁