Автор Тема: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208  (Прочитано 7145 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29183
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54759
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #1 на: 02 Јули 2020, 19:43:43 pm »
Е вака изгледа Пежо 208 во 2020та година!

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4709
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #2 на: 02 Јули 2020, 19:44:54 pm »
Уште жолто да беше :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54759
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #3 на: 02 Јули 2020, 20:36:15 pm »
Уште жолто да беше :)
Важно ги има фаровите со кои е дизајнирнано. Него стварно добро делува како (строго) градско возило ако се перципира. Достављачиве треба одма да набават вакви ствари, ова плаче да врти 25000 годишно во град.

Според мене само пресилен е моторот за намената (жена, девојче, постари особи). Со 50KW и 50% рејнџ плус со истиве батерии би било идеално. Вака ми делува дека ќе им се пристисне педалата и ќе се опалат во колата пред/зад нив. Барем да има спорт/лангзам мод за да утепа перформанси за понежниот пол и за агресивни возачи.

Инаку ако поминуваш 20000км во град колава е no brainer, одма се зима.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29183
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #4 на: 02 Јули 2020, 20:43:12 pm »
Барем да има спорт/лангзам мод за да утепа перформанси за понежниот пол и за агресивни возачи.

Па има. Во Eco е значително поспор и поутепан е одзивот на стисање педала за гас.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 844
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #5 на: 02 Јули 2020, 21:08:38 pm »
Супер ривју, интересно изгледа возилцето. Пс - „Задолжен за задвижување на е-208 е електромотор со моќност од 100 kW, односно 100 коњски сили.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29183
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #6 на: 02 Јули 2020, 21:15:43 pm »
Веќе е средено. :)

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #7 на: 03 Јули 2020, 07:12:50 am »
Se ubavo, ama 36 iljadarki :) :) 

Na prva sto mi tekna e Camry hibrid za isti pari :)
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54759
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #8 на: 03 Јули 2020, 08:22:03 am »
Se ubavo, ama 36 iljadarki :) :) 

Na prva sto mi tekna e Camry hibrid za isti pari :)
Така е, но ако ја направиме математиката за првите 5 години излегува:
Во однос на Дизел или Хибрид:
15000км Х 7/100 Х 55 = 1000еур годишно
Сервис и додатоци = 250 евра

Значи разлика од над 1000евра годишно.


Во однос на Бензин;

15000км Х 9/100 Х 60 = 1500 евра годишно.
Сервис и додатоци = 200 евра

Разлика од над 1500 евра годишно.

Значи ова ти штеди за 5 години ако возиш само во град, 7500евра во однос на бензин и 5000 евра во однос на дизел или хибрид. За големи градски километражи од 20-30000 ова ќе се дуплира, и цената веќе почнува да е поприфатлива и поприфатлива.

Искрено мислам дека Пежо Партнер би имало највеќе логика во вакво издание, бидејќи реалната цена на чинење за 5 години ќе е пониска од дизел варијантата - за службите што доставуваат.

Во Пежо 301е исто е феноменално за таксисти.

П.С. а највеќе ме чуди што нема Пежо Џанго електрично со 120км рејнџ за 3500 евра.

« Последно менување: 03 Јули 2020, 08:31:47 am Deni »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6080
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #9 на: 03 Јули 2020, 10:15:40 am »
7 и 9 ти се многу песимистички бројки за потрошувачка, одземи 2 литри.

И 36.000€ никогаш нема да ти се исплатат, ете и по 15 години да речиме стигниш до некоја бројка да ти дојди исто, ќе бара нови батерии, пак зијан.  ::)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6368
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #10 на: 03 Јули 2020, 10:18:32 am »
Све се исплаќа кога во главата ти е влезено дека мора да се исплаќа и следствено на тоа се прават такви математики.

9 во град веројатно 1.4 атмо бензин.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #11 на: 03 Јули 2020, 10:58:28 am »
Pa da imam 36k visok za nova kola tie 1-1500 evrici razlika na godisno nivo verojatno nema da se problem :)

No sekako deka kolicevo e merak za niz grad, ne trosi, lesno za parkiranje i simpaticno na oko
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54759
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #12 на: 03 Јули 2020, 11:20:43 am »
Pa da imam 36k visok za nova kola tie 1-1500 evrici razlika na godisno nivo verojatno nema da se problem :)

No sekako deka kolicevo e merak za niz grad, ne trosi, lesno za parkiranje i simpaticno na oko
Идејата е дека првичната цена е висока но понатаму е скоро бесплатно. Затоа за големи колиметражи е прифатливо.

Од друга страна погонов ќе се нуди и во други возила од оваа групација што полека ќе ја бутка цената надолу, и ќе нуди повеќе опции, како Ц4, 308 итн.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29183
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #13 на: 03 Јули 2020, 11:49:48 am »
Точно. Погонот ќе се нуди во сè повеќе модели. Во моментов се нуди во 208, 2008 и Corsa. Во меѓувреме, со овој погон се потврдени и новиот Citroen C4 и новата Mokka. Понатаму погонот ќе го добие и 308, новиот Citroen C3, здравје и новата Astra, итн.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33903
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #14 на: 03 Јули 2020, 18:12:01 pm »
36.000 евра тоа е пред или после субвенции?