Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420328 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1230 на: 29 Март 2016, 12:54:11 pm »
Не е до колата, до платата е.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1231 на: 29 Март 2016, 13:14:10 pm »
Тебе ти е смешно. Она си ужива... Смеј се и дреми на работа секој ден.

Јбг..си дремам.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1232 на: 29 Март 2016, 13:18:23 pm »
Така де, да не се лажеме. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1233 на: 29 Март 2016, 13:37:42 pm »
Па не се лажеме.
300 и кусур еврички квар имам, кој можам и да не го поправам и да си терам ко што е...али љубов е во прашање, а јас ..жив  радосен што го најдов делот и мајсторот.

Ќе ставам слики секако..

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1234 на: 29 Март 2016, 22:41:07 pm »
Ко воли нек изволи...па нека чита.

http://forum.opel-club.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=77182


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1235 на: 30 Март 2016, 09:55:39 am »
Сет ламела, или нешто посериозно?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1236 на: 30 Март 2016, 11:03:40 am »
Ти се чита?..пошто кратка верзија нема. ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1237 на: 30 Март 2016, 15:31:06 pm »
Прати ПП :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1238 на: 30 Март 2016, 16:20:34 pm »
Ајде сепак тука..може ќе му се најде корисно некому..

Значи 3 рaботи:

1.Пукната мембрана на редуктор ( не се мења, а нов редуктор нема, а кога би имало е 4 цифри).
2.4 семеринзи на редуктор ( менливи се, се произведуваат нови и 2 веќе ми стигнаа)
3.Ламела и потисна ( не се за мењање, на  педаља е супер, а ако се мењаат се симиња трап, мењач и редуктор..значи пун к*рац работа).

Во овој случај може да се направи следното:

1.Да се набави половен исправен редуктор и да се смени целиот дел. За ова не е потребно да се симиња трап и мењач и целата постапка е готова за 2-3 саати. Се монтира редукторот и се вози додека не откаже ...ако воопшто откаже. Во овој случај регулацијата на 4x4 е сеуште хидраулична и бомбата (pressure аcumulator) и вентилот ( solenoid valve) кои се сеуште во функција, а активацијата на 4x4 останува кај мене преку монтираниот цуг прекидач.

До монтажа на истиот, се вози на FWD без проблем со гасење на 4x4 преку прекидачот.

..или

2.Постоечкиот редуктор да се отвори, да се стави ново силиконско уље на виско спојките и истиот да се заклучи со ставање на запчаници (изработени на стругар) кои постоечките ламелици ќе ги заклучат на начин опишан на сликата.



Ова е трајно решение каде 4x4 погонот е заклучен и постојан, а хидрауличната регулација не е во игра.
Ова се практикува на Калибри над 350 КС каде сакаат да го задржат фабричиот 4x4 систем и на овој начин трајно го модифицираат и нема проблеми.

Што ќе правам јас?

1.Најдов убав, половен , исправен редуктор ( фала Јан Турбо) кој планирам да го земам и монтирам, па здравје боже - нека тера и све ќе си биде како и до сега.

2.При промена на редукторот ќе се види состојбата на семеринзите ( вкупно 4) и зависно од нив:
- истите може да се променат што подразбира симињање на мењач и трап. Во овој случај кога веќе све се растура ќе ја искористам приликата да сменам и сет ламела и потисна. ( нова секако).

3.Мојот редуктор кој сега ќе го извадам , ќе го отворам и заклучам на начин како што пишав погоре (за траен 4x4 погон) и истиот ќе стои како резерва и трајно решение за понатаму во случај постојниов да ми откаже ( ако откаже).

Заклучен редуктор е корисна работа и во случај ккк16 турбината да се мења за ккк26 (нова секако) која пасува без проблем на издувната грана и секако е појака и дава повеќе снага која хидраулично регулиран 4x4 фабрички систем едвај ја трпи..но за тоа отом потом..сега за сега супер си е фабричкото турбо. ;)

И тоа би било тоа.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1239 на: 31 Март 2016, 19:24:29 pm »
Aj на здравје...

Овој како што е фабрички иде на кола и се надевам се ќе биде како порано, долго време..само прво да го запереме малце. ;)



Мојот што го имам ќе се отвори, трајно ќе се заклучи како што опишав погоре и ќе си стои резерва.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг:
« Одговори #1240 на: 31 Март 2016, 19:30:04 pm »
А ти во 2wd ја возеше иначе?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1241 на: 31 Март 2016, 19:36:47 pm »
Не.
AWD кој се гаси по желба и станува FWD преку прекидачов.




Инече тебе на кратко кога те возев по топлото овој уште не беше ставен, така да бевме на FWD. :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1242 на: 31 Март 2016, 20:00:58 pm »
Не, не муабетот ми беше дали би користел 2WD мод? (за потрошња намалена) Тоа ми беше муабетот, дека уствари не губиш ништо ако и онака ја користиш во 4WD постојано. Комплетна блокажа на централен диф уствари, што би донело и до посигурен и посилен пренос на силата без разлика на некое пролизгување моментално.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1243 на: 31 Март 2016, 21:16:34 pm »
Па на отворено најчесто си возам FWD, освен по угорници или кривини каде осетно има разлика дека некој те бутка отпозади.
За зимно/врнежливо време нема споредба, AWD си е AWD....на спортски стартови исто така...пошто на FWD ќе ја раскостиш цела предница...

Anyway, Калибрата ионака фабрички е 65:35 permanent AWD , каде преку редукторот се регулира колку снага и торк се пренесува на задните тркала и зависно од тракцијата може на момент да биде и 100% RWD.

За среќа и со заклучување на редукторот без хидраулична регулација оваа функција останува.

FAQ: With my box locked will I have a 50/50 split?
Answer: A regular question this one, in short NO.
The system will NOT be fixed 50/50 split with a locked box as the viscous coupling remains in place. This clever unit shows how Opel were ahead of their time.
The system is designed in such a way that if you get any front wheel spin the internal temperature of the viscous coupling is increased. This increases the resistance between the internal plate and thus the torque to the rear wheels in automatically increased as it needs it then when the temperature is reduced the torque is automatically reduced again.

Доколку сакаш, во нормални услови може да ти се наштелува ова да биде 50:50 пренос, али кај нас тоа...тешко, а и нема зашто освен за заштита на незаклучен редуктор поради можна голема разлика во rpm меѓу предната и задната оска.

Инаку кај мене со активиран AWD троши рамно 1 литар бензин повеќе, плус имам нова хидраулична бомба која се менува на секои 70.000 - 100.000 км за 200 еврички.
Со гасење на AWD погонот преку цуг прекидачот  овој систем буквално го штедам, а колата е 1 л поекономична.
Ако дојде до заклучување на редуктор не е потребна ни бомба, ни вентил ни прекидач..а самиот зафат е предвиден за системот да трпи малтретирање кога колата е над 300 КС и повеќе...погонот е нон стоп AWD и си троши околу 12-13 л...градска.

Сепак..ова би го правел кога веќе ќе останам без "фабрички" опции, па затоа си купив друг редуктор кој ќе го монтирам да си работи фабрички и ќе го акивирам преку прекидач, а мојот ќе го заклучам да стои како резерва за црне дане.
Најбитно е да не се остане исклучиво на FWD.
« Последно менување: 31 Март 2016, 21:32:06 pm Stratro »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1244 на: 31 Март 2016, 21:38:06 pm »
Ja ne bi go zaklucuval dokolku kalibrava e za sekoj den. Podobro ke bese preku torsen da deli napred nazad nego preku visko spojka ali toa e. Tebe ti treba eden torsen diferencijal za napred a ova da si ostane kako sto e. Vidi dali proizveduvaat  qualfe za kalibra ili nekoj drug preden torsen.