Автор Тема: Тенкови  (Прочитано 4352 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« на: 26 Јули 2013, 15:07:37 pm »
Дизел


Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Тенкови
« Одговори #1 на: 26 Јули 2013, 15:38:36 pm »
Да да дизел,да беше бензин немаше да мрдни.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #2 на: 26 Јули 2013, 17:03:54 pm »
Да беше бензин ќе беше побрз, полесен, но ќе имаше пократка оперативна способност. За да функционира тенкот треба моторот да му работи во idle. Со дизел е многу полесно. Со бензин е потешко.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Тенкови
« Одговори #3 на: 26 Јули 2013, 17:11:51 pm »
„Дефинитивно.“

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #4 на: 26 Јули 2013, 17:26:33 pm »
Дефинитивно?

Епа ТАШАК!! ;D Моторот е атмосферски бензинец. Затоа иде и не чури ;D

The rear of the tank held an engine room flanked by two separate rear compartments each containing a fuel tank, radiator and fans. The Germans had not developed an adequate diesel engine, so a petrol (gasoline) powerplant had to be used instead. The original engine utilised was a 21.33-litre (1302 cu.in.) 12-cylinder Maybach HL 210 P45 with 650 hp, 485 kW @ 3000RPM. Although a good engine, it was inadequate for the vehicle. From the 251st Tiger onwards, it was replaced by the upgraded HL 230 P45 (23.88 litres/1457 cu.in.) with 700 hp, 521 kW @ 3000 RPM.[9] The main difference between these engines was that the original Maybach Hl 210 used an aluminium engine block while the Maybach HL 230 used a cast-iron engine block. The cast-iron block allowed for larger cylinders (and thus, greater displacement) which increased the power output to 700 hp. The engine was in V-form, with two cylinder banks set at 60 degrees. An inertial starter was mounted on its right side, driven via chain gears through a port in the rear wall. The engine could be lifted out through a hatch on the rear hull roof.





The Maybach HL230 is a water-cooled 60° 23 liter V12 gasoline engine designed by Maybach. It was used during World War II in heavy German tanks, namely the Panther, Jagdpanther, Tiger II, Jagdtiger (HL230 P30), and later versions of the Tiger I and Sturmtiger (HL230 P45). The engine was a follow-up version of the slightly smaller HL210 that had a displacement of 21 liters and, unlike the HL230, an aluminium crankcase and block. The HL210 was used to equip the first 250 Tiger I tanks built.

The engine has a volume of 23,095 cm³ (approx. 1,925 cm³ per cylinder) and a maximum output of 700 PS (690 hp, 515 kW) at 3,000 rpm. Maximum torque is 1850 Nm at 2,100 rpm. Typical output was 600 PS (592 hp, 441 kW) at 2,500 rpm.

The crankcase and block are made of cast grey iron. The cylinder heads are made from cast-iron. The engine weighs 1200 kg and its dimensions are 1000 x 1190 x 1310 mm. Aspiration is provided by four twin-choke Solex type 52JFF carburettors. As was typical practice for Maybach, the engine used a tunnel crankshaft.

Approximately 9,000 HL230s were produced in total by Maybach, Auto Union and Daimler-Benz.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Тенкови
« Одговори #5 на: 26 Јули 2013, 17:28:51 pm »
The Germans had not developed an adequate diesel engine.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #6 на: 26 Јули 2013, 17:29:32 pm »
Токму така ;D



Тхе кинг!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Тенкови
« Одговори #7 на: 26 Јули 2013, 17:49:24 pm »
The Germans had not developed an adequate diesel engine.
Затоа ја изгубија војната. Германските тенкови не палеа во студените руски зими, трошеа премногу, заглавуваа по руската кал и често се расипуваа. Дизелот (T-34) го ослободи светот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #8 на: 26 Јули 2013, 17:52:40 pm »
T34 be[e inferioren sporedeno so bilo koj germanski tenk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Тенкови
« Одговори #9 на: 26 Јули 2013, 17:53:38 pm »
Што се тиче поствоено било кој да победи „го ослободил светот“.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #10 на: 26 Јули 2013, 18:00:14 pm »
Да, а уствари германците сам себе го убијал

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Тенкови
« Одговори #11 на: 26 Јули 2013, 18:20:13 pm »
Во 1940, T-34 беше најдобриот тенк на бојното поле. Кога првпат го видоа во битка, Германците беа ужаснати, затоа што Русите имаа огромна технолошка предност која во миг го стопира блицкригот. Германците дури во 1943 година направија тенк конкурентен на T-34, но тогаш беше прекасно, војната беше изгубена.


Да се вратиме на германските бензински тенкови. Абе косилици, не можеа да запалат на -30 ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Тенкови
« Одговори #12 на: 26 Јули 2013, 20:06:55 pm »
Хипнотизира DSG.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тенкови
« Одговори #13 на: 26 Јули 2013, 21:29:42 pm »
Во 1940, T-34 беше најдобриот тенк на бојното поле. Кога првпат го видоа во битка, Германците беа ужаснати, затоа што Русите имаа огромна технолошка предност која во миг го стопира блицкригот. Германците дури во 1943 година направија тенк конкурентен на T-34, но тогаш беше прекасно, војната беше изгубена.


Да се вратиме на германските бензински тенкови. Абе косилици, не можеа да запалат на -30 ;D

Т34 никогаш не бил најдобриот тенк на бојното поле, а да не зборувам од технолошки аспект. На германците око не им трепнуваше од Т34. Т34 имаше топ од 57мм кој имал домет од најмногу километар. Подоцна бил опремуван и со 75мм топ кој во ниеден случај не можел да пробие оклоп од германски тенк. Кон крајот на војната русите го исфрлиле Т34-85 тенкот со покрупна купола и 85мм топ за да може барем привремено да онеспособи германски Пантер, Тајгер или Кинг Тајгер. За тоа време германциет го имале добро познатиот 88 милиметарски топ кој прецизно гаѓал и на 3 километри. Според воените историчари на секој паднат германски тенк за време на ггерманскиот напредок низ русија и тактиката Blitzkrieg паѓале по 15 руски Т34.

Читај малку историја немој да тресеш глупости. Русија имала 6:1 број на тенкови во споредба со германците и сепак овие им стигнале до москва. Да не се заебел Хитлер сам Т34 немаше да се знае дека постои.

И немој да се враќаш на германските бензински тенкови, ќе се трауматизираш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Тенкови
« Одговори #14 на: 26 Јули 2013, 21:32:44 pm »
Толку многу грешки на едно место...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need