Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 722341 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3600 на: 13 Октомври 2017, 23:34:37 pm »
Кој сака удобност нема да го купи спортскиот модел.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3601 на: 14 Октомври 2017, 09:02:40 am »
Порано тоа не беше случај кај салонските возила. Тоа збори Стратро. И бубрезите здрави и коњите на број.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3602 на: 14 Октомври 2017, 17:27:15 pm »
тоа беше M5 E39  :-*

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3603 на: 14 Октомври 2017, 19:27:01 pm »
И м5 била понеудобна од 520и.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3604 на: 14 Октомври 2017, 20:33:14 pm »
Луѓе како да го забораваат тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3605 на: 14 Октомври 2017, 20:40:13 pm »
Но само 2 пати понеудобна, а не 12.
Браво...
Но дали 12 секунди побрза значи и 12 пати по не удобна за секодневно возење?


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3606 на: 14 Октомври 2017, 20:48:30 pm »
Технологијата оди напред. Затоа постои адаптивна суспензија. Тврдо кога сакаш, меко кога не сакаш. Хајт.

Од лично искуство знам дека функционира одлично кај BMW. Кај Опел не знам.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3607 на: 14 Октомври 2017, 21:11:00 pm »
Не постои кола што е толку понеудобна од нормалната верзија како и да е.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3608 на: 15 Октомври 2017, 18:19:32 pm »
Jас сакам нова Инсигнија,  4x4 турбо бензин со над 200 КС и да е пред се удобна и мека низ селово скопско..пошто Ниргурниг далечку ми е некако.
И со 2 врати по можност....

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3609 на: 15 Октомври 2017, 18:26:41 pm »
Значи сакаш Ц класа, 4ка или А5. :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3610 на: 15 Октомври 2017, 18:50:15 pm »
А5 една удобна...шо да ти причам...поготово на 18 ки таа што ја возев...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3611 на: 15 Октомври 2017, 19:05:34 pm »
Ја возеше новата или моделот од пред 10 години што е?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3612 на: 15 Октомври 2017, 19:36:01 pm »
Инсигниа сака човекот. Да сакаше ауди ќе се викаше Зеро :D

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3613 на: 15 Октомври 2017, 19:41:50 pm »
Инсигниа сака човекот. Да сакаше ауди ќе се викаше Зеро :D

All day, every day.



Jас сакам нова Инсигнија,  4x4 турбо бензин со над 200 КС и да е пред се удобна и мека низ селово скопско..пошто Ниргурниг далечку ми е некако.
И со 2 врати по можност....

Имаш 2.0T со 4х4, AWD и мануелен менувач. Сигурно оди со минимум 18-ки. Помали можеби ќе можеш да ставиш, евентуално 17ки. Под тоа тешко, ради кочниците.

А5 една удобна...шо да ти причам...поготово на 18 ки таа што ја возев...

Ако била S-Line (а сигурно била), тогаш била со тврда суспензија. Сите се согласуваат (па и јас) дека S-Line суспензијата на времето беше тврда. Кај новата A4-ка со S-Line суспензијата е цврста, ама не е камен како што беше порано.
« Последно менување: 15 Октомври 2017, 19:47:29 pm zeroSignal »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3614 на: 15 Октомври 2017, 19:55:15 pm »
Неповрзано со горната дискусија, затоа нов пост.

Почело је почело.

PSA will cut 400 Vauxhall jobs in UK; says production not competitive compared with France

The French automaker, which finalized its purchase of Opel/Vauxhall from General Motors in August, will ax up to a quarter of the workforce at Vauxhall’s plant in Ellesmere Port in northwest England.

PSA said it will cut 400 jobs at the factory to improve the production facility's competitiveness, confirming an earlier report in Automotive News Europe.

Ellesmere Port needs to adjust production volumes because of "challenging European market conditions and a declining passenger car market, a PSA spokesman said on Friday.

The factory must also improve its performance to protect its future, the spokesman said.

The cuts will be made through voluntary layoffs.

The cuts will happen by reducing production to a single shift, down from two now, sources told ANE.

The plant is one of two Astra production factories in Europe along with Gliwice in Poland. It builds Astra hatchbacks and wagons and employs 1,667 people, according to Vauxhall’s website.

The UK is Vauxhall/Opel’s biggest market, but Vauxhall sales fell 20 percent in the first nine months as the overall British car market cooled. Fleet sales account for around three quarters of all Vauxhall sales.

Astra sales across Europe fell 2.6 percent through August, according to market researchers JATO Dynamics.