Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166037 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #585 на: 22 Август 2015, 19:54:43 pm »
Од што изведуваат мајмунлици и бомбардираат низ цел свет ама ич не ги жалам кога ќе им се случи нешто вакво.

Тие што загинале бомбардирале?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Авијација
« Одговори #586 на: 22 Август 2015, 20:01:27 pm »
Кај најде баш на аутопут ..

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Авијација
« Одговори #587 на: 23 Август 2015, 02:58:06 am »
http://kajgana.com/video-avion-padna-na-aeromiting-vo-britanija-sedum-zhrtvi

Од што изведуваат мајмунлици и бомбардираат низ цел свет ама ич не ги жалам кога ќе им се случи нешто вакво.


Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #588 на: 23 Август 2015, 22:13:39 pm »
@miksi, дај пиши потрошувачка на тоа авиончињата ваши. :)

Како што гледав, SILA 450C троши 15л на час, ама при која брзина? Просечна вика 190km/h, ако е така тоа се ~8l на 100км. Поекономично е со авионче до Охрид него со кола.  Уште па на плин да се направи, па па па...  :D
15л. На час ако потрошувачката значи дека е тоа. Никако неможеш да пресметуваш на авион  л/100км. Ако летаме саат време у круг? А пресметката твоја неможе да се земе како релевантна зашто ти ерспид од 190км/ч ја зимаш како граунд спид. Не иде то тако. :-)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #589 на: 23 Август 2015, 22:21:46 pm »
Еве на пример од Скопје до Охрид?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #590 на: 23 Август 2015, 23:21:46 pm »
На пример, еден автомобил може да се движи и со 1 км/ч и со 10 и со 100 и со 200 кмч. Распонот на можни брзини е огромен и е од 0 до, да речеме, 200 кмч. Истото важи и за воз и за брод. Од друга страна, доколку брзината на крстаење на еден авион е 190 км/ч, максималната ќе му биде шознам 220 км/ч, а минималната 160 км/ч (бројкиве ги тресам од ракав колку да илустрирам).

мислам дека многу грешиш... ама боље миски да објасни, а не ти.... а кој летал почесто со авион, моежел ги увиди разликите...

на пример ербасот полетува со нешто помалку 200, а на дисплеот имам видено дека во моментот лета со нешто над 900 на час...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #591 на: 24 Август 2015, 01:37:14 am »
Кој е тој Ербас што развива 1600кмч?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #592 на: 24 Август 2015, 08:38:08 am »
на пример ербасот полетува со нешто помалку 200, а на дисплеот имам видено дека во моментот лета со нешто над 900 на час...

...и таа брзина од 900 на час е горе-долу таа. Сигурно дека му треба време додека да ги постигне тие 900 кмч и - додека полека забрзува - ќе лета и 300, па после 400, па после 500... но таа брзина не е константна и не е во „чиста“ аеродинамичка конфигурација и тоа забрзување е истовремено и качување. Но, откако ќе се качи на висина, тогаш не може да лета со 200 на час ако сака. Ни со 300 ни со 400 ни со 500.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Авијација
« Одговори #593 на: 24 Август 2015, 09:31:06 am »
на пример ербасот полетува со нешто помалку 200, а на дисплеот имам видено дека во моментот лета со нешто над 900 на час...

И си пишува land speed на мониторчето. На прекуокеански лет имам видено и 1100 км/ч на тие мониторчињата.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Авијација
« Одговори #594 на: 24 Август 2015, 10:11:14 am »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #595 на: 24 Август 2015, 10:38:13 am »
на пример ербасот полетува со нешто помалку 200, а на дисплеот имам видено дека во моментот лета со нешто над 900 на час...

И си пишува land speed на мониторчето. На прекуокеански лет имам видено и 1100 км/ч на тие мониторчињата.  :)

и јас имам видено исто на прекуокеански лет, ама нејкев до толку да потенцирам... куала лумпур (малезија)-аукленд (н.з.) лет од 15+ саати и го видов тоа на монитор, поточно видов 1085, може и поише покажало, ама тоа енај многу што видов, а немав баш желба да зјапам у мониторот цело време... се убив од досада...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Авијација
« Одговори #596 на: 24 Август 2015, 10:54:02 am »
и јас имам видено исто на прекуокеански лет, ама нејкев до толку да потенцирам... куала лумпур (малезија)-аукленд (н.з.) лет од 15+ саати и го видов тоа на монитор, поточно видов 1085, може и поише покажало, ама тоа енај многу што видов, а немав баш желба да зјапам у мониторот цело време... се убив од досада...

Ќе си пуштиш филм/серија и ќе се занимаваш со нешто. Инаку да, досада е..... Среќа, до Америка е само 8 саати.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #597 на: 24 Август 2015, 10:56:29 am »
и тоа “само“ е бајаги уствари...

филм, тетрис, музика, па ке дремнеш малку, па ке станеш да свртиш круг некој низ авионот, па пак одпочеток... 15-16 саати во авион поготово за пушач се стварно досадна ситуација... нај големата возбуда јаимав кога се делеа оброците... :) јеееееааааа... цеели 15 минути правиш нешто друго... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #598 на: 24 Август 2015, 11:35:51 am »
Брзината која е важна за авионот се вика Air speed и покажува со која брзина воздухот го опструјува крилото. Ground speed GS е брзина со која авионот се движи во однос на земјата. Овие две брзини практично никогаш не се исти. Пример, ако имаме челен ветер од 20км/ч и брзиномерот во авионот ни покажува 200 км/ч, (покажува air speed), брзината на авионот во однос на земјата ќе биде 180 км/ч. Обратно, ако ветерот ни е грбен, при брзина од 200 км/ч, авионот во однос на земјата би се движел со 220 км/ч. Плус тоа air speed зависи од повеќе фактори, како температура и густина на воздух, така што со промена на висината ќе се менува и таа.
Е сеа во однос на потрошувачката, во примерот се гледа дека на идење и на враќање (да речеме дека владеат исти услови) во ист режим на лет, еднаш се движи со 180 км/ч а еднаш се движи со 220 км/ч. Затоа потрошувачката се изразува во литри на час и во случајот на SILA 450C е окулу 15 литри. (во пресметки зимам 20) А колку километри ќе поминеш за 1 час секогаш е различно, односно зависи од моменталните услови.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #599 на: 24 Август 2015, 12:39:18 pm »
Би ја објаснил и скалата од сликата на брзиномерот, односно ознаките кои ги измислија американците со цел да не ја мислиш многу многу при промена на авиони. Значи, белата линија што се протега од испод 40ктс до 85ктс е распон во кои е возможно односно дозволена полетно слетна конфигурација авионот (се мисли на извлечени флапсови). Зеленото поле означува маеварска брзина. Тоа е распон на брзини во кои е дозволено авионот да се оптеретува до максималното дозволено оптеретување (+г и -г) како и брзина која би требало да ја има воздухопловот кои лета во турбуленција. Жолтото поле е брзина на авионот со која може да лета но е ограничено маневрирањето со него, а црвената линија е брзина над која не смее да се оди заради конструктивните ограничувања на авионот. Од истото може да се види и минималните брзини односно брзините на превлекување. Каде што почнува зелената линија ни означува брзина на превлекување без извлечени флапсови а белата линија кај што почнува е брзина на превлекување со фул извлечени флапсови.