400 000 автомобили од кој минимум пола се дизел со просечна старост од 12 години
Илјадници фирми кој имаат по минимум едно комбе дизел
Околу 200 приватни автобуси кој од еколошки аспект го отпеале своето
Скопје е 90% од македонската економија, тешки товарни возила се секојдневие на улиците
Кога на сево ова ќе се додаде инфраструктурната деградација, разни градилишта, недостаток на зелени појаси, неуредени градски средини, рељефската поставеност на Скопје.
Добро е што уопште може да дишиме..
Наместо секојдневно кукање по телевизиите веднаш треба да се превземат мерки:
- Субвенционирање при купување на ново возило.
- Кредити со минимална каматна стапка за приватните превозници при набавка на нов автобус
- Субвенции за приватните фирми за набавка на товарни возила со најниска CO2 емисија
- Воведување строги стандарди за градежните фирми
- Построга регулација на движењето на тешките товарни возила
- Подигање на свеста кај граѓаните што почесто да користат алтернативни превозни средства ( велосипеди, автобус, такси )
- Забрана за студентите да паркираат на паркинзите на факултетите.
- Гасификација
и.т.н...