Загубите при транспорт на повеќенасочна струја се минимални.
МВС ја постигнува максималната декларирана топлинска ефикасност ретко, во идеални услови (90 кмч на аутопут у шеста, на пример), додека просечната ефикасност при секојдневна тргни-застани експлоатација е мизерно мала. И тоа уште пред да стигнеме до преносот (менувач, диференцијал...), кој „јаде“ значаен дел од енергијата. Кај електричните коли тоа го нема - сегаш работат со максималната ефикасност.
Нема што да мозгаме, овие математики се више напраени: електрична кола полнета со струја од термоелектрана на фосилни горива троши околу 2 пати помалку фосилни горива за исто извозени километри, а ако повеќето километри се тргни-застани низ град - тогаш разликата е уште поголема.
Значи, не, не се скроз „чисти“ - далеку од тоа - но каде-каде по„чисти“ од обични коли со мвс.
Единствената категорија во која нафтата и дериватите се се уште ненадјебиви е енергетската густина: кило бензин содржи повеќе енергија од кило батерии.