Ај вака ќе се убацал како џокер во покер.
Ако зимате некои брегасти не е битно кои ХХХХХХ се зимаат за да го зголемиш потенцалот на моторот а воедно и RPM , стандар брегасти можеш да ги помериш за накој степен во касно за да добиеш некој вртеж повеќе , со спорцки брегасти и стандартд ECU не ќе моќи тоа се вика екскурзија на памет , а некој брегасти бараат и некој друг компресионен однос за да добиеш ефект на тој мотор.
Еве некој општи правила за брегасти
270-280 агол на отвор , 234-240 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 1000 до 4000 активна сила (од 7 до 8 : 1 CR)
285-290 агол на отвор , 246-260 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 1500 до 5000 активна сила (од 7 до 8,5 : 1 CR)
290-295 агол на отвор , 262-270 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 2500 до 6500 активна сила (од 8 до 9 : 1 CR)
300-316 агол на отвор , 270-280 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 3500 до 7500 активна сила (од 9 до 10 : 1 CR)
315-320 агол на отвор , 274-285 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 4000 до 8500 активна сила (од 9 до 10,5 : 1 CR)
322-330 агол на отвор , 285-295 и агол на отвор за отворен вентил 1,27мм или 0,050" , со 106-108 Lobe Center. од 5500 до 9500 активна сила (од 10 до 14 : 1 CR)
Над 328-330 агол на отвор и зависи кој агол на отвор за отворен вентил со колку отвара вентилот се добива од 5000 на над 10000 активна сила 106-108 (од 10 до 14 : 1 CR)
сите овие агли имаат свој специфичен коефициент на отварање на вентил и свој компресионен однос (CR) за турбо мотори Lobe Center е од 110 до 114*
значи не е само купи и стави ќе работи