Па за се тоа што менуваш, цената е одлична.
Браво! Прајслес е моментот и на куп делови во кутии, а и на промената после.
Па еве за некој месец 4 години и 40.000 километри кај нас ќе биде колата, пресметав дека само 220тина евра (со работна рака) во дефекти не чинела. Другото се било тековно и превентивно одржување.
Време беше да и вратиме за верната служба и да ја подмладиме технички, а козметички... Црвена боја е, кој имал црвена стара кола, знае што зборам
Откако ќе се среди ова, останува трапот да се смени/репарира (класика ПСА фалинка, околу 12000 кошта), моторче за возачки прозор, и можда лагер на компресорот за клима.
Друго буквално ништо нема (сме средиле) т.е. би ја ставил во најздравите Ксари во државава