Автор Тема: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006  (Прочитано 2768 пати)

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Имам проблем со палење на VW Touran 2.0 TDI 140ks BMM 8V DPF 2006 откако колата ќе одстои незапалена 10ина саати. Некогаш пали некогаш не. Коа не пали си бара верглање едно 15 секунди за да запали. Тандем пумпата не е, пумпата во резервар не е, дизните не се, на диагностика не дава никаква грешка. ??? ??? ??? :-\

P.S. Пред некој ден светна на борд emission control system.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #1 на: 07 Октомври 2014, 21:29:54 pm »
И ако може некој ако има број од членот stig  да ми го прати по пп дека гледам од дамна не е стаен.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #2 на: 07 Октомври 2014, 21:34:06 pm »
да не ти се враќа нафтата назад од филтерот, ама пак штом ти работи пумпата во резервоарот не би требало да има проблем, но никад се незна.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #3 на: 07 Октомври 2014, 21:37:04 pm »
И ние мислевме тоа дека е али не е ни до тоа.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #4 на: 07 Октомври 2014, 21:38:13 pm »
Другар и кај мене дупи емисион систем, и тоа од кога ставив нафта од лук оил се почна да се дешава. тоа што ти вергла долго може да ти прима воздух од некаде и да не ја држи нафтата, народски кажано да ја враќа назад, сигурносен или бот вентил треба да има, не му го знам точно името. Онак може да знае по стручно

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #5 на: 07 Октомври 2014, 21:39:49 pm »
Друго да се дополнам, знам дека е пост под пост, ќе одам утре да ја чистам пумпата што е во резервоар, сумјам дека таа е затната и затоа на мали обртаи сецка, а за нафтата од лук оил сум 100% сигурен дека париодов нешто не им е како што треба

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3847
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #6 на: 07 Октомври 2014, 21:51:39 pm »
За нафтата од Лукоил и јас ќе потврдам. Во последно време не им чини нешто. Одкога пиша Јаре пред 1-2 месеци дека е позадоволен од МП, ставив 2 резервоари по ред во МП и се беше Ок. Потоа ставив 1 резервоар во ЛО и колата доста полошо работеше, ми работеше на 200рпм повеќе во лер(понекогаш) и погласно. Дури бев до Порше да видат што е ама не јавуваше ништо таму. Го потрошив тоа гориво додека дојде до 0Км покжаувачот за останато гориво и ставив од МП. Еве веќе 3 резервоар го трошам одтогаш од МП и немам никакви проблеми да не подречам.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #7 на: 07 Октомври 2014, 22:29:23 pm »
I јас само МП точам.

ПС. Под итно вади си ДПФ, незнам колку км имаш, но со оглед годината, исклучи го, вади го, ке ти се решат многу проблем, ке сочуваш турбо подолго.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #8 на: 07 Октомври 2014, 22:30:52 pm »
Ми рекоа да не го вадам, ама да не го возам нежно, да се дува у месец еднаш би било добро.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #9 на: 07 Октомври 2014, 22:34:47 pm »
Без ДПФ турбо ке зачуваш? Од каде оваа информација? Јас знам од мајстори дека без дпф страда побрзо турбината а и логично е да страда.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #10 на: 07 Октомври 2014, 22:34:55 pm »
море како чекам да почнат да мерат гасови, па да се враќаат катализатори...ДПФ... Нормално и контроли на бензинскиве да се правата за горивата строго и често. Само така ќе се опраиме

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #11 на: 07 Октомври 2014, 23:46:43 pm »
А зошто вадат дпф, од ќеф?

јас сум сведок на доста рикнати, или пред рикање турбаши баш од дпф, или вади или нов, али кој плаќа нов, никој ...

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #12 на: 07 Октомври 2014, 23:49:57 pm »
Донеси го дпф-от и 200 евра да ти средам комплетна регенерација. Човекот што ги регенерира за сите сервиси ми е пријател и од прва рака ти е ценава, остај ти што ги лупаат по 500 евра по сервиси. А за тоа зашто гори побрзо без дпф консултирај се со мајстор да ти објасни стручно.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Одг: Проблем со ладно палење на 2.0 ТДИ 140ks BMM 8v DPF 2006
« Одговори #13 на: 07 Октомври 2014, 23:57:19 pm »
Помалку отпор, повеќе врти, побрзо рика. True story.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #14 на: 07 Октомври 2014, 23:59:28 pm »
Ако е дпф си има посебна ламбичка за него, не е ова од дпф, ако е од дпф колата нема да влече тука друг е проблемот, ако ти е за регенерација ќе ти средам за 4 пати по ефтин начин испробано