Стратро, компонентите држат толку а може и повеќе со добар сетап, али да видиш ти како се крши клип од турбо мотор што трпи 500 коња на снага од помалце од 200 кога имаш утка во некое подрачје. Се крши за дел од секунда.
Место да тераш во безбедно подрачје инвестирајќи во интеркулер, издув, грана, ти одиш накај ризик. Не се споредувај со западњациве, пошто многу фактори влијаат за тоа дали ќе остане цел моторот, почнувајќи од квалитет на гориво, па надворешна температура, притисок, влага, итн итн. На крај краева ретко кој признава на форум дека вчера возела колата ко што треба, денес го искршил моторот.
Искуството вика дека за да тера мотор кај нас на јак буст мора да бидеш многу претпазлив и повеќе пати да се преиспиташ дали сите компоненти функционираат како што треба, пумпа, дизни, регулатор, кабли, свеќици...
Мој совет, интеркулер па се друго