Моментот е да не се потценува некоја гума од низок ранк демек ако ја монтира на прва кривина ќе искочи од бандаж исто како и да не ја преценуваме дека со истата гума можеме да влагаме у кривини ко конти премиум или мишелин.
Измеѓу овие моменти е вистината
Скоро имав искуство да тестирам на иста траса, со слични брзини:
- прво, пред 2 недели Continental на влажен автопат (низ магла) + малку километри на дожд
- потем, пред 2 дена Sava на суво ама поладно + во правец назад со малку дожд
1. После ова, ми личи дека следни зимски ќе сакам да бидат Continental, ако се однесуваат како летниве.
2. Малку се уплашив во 2-3 ситуации со Sava. Сè на сè, уште на првото плашење намалив брзина и не се ни осмелив да се доближам до таа што ја трпеа Continental-от.
Не е валидна споредба за тешки седани што лепат на земја, таму можеби ќе е малку поразлично НО
земено предвид дека на висок автомобил Continental беа брилијантни, може слободно да се каже дека не за џабе постојат класите.