Автор Тема: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори  (Прочитано 20107 пати)

Отсутен NDarK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 459
ја имав мицубиши паџеро спорт го носев на сервис во Агировски сервисот таму све ми мењаа а и не се толку скапи и плус добро работат дечките

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
под гаранција е колата,него ме интересираше што би можело да се сјебе на колата за нецели 2 години.на сестра ми е,и ме нервира она со нејзиното возење и шалтање на брзините,ко 23-ка да вози мења,смотана.гарант од тоа е ебана сајлата или што и да е

Отсутен SaLe15_

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
  • FIRE BOSS
Dali znaete kade mozat da se nabavat manzetni potocno za nissan primera 92g.
isto i cauri i stabilizatori (cela kola mi tropa u p.m.)
thanks :)
The world is yours!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Aman be druze ne e daleku Thessaloniki :) Vardaris imas sve.

Отсутен SaLe15_

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
  • FIRE BOSS
da ne idam do solun :)
The world is yours!

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Добро бе Бугар, абе не земаш во предвид дека одењето до Солун кошта?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
E pa sve kosta i doma da sedis kosta. Struja se trosi. Vaka poeftino da pomine. Inaku vo Sk imase edna prodavnica na agolot kaj nadvoznikot koj vodi za MVR ama ne znam dali postoi uste. Nudese delovi za Nisan i bea Ok.

Отсутен SaLe15_

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
  • FIRE BOSS
taka e zero
zatoa barame od tuka
a i maltretiranje do solun za sitnici ne mi se prai
baska neam zelen karton pa da baram eden drug tret da maltretiram ne ide
The world is yours!

Отсутен miodrag

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори
« Одговори #23 на: 23 Јуни 2013, 14:40:50 pm »
добар сервис за мазда? девојка ми има мазда 2 од 2009 год со 20000 поминати км
« Последно менување: 23 Јуни 2013, 16:17:17 pm miodrag »

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Samo da spodelam moe iskostvo, lamelata mislev da ja naracam od Solun, ama sreka sto ne go napraviv toa.
Imeno si kupiv set potisna, lamela i druck lager kaj nas za 120e. Za Tojotata i si go odnesov na majstor da mi smeni.

Celata zaebancija pocna koga vidov deka delovite naracani po broj na sasija i motor ne pasuvaat, pa vrakaj gi zimaj novi, pa posle pak ne pasuva druck lagerot, pa pak vrakaj se.

E sega zamisli za se ova da trebase da se ide do Solun, ke mi iskocese kako lamela za BMW M5.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Solid, cakarov, mega ..... Sega mislam i deka fas-vas nosat delovi od japan parts, proveri

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори
« Одговори #26 на: 03 Јули 2013, 18:47:00 pm »
не е постов баш за тука,ама набрзинка не најдов посоодветна тема.
се работи за свифт од новиве,на секое притискање и отпуштање на кумплунгот,се слуша квичење некое,слично на она кога ти се мокри патиките одоздола и ја притискаш папучата за кумплунг:)
има некој идеја што може да е?
..mene preklani mi piskaše  , majstorot reče puštaj muzika posilno, ama  posle 3 meseci  pušti glicerin pumpata za kuplung (povrzana e so pedala) .., .. se raboti za fiesta 1,3/1996 (ista kako mazda 121 ) i za togaš  15g staro vozilo i 130000km mislam beše...hidrauličen kuplung..

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори
« Одговори #27 на: 05 Јули 2013, 12:20:11 pm »
Ниту еден друг со турбажа не извадил повеќе од 200КС на литар :)

Caparo T1 вади највеќе КС по литар од атмосферците, околу 160, Ферари Италиа вади околу 124, али и една нормална S2000ка има 123,5 по литар.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори
« Одговори #28 на: 05 Јули 2013, 13:43:16 pm »
не е постов баш за тука,ама набрзинка не најдов посоодветна тема.
се работи за свифт од новиве,на секое притискање и отпуштање на кумплунгот,се слуша квичење некое,слично на она кога ти се мокри патиките одоздола и ја притискаш папучата за кумплунг:)
има некој идеја што може да е?
..mene preklani mi piskaše  , majstorot reče puštaj muzika posilno, ama  posle 3 meseci  pušti glicerin pumpata za kuplung (povrzana e so pedala) .., .. se raboti za fiesta 1,3/1996 (ista kako mazda 121 ) i za togaš  15g staro vozilo i 130000km mislam beše...hidrauličen kuplung..

Јас би го прашал твојот мајстор како ќе се чувствува кога ќе му речам „БУТКАЈ ПОСИЛНО !!! “ во ситуација кога ќе ми откаже главниот или помошниот цилиндер за куплинг и нема да можам да убацам во брзина.

@fico
тоа е знак дека некој од цилиндрите е при крај, а можеби е и само во движењето на деловите што ги буткаат цилиндрите па да произведуваат таков звук, како кај другар со Киа ПроСеед. Во секој случај  треба да се провери.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори
« Одговори #29 на: 07 Јули 2013, 00:31:52 am »
не е постов баш за тука,ама набрзинка не најдов посоодветна тема.
се работи за свифт од новиве,на секое притискање и отпуштање на кумплунгот,се слуша квичење некое,слично на она кога ти се мокри патиките одоздола и ја притискаш папучата за кумплунг:)
има некој идеја што може да е?
..mene preklani mi piskaše  , majstorot reče puštaj muzika posilno, ama  posle 3 meseci  pušti glicerin pumpata za kuplung (povrzana e so pedala) .., .. se raboti za fiesta 1,3/1996 (ista kako mazda 121 ) i za togaš  15g staro vozilo i 130000km mislam beše...hidrauličen kuplung..

Јас би го прашал твојот мајстор како ќе се чувствува кога ќе му речам „БУТКАЈ ПОСИЛНО !!! “ во ситуација кога ќе ми откаже главниот или помошниот цилиндер за куплинг и нема да можам да убацам во брзина.

@fico
тоа е знак дека некој од цилиндрите е при крај, а можеби е и само во движењето на деловите што ги буткаат цилиндрите па да произведуваат таков звук, како кај другар со Киа ПроСеед. Во секој случај  треба да се провери.

piskanjeto bilo najverojatno istekuvanje na glicerin niz krajnata  manžetna, no bilo neznačitelno... koga stana značitelno, prokapa vo kabina  i se izgubi kuplung... mi se sluči na 31.12.2011, edvaj se vrativ od grad... na 02.01.2012 denski otidov da ja gledam pedalata i vidov deka ima prokapano glicerin ... na 03.01 otidov do najbliskiot servis, prvo ubaciv vo PRVA pa zapaliv i vozev so prva, po nekoe vreme malku se dobi pedala i ubaciv VTORA i so vtora vozev okolu kilometar...
.. no problematikata so hidraulični kuplunzi e " vlaknesta rabota" ima mnogu zaebancii... ne samo kako kaj klasičnite kuplunzi, kvalitet na potisna i lamela, tuka mnogu važen e i hidrauličniot kuplung
( Slave Cylinder) ... kaj Ford imaše vo 1998 promena na principot na rabota  na hidrauličnite cilindri, t.e. se ukinaa tie što bea Originalni vo kolite do 1998, a što povleče drugi reperkusii....