Четири различни функционалнисти се:
- бормашина: бушење
- ударна бормашина: бушење со вибрации напред назад
- штрафилица: штрафење со можност за подесување на вртежен момент (кумплунг)
- ударна штрафилица: штрафење со голем вртежен момент (со или без кумплунг)
„Ударноста“ кај штрафилица, не се вибрации напред назад како кај ударните дупчалки/бормашини, туку се мисли на самото имање (по)голем вртежен момент. Или јас барем како лаик, така разбирам (нека ме исправи некој ако грешам).
Скроз друга работа е кумплунгот.
Штрафилица без кумплунг е само бормашина. Штрафилица е бормашина со кумплунг. Ударна штрафилица (impact driver) е штрафилица со голем вртежен момент, значи за позахтевни штрафења како на пр. големи штрафови во масивни/тврди дрва. Ударна штрафилица и ударна бормашина се различни уреди, имаат различни намени, и на различен начин им е решена разликата во однос на стандарните бормашини... Ама па не секоја ударна штрафилица има кумплунг, па донекаде може да се каже и дека ударна штрафилица (без кумплунг) е само бормашина со голем вртежен момент.
Сложено?
Или мене не ме бива да објаснам?
Е сега, муабетот беше за она што би сакале ние како хобисти - е да имаме ударна штрафилица со кумплунг и да исфрлиме потреба од имање обична штрафилица. И да исфрлиме потреба од имање одделна бормашина. Три во едно. Ударна штрафилица со кумплунг може да работи и како обична штрафилица, и како бормашина (сетинг за исклучување на кумплунгот).
Ударна бормашина мора да биде свој одделен уред. Не сум слушнал за уред кој ги комбинира сите четири функционалности.