Za nedovrsen nema da izgleda nedovrsen so ovoj, (toj siniot), zasto imam pragcinja i predni lip spojlercinja.
http://www.bodykits.com/Extreme-Dimensions/Rear-Bumper/Mitsubishi-Lancer-Duraflex-GT-Concept-Rear-Bumper-Cover-_-1-Piece-_-103944/899682/
Za cekanje mozam da pocekam zasto se vozi Lancerot i vaka samo da se najde vreme seto toa da se izorganizira.
Let's agree to disagree. На око одма се познава кој браник со кои прагови и со кои спојлерчиња одговара, али ти си знаеш, голем си. Плус, не приметуваш дека на сите слики со афтермаркет браници, колата е
здраво спуштена. На неспуштена кола афтермаркет браник ќе стои многу лошо, ама as I said, голем си. На лансерот не му требаат други модификации. ОЕМ си е ОЕМ, и таман си изгледа со фабричкиот бодикит. Само што е у небеса отиден.
Јас бев огромен скептик околу спиралите, и све до последниот момент пред да ги ставам, страв ми беше. Да бидам искрен, Бушавиот ме убеди. Правевме муабет - и му викам „абе ќе треба повеќе да пазам на дупки.“ Бушавиот ми рече - „а сега не пазиш?“ И во право си е човекот.
Како и да е, тоа би бил мојот совет.
Од каде тоа остануваат пари и ја да си зеам?
Наместо да дава неколку стотици евра за нов браник + фарбање + све друго, или па да купува афтермаркет браник за неколку стотици евра (за 150 долари сигурно е некое ѓубре и јас би го избегавал) па тој да го фарба, итн.. Нека си го среди браникот за ~100 евра кај мање-више-кој-сака фарбар, и за 130 евра што ќе му останат нека си купи спирали.