ФОРУМ.CARclub.mk

Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 18 Октомври 2020, 10:01:20 am

Наслов: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 18 Октомври 2020, 10:01:20 am
(https://i.imgur.com/iHZzUQ6.jpg)

Деновиве во Македонија се снимаше дел од Discover the Unknown серијалот документарци на Porsche. Ќе патуваат низ 25+ земји и ќе снимаат во секоја земја. Јас добив покана да го проследам снимањето и да спремам behind the scenes репортажа. Ги спремам материјалите и во текот на неделава ќе објавам.

Но сепак, поважно - имав шанса еден цел ден да возам Porsche Taycan Turbo S. 650 коњски сили, односно 760 коњски сили и 1050 Nm вртежен момент во Launch Control. 2.8 секунди до 100, 260 вмакс. Според официјалните податоци, вика 340 километри рејнџ според WLTP. Тие неколку дена додека го возевме добивме некои слични бројки.

Тој ден кога јас го возев, тргнавме од Охрид (прво снимавме во Охрид околу античкиот театар, низ Охрид, итн, поминавме сигурно околу 20тина километри), до Маврово, Галичник, па до Трница, па до Скопје. Грубо околу 240 километри (+ трткање околу 10-20 км горе на платото на Галичник за снимање) - и стигнавме во Скопје со околу 130 км range. Возено е нормално - без лигавење и влечење, без „ќе шпарам сега“ туку како што обично возиме - по знаци + нешто ситно. ;)

Перформансите се... Нестварни. Launch control е насилен. Тешко е да се најдат зборови. Во нормално возење, забрзувањето е толку инстантно и брзо, што човек мора да го смени малку од малку начинот на кој вози. Со секоја можна кола, има мал, некаков, минимален delay меѓу стискање педала за гас и забрзување. Тука (особено во Спорт или Спорт+) нема. Забрзувањето е инстантно - и кога човек претекнува, треба прво да смени лента па да даде гас. Пошто ако не го направи тоа, има голема шанса да се збрца во возилото пред него. Плус, многу е интересна - односно барем мене ми беше интересна - реализацијата дека ниту едно друго возило не е побрзо.

Хендлингот би го споредил со Cayman. Иако е тежок 2+ тона, многу директно и прецизно менува насока, и тежината не се чувствува. Неутрален е во скоро сите ситуации, и изненадувачки комотен (покрај тие огромните тркала). Прегледноста е одлична, лесно е да се постави колата на пат (многу полесно од Панамера, да речеме, ама па Панамерата е значително поголема) и кривини се бркаат многу лесно. Качувањето кон Мекиците од Стража од „таа страна“ ми е меѓу најомилените парчиња пат во Македонија и со мерак си ги извозев. Од друга страна, многу е лесен да се вози и како „дејли“ возило. Внатре е тивко, комотно, опуштено.

Се надевам дека наскоро ќе имам можност пак да го возам. Спектакуларна кола. Ги менува стандардите за тоа што е брзо.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: M3V8 на 18 Октомври 2020, 12:06:03 pm
Vcera do nego stoev na semafor , imase kamerman pozadi.
Strava barem od pozadi i bocno.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 19 Октомври 2020, 19:06:31 pm
Момци, целата репортажа тука - https://www.carclub.mk/2020/10/19/reportaza-zad-scenata-na-discover-the-unknown-snimanjeto-so-porsche-taycan-vo-makedonija/

Уживајте, шернете, споделете, нека чита народ. Ептен добра ексклузива добивме!
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: M3V8 на 19 Октомври 2020, 19:56:50 pm
(https://i.imgur.com/iHZzUQ6.jpg)

Деновиве во Македонија се снимаше дел од Discover the Unknown серијалот документарци на Porsche. Ќе патуваат низ 25+ земји и ќе снимаат во секоја земја. Јас добив покана да го проследам снимањето и да спремам behind the scenes репортажа. Ги спремам материјалите и во текот на неделава ќе објавам.

Но сепак, поважно - имав шанса еден цел ден да возам Porsche Taycan Turbo S. 650 коњски сили, односно 760 коњски сили и 1050 Nm вртежен момент во Launch Control. 2.8 секунди до 100, 260 вмакс. Според официјалните податоци, вика 340 километри рејнџ според WLTP. Тие неколку дена додека го возевме добивме некои слични бројки.

Тој ден кога јас го возев, тргнавме од Охрид (прво снимавме во Охрид околу античкиот театар, низ Охрид, итн, поминавме сигурно околу 20тина километри), до Маврово, Галичник, па до Трница, па до Скопје. Грубо околу 240 километри (+ трткање околу 10-20 км горе на платото на Галичник за снимање) - и стигнавме во Скопје со околу 130 км range. Возено е нормално - без лигавење и влечење, без „ќе шпарам сега“ туку како што обично возиме - по знаци + нешто ситно. ;)

Перформансите се... Нестварни. Launch control е насилен. Тешко е да се најдат зборови. Во нормално возење, забрзувањето е толку инстантно и брзо, што човек мора да го смени малку од малку начинот на кој вози. Со секоја можна кола, има мал, некаков, минимален delay меѓу стискање педала за гас и забрзување. Тука (особено во Спорт или Спорт+) нема. Забрзувањето е инстантно - и кога човек претекнува, треба прво да смени лента па да даде гас. Пошто ако не го направи тоа, има голема шанса да се збрца во возилото пред него. Плус, многу е интересна - односно барем мене ми беше интересна - реализацијата дека ниту едно друго возило не е побрзо.

Хендлингот би го споредил со Cayman. Иако е тежок 2+ тона, многу директно и прецизно менува насока, и тежината не се чувствува. Неутрален е во скоро сите ситуации, и изненадувачки комотен (покрај тие огромните тркала). Прегледноста е одлична, лесно е да се постави колата на пат (многу полесно од Панамера, да речеме, ама па Панамерата е значително поголема) и кривини се бркаат многу лесно. Качувањето кон Мекиците од Стража од „таа страна“ ми е меѓу најомилените парчиња пат во Македонија и со мерак си ги извозев. Од друга страна, многу е лесен да се вози и како „дејли“ возило. Внатре е тивко, комотно, опуштено.

Се надевам дека наскоро ќе имам можност пак да го возам. Спектакуларна кола. Ги менува стандардите за тоа што е брзо.
Mislam deka ova ti e edno od najdobrite "intro" tekst sklopeno do sega.
Bravo!

A sega ke go citam testot :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Deni на 19 Октомври 2020, 20:59:35 pm
Најдобрата слика:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201019/88aeac57d0c76e7b669b17e45347b8d1.jpg)

Со VW California во позадина. Зад секој успешен суперкар стои неговиот партнер.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 19 Октомври 2020, 21:43:28 pm
Некое видефце како откорнува асфалт?
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: DimitarMK на 20 Октомври 2020, 01:14:27 am
Страшно добро возило. Требаше да го прошетате до KOSTAL во Охрид, да видиме како изгледаат деловите што ги произведуваме за Taycan во живо. :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 20 Октомври 2020, 07:36:02 am
Страшно добро возило. Требаше да го прошетате до KOSTAL во Охрид, да видиме како изгледаат деловите што ги произведуваме за Taycan во живо. :)
Требаше да го провозат и до ТАС :D творница аутомобила сарајево  ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Deni на 20 Октомври 2020, 08:04:35 am
Страшно добро возило. Требаше да го прошетате до KOSTAL во Охрид, да видиме како изгледаат деловите што ги произведуваме за Taycan во живо. :)
Требаше да го провозат и до ТАС :D творница аутомобила сарајево  ;D
Да си ги види корените.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: bramovsk на 20 Октомври 2020, 11:14:05 am
Момци, целата репортажа тука - https://www.carclub.mk/2020/10/19/reportaza-zad-scenata-na-discover-the-unknown-snimanjeto-so-porsche-taycan-vo-makedonija/

Уживајте, шернете, споделете, нека чита народ. Ептен добра ексклузива добивме!

ОТ: Нов асфалт ставиле на патот до Галичник ?
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: МулевР на 20 Октомври 2020, 11:35:43 am
Само мене комбинацијава на бои на бандажите ми е одвратна ? 🤮
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Silvester на 20 Октомври 2020, 11:57:37 am
Горди сме што Discover The Unknown ја посети и "нашата земја" :D

Впрочем иако грдо времето, бојата од колава се вклопува и добри фотки сте направиле. Видео нешто од возењето и забрзување?
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: M3V8 на 20 Октомври 2020, 16:29:32 pm
Zabrzuvanjeto e prebrzo za denesnive kameri.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: darko mk5 на 21 Октомври 2020, 00:40:21 am
Момци, целата репортажа тука - https://www.carclub.mk/2020/10/19/reportaza-zad-scenata-na-discover-the-unknown-snimanjeto-so-porsche-taycan-vo-makedonija/

Уживајте, шернете, споделете, нека чита народ. Ептен добра ексклузива добивме!

ОТ: Нов асфалт ставиле на патот до Галичник ?
da. posle 100 godini...
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 21 Октомври 2020, 09:13:50 am
Момци, целата репортажа тука - https://www.carclub.mk/2020/10/19/reportaza-zad-scenata-na-discover-the-unknown-snimanjeto-so-porsche-taycan-vo-makedonija/

Уживајте, шернете, споделете, нека чита народ. Ептен добра ексклузива добивме!

ОТ: Нов асфалт ставиле на патот до Галичник ?
da. posle 100 godini...


Да, и мааааалку е проблем за пониско возило ако треба да се излезе од асфалтот за да се размине со друго возило.

Ама да, убав асфалт, нов.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: vlavot на 22 Октомври 2020, 13:36:44 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zerde на 22 Октомври 2020, 13:57:58 pm
како да беше и во Крушево ми се чини :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 22 Октомври 2020, 14:04:43 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило.

Многу труд, работа, нерви, итн.. :)

како да беше и во Крушево ми се чини :)

Секако, си има сè во репортажата. :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: AngelSK на 22 Октомври 2020, 14:14:24 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Наслов: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: vlavot на 22 Октомври 2020, 14:25:31 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Точно се согласувам единствената добра работа на тесла е тоа што го помрдна автомобилскиот свет од мотор на согорување во иднината.
А зошто не ги сакам, бидејќи лажираат многу и прават лажен маркетинг за да дигнат хајп. Пример даваат време на тесла модел с 0-60 mph, германските ги деклрарираат 0-100kmph. После тесла го мери времето 0-60 од летачки старт со слик гуми на писта што лепи, германските 0-100 на обични гуми на обичен асфалт од место.
Дава лажен приказ за возило, особено сајбер чракот кој ни на сон не смее да изгледа така, огромен потенцијален хазард за пешаци и останати неправилности и закони.
Глупата реклама споредба со ford f150 со влечењето, покретенско нешо неам видено итн.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: VW на 22 Октомври 2020, 18:18:26 pm
малеееее!

самиот факт на споредбата кажува многу работи...
- со самото тоа што тесла за 10г  успеа да направи револуција, порше треба да се засрами со нивните 100г РиД (не само они)
- споредбата на тесла 90к со тајкан 190к ...  најоптимална споредба би било тајканот со роудстерот

БТВЧ еден ден сите ке се качите во тесла, но неможам да го кажам спротивното за Порше...



Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: miksi на 22 Октомври 2020, 19:58:31 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Германските производители не ја следат Тесла, туку нарочно ја оставија да го развие пазарот и инфраструктурата. Секако тешко им оди и на едните и на другите. Од друга страна Тесла малку им го начука со тоа што си резервираше речиси кај сите производители на батерии, големи количини а тоа би било проблем за другите производители на електрични коли.
Ќе видиме како ќе изигра VW со ID3 а богами и со ID4. Ми има изгледи за некоја соработка со Тесла.
Незнам дали сум го кажал ова тука на форумов, ако да, еве пак:
Мерцедес има направено една анализа која што покажала дека ако сите ново продадени Мерцедеси во Германија во рок од 6 месеци бидат електрични, енергетскиот систем ќе колабира.
Да не се лажеме, уште долго време електричниве коли ќе бидат егзотика. Нафта има колку сакаш а струја нема колку сакаш...
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 22 Октомври 2020, 20:12:13 pm
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

При очи ќор да си е тоа не го разбирам  ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Mikius на 22 Октомври 2020, 20:16:10 pm
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 22 Октомври 2020, 20:18:38 pm
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D

Па толку уште останува. Дизелот ќе остане само за багери и ќе трае уште 50 години.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Deni на 22 Октомври 2020, 20:31:31 pm
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D
Ај памти што рекле и колку нули утнале на таа 50ка. Може била 500 може 5000.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 22 Октомври 2020, 20:31:57 pm
Ke se tera najmnogu na kombinirano,mvs+ elektrika.Ne e samo struja da proizvedes,baterii da proizvedes tolku mnogu dali ima surovini,nivno skladiranje posle upotreba...
Mnogu ima 'nejasni' raboti.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: DimitarMK на 23 Октомври 2020, 03:41:33 am
Германските производители не ја следат Тесла, туку нарочно ја оставија да го развие пазарот и инфраструктурата. Секако тешко им оди и на едните и на другите. Од друга страна Тесла малку им го начука со тоа што си резервираше речиси кај сите производители на батерии, големи количини а тоа би било проблем за другите производители на електрични коли.
Ќе видиме како ќе изигра VW со ID3 а богами и со ID4. Ми има изгледи за некоја соработка со Тесла.
Незнам дали сум го кажал ова тука на форумов, ако да, еве пак:
Мерцедес има направено една анализа која што покажала дека ако сите ново продадени Мерцедеси во Германија во рок од 6 месеци бидат електрични, енергетскиот систем ќе колабира.
Да не се лажеме, уште долго време електричниве коли ќе бидат егзотика. Нафта има колку сакаш а струја нема колку сакаш...

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: miksi на 23 Октомври 2020, 08:40:55 am

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Не викам дека нема да произведуваат електрични... Да, тоа е насоката нели. Ама викам дека уште многу долго ќе бидат егзотика. Еве викаш ќе развијат ултра напредна потполно електрична А класа. И? 60.000 еура? Ќе нема А180? Тоа ми е муабетот. Достапните електрични сеуште имаат рејнџ од максимум 160км. За кого е тоа ок? За тие што живеат во станови ли? Или за тие што живеат рецимо во Лајпциг а работат во Берлин??? Уште долго време ќе се вози со МВС а богами повеќе од 50% дизел. НЕМА ИНФРАСТРУКТУРА... тоа е најголемиот проблем.
А Хибрид, тоа е утка на векот. Комплицирано, тешко, слаби перформанси, ни електрично ни нормално.... Производителите го имаат заради некои регулативи инаку не ги сакаат. Освен Тојота...
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: andrej_111 на 23 Октомври 2020, 10:14:46 am

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Не викам дека нема да произведуваат електрични... Да, тоа е насоката нели. Ама викам дека уште многу долго ќе бидат егзотика. Еве викаш ќе развијат ултра напредна потполно електрична А класа. И? 60.000 еура? Ќе нема А180? Тоа ми е муабетот. Достапните електрични сеуште имаат рејнџ од максимум 160км. За кого е тоа ок? За тие што живеат во станови ли? Или за тие што живеат рецимо во Лајпциг а работат во Берлин??? Уште долго време ќе се вози со МВС а богами повеќе од 50% дизел. НЕМА ИНФРАСТРУКТУРА... тоа е најголемиот проблем.
А Хибрид, тоа е утка на векот. Комплицирано, тешко, слаби перформанси, ни електрично ни нормално.... Производителите го имаат заради некои регулативи инаку не ги сакаат. Освен Тојота...

Подобро кажано здравје :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 23 Октомври 2020, 10:33:50 am
Jas samo ne bi se soglasil deka Hibridite se utka na vekot.Mercedes E 300de ima 2000cm3 dizel motor so okolu 200ks plus elektro motor,vkupno 306ks,od 0-100 za 5,9s i max brzina 250km/h,a seto toa so smesna potrosuvacka od 4-5l.Tezi 2t,so gore dolu e normalna tezina za taa klasa.
Bmw pred godina dve pocna da razviva nov dizel motor i izjavi deka uste 30g najmalku ke si teraat MVS.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: DimitarMK на 23 Октомври 2020, 11:18:23 am

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Не викам дека нема да произведуваат електрични... Да, тоа е насоката нели. Ама викам дека уште многу долго ќе бидат егзотика. Еве викаш ќе развијат ултра напредна потполно електрична А класа. И? 60.000 еура? Ќе нема А180? Тоа ми е муабетот. Достапните електрични сеуште имаат рејнџ од максимум 160км. За кого е тоа ок? За тие што живеат во станови ли? Или за тие што живеат рецимо во Лајпциг а работат во Берлин??? Уште долго време ќе се вози со МВС а богами повеќе од 50% дизел. НЕМА ИНФРАСТРУКТУРА... тоа е најголемиот проблем.
А Хибрид, тоа е утка на векот. Комплицирано, тешко, слаби перформанси, ни електрично ни нормално.... Производителите го имаат заради некои регулативи инаку не ги сакаат. Освен Тојота...

Се сложувам дека добрите електрични возила уште долго време ќе бидат егзотика и луксуз да се поседуваат. Сакав да дадам осврт на понудата на електрични возила и плановите на производителите со оглед на тоа што сум во таа индустрија.
МВС се далеку од исчезнување, за среќа има производители кои сметаат дека целосниот потенцијал на МВС не е постигнат и сеуште вложуваат во развој. Инфраструктурата на глобално ниво е далеку од спремна за електрификација на возила. Но тој е светскиот тренд...
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 23 Октомври 2020, 11:44:14 am
Инфраструктурата ќе се подобрува како што ќе се зголемува продажбата на електрични возила, бројката на електрични возила ќе се подобрува како што ќе се подобрува инфраструктурата. Работите се взаемно врзани.

Не е дека пред 100-тина години кога возилата со МВС земале замав, ја имало инфраструктурата која ја имаме денес. Како што се развивале возилата со МВС, така се развивала и инфраструктурата. Грешката која сите ја правиме е дека очекуваме инфраструктурата за електрични возила веднаш да биде иста како онаа за возила со МВС. Нема да биде. Пазарниот удел на електрифицирани возила (HEV, PHEV, BEV) на ниво на цела Европа во 2020-та е (мислам) околу 7%. Тејк ит изи.

Како што рече еднаш мислам @Deni - компаниите што се занимаваат со продажба на струја едвај чекаат да се зголеми побарувачката. Да не праиме муабет дека и компаниите што се занимаваат со продажба на фосилни горива (да, дури и кај нас) веќе работат на дизајнирање и поставување мрежа на полначи. Искрено се надевам дека брзо ќе биде.

Во моментов, во Македонија имаме повеќе полначи за електрични возила него електрични возила. Плаг-ин хибриди има, и тоа сè повеќе, и тоа ме радува.

Се сложувам дека добрите електрични возила уште долго време ќе бидат егзотика и луксуз да се поседуваат. Сакав да дадам осврт на понудата на електрични возила и плановите на производителите со оглед на тоа што сум во таа индустрија.
МВС се далеку од исчезнување, за среќа има производители кои сметаат дека целосниот потенцијал на МВС не е постигнат и сеуште вложуваат во развој. Инфраструктурата на глобално ниво е далеку од спремна за електрификација на возила. Но тој е светскиот тренд...

Егзотика и луксуз? Не. Индустријата уште го бара вистинскиот рецепт, но некои производители веќе го погодуваат. MINI го погоди со електричниот Cooper - 200 километри рејнџ (повеќе од доволно за градско возило), релативно прифатлива цена (за Европа, за нас можеби и не), погоден дизајн, итн. Слично и Peugeot со е-208, па и VW со ID.3.

Само треба и кај нас да проработи системот за стимулација на купување на електрични возила. На пример, протекоа цени за електричната Dacia во Унгарија - ќе чини 17.900 евра, односно 10.900 евра после субвенции. Егзотика? Хм.

Само треба волја, подготвеност да се одговори во вистинската насока (не како кај нас, јасно) и да се размислува долгорочно.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 23 Октомври 2020, 12:52:45 pm
Според мене сета технологија што ќе се произведува во наредните 5 до 10 години е веќе на маса и спремна, само производителите тактизираат и чекаат за да уновчат што е можно повеќе од досегашните технологии. Потребно е и државите да станат од креветите на бизнисите и да почнат со стимулирање на електричните возила и дестимулирање на МВС. Што поскоро се случи тоа, толку поскоро ќе имаме и инфраструктура за полнење и поголеми и поеколошки батерии. Автомобилската индустрија е огромен двигател и на други индустрии, така да ако автомобилизмот се електрифицира, кај и да е ќе се направат и генератори на атоска фузија. Штом се направи тоа огромен дел од денешните проблеми ќе ги нема и човештвото ќе биде спасено од пропаст.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: vlatko.klp на 23 Октомври 2020, 13:26:47 pm
Зошто тој ментален балкански склоп мора да постои буквално во секое поле? Се некој има некоја заднина, тајна причина зошто што како. Чекале сега, тактизирале за да наплатат повеќе од сегашна технологија. А неможе да биде малце попроста работата? Едно е да произведеш 10.000 автомобили на струја, а друго е преку ноќ цела гама на моторизирани возила да ја направиш на струја. Тоа туку така не иде, нема никој волшебно стапче за да работите се сменат преку ноќ. Ама не, се чекало, се тактизирало заради некоја друга тајна подмолна причина. Заговори насекаде.

Иначе во моментов сметам дека инфрастуктурата не е никаков проблем. Не ти требаат посебни патишта за возила на струја, или па посебно сервисирање ил незнам што. Веќе имаш станици за полнење, плус доста луѓе што поседуваат вакви возила живеат во куќи и полнењето никогаш не е проблем.

Сепак самата цена да се произведе автомобил на струја е уште висока за производителите, и тоа е единствената причина зошто средната класа е уште далеку од менување на нивните нормални автомобили. R&D е многукратно поголем за разлика од сериски автомобили кои што се прават по ист концепт веќе неколку декади. Како што тече времето така и цената ќе паѓа, па за 10тина години мислам дека уделот на електрифицирани возила ќе биде преку 50% во Европа.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 23 Октомври 2020, 16:23:42 pm
Malku e glupavo da mislis ili veruvas deka kompanii kako Vw,Bmw,Mercedes i drugi ziveat od denes za utre.
Tie sega ja imaat vo race i tehnologijata i planot za toa so ke pravat vo narednite 15g.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Mikius на 23 Октомври 2020, 17:15:21 pm
Откако отидоа на Месечината ко божем досега Американците не можеа да отидат на Марс.

Можеа, ама пошто на Русите им се искомпликува животот си рекоа ај да ги почекаме да може повторно да се тркаме ;D не е интересно сам ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: VW на 23 Октомври 2020, 17:55:06 pm
имаат и капитал и капацитет...
исто така имаа и Нокиа, Блакбери, Блокбастер, ИБМ, Кодак, Мајспејс, Јахуу ...

Malku e glupavo da mislis ili veruvas deka kompanii kako Vw,Bmw,Mercedes i drugi ziveat od denes za utre.
Tie sega ja imaat vo race i tehnologijata i planot za toa so ke pravat vo narednite 15g.

Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 23 Октомври 2020, 18:26:14 pm
Tie ne se Nemski,ovie trite ako klapnat ete ti Treta Svetska Vojna. ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Deni на 23 Октомври 2020, 18:43:10 pm
Tie ne se Nemski,ovie trite ako klapnat ete ti Treta Svetska Vojna. ;D
Ќе части влада бејлаут пак.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: vlatko.klp на 23 Октомври 2020, 18:48:14 pm
Malku e glupavo da mislis ili veruvas deka kompanii kako Vw,Bmw,Mercedes i drugi ziveat od denes za utre.
Tie sega ja imaat vo race i tehnologijata i planot za toa so ke pravat vo narednite 15g.

Па нормално. Не се глупи сега да продаваат само електрифицирани возила кои ќе чинат 50.000 евра+ и ќе нема кој да им ги купи.

Ти имаш план за 15 години сите производени возила да се електрифицирани. Тоа не значи дека денес можеш тоа да го спроведеш. Затоа и се вика долгорочен план, а не "тактизирање".

Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 23 Октомври 2020, 19:33:02 pm
So MVS celo vreme taktiziraat 100g, ili celo vreme dolgorocno razmisluvaat.Kako sakas nareci go,pak gazot e odpozadi.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 23 Октомври 2020, 20:41:25 pm
Зошто тој ментален балкански склоп мора да постои буквално во секое поле? Се некој има некоја заднина, тајна причина зошто што како. Чекале сега, тактизирале за да наплатат повеќе од сегашна технологија. А неможе да биде малце попроста работата? Едно е да произведеш 10.000 автомобили на струја, а друго е преку ноќ цела гама на моторизирани возила да ја направиш на струја. Тоа туку така не иде, нема никој волшебно стапче за да работите се сменат преку ноќ. Ама не, се чекало, се тактизирало заради некоја друга тајна подмолна причина. Заговори насекаде.

Пак ти со тоа твоето балканското, ад хоминем напади и strawman фаличности. Тајни причини, заговори насекаде.... глупости, никој не спомна ништо такво.

Тоа е добро познат факт кој никој не го крие, дека се додека не дојде притисок од конкуренција и од нови технологии, а старото се продава и носи профит, никоја фирма нема да брза кон промени, но ќе биде подготвена и ќе има кец во ракав.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: AngelSK на 23 Октомври 2020, 23:27:37 pm
Гледав еднаш на DW документарец околу Dieselgate и фокусот на VW кон електрични возила, во истиот беше јасно нагласено дека VW заостануваат неколку години зад Тесла, и ќе имаат многу работа пред нив за да ја стигнат Тесла. Колку е точно си знаат во VW, но едно е јасно, Тесла бидејќи почнаа први имаат голема предност,  особено со сите тие софтверски системи како и автономната технологија.


Околу инфраструктурата, ако решат богатите држави да инвестираат во инфраструктура,  додека извадат фејслифт на голф 8ца, тие држави ќе имаат изградено комплетна инфраструктура за електрични возила.

Моментално мислам најголемиот проблем се батериите кај кои долги години нема развој.

Проблемот е што ниту електричните возила не загадуваат малце кога ќе се земе во обзир дека голем дел од струјата не е од овновливи извори и дека производството на батерии загадува многу.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 24 Октомври 2020, 04:15:19 am
Vo posledniot del od postot si sosema ok,a vo prviot,voopsto ne bi se soglasil.Ok,toa taka mozebi ti izgleda,ama Vw e gigant koj od cel skandal Dieselgate izleze vo plus,taka da okolu Tesla e mackina kaslica da se sporeduva.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 24 Октомври 2020, 12:06:22 pm
Vo posledniot del od postot si sosema ok,a vo prviot,voopsto ne bi se soglasil.Ok,toa taka mozebi ti izgleda,ama Vw e gigant koj od cel skandal Dieselgate izleze vo plus,taka da okolu Tesla e mackina kaslica da se sporeduva.
Ти па апла не си во право. VW е гигант по волумен на производство. Тесла е гигант по технологија. Погледни ја само вредноста на компанијата како расте, погледни какви компании купува и прави стратешки партнерства. Тесла нема специјални закони правени само за да ги штитат нив, а види какви резултати постигнуваат. Се сложувам дека финеси околу возилата не им се на ниво на VW ама погледни се друго, VW е мачкина кашлица во споредба со Тесла од аспект на вградена технологија и успешност на таа технологија.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 24 Октомври 2020, 12:55:54 pm
Do vcera rabotese so zaguba,vredese 5milijardi,borcese 15milijardi...Napuvana rabota e Tesla...Brojkite se ilustrativni. ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 24 Октомври 2020, 21:19:47 pm
Do vcera rabotese so zaguba,vredese 5milijardi,borcese 15milijardi...Napuvana rabota e Tesla...Brojkite se ilustrativni. ;D

Нормално е да се работи со загуба тогаш кога инвестираш во новини, кога испорачуваш повеќе одошто добиваш назад, зависи, може да има многу различни причини. Целта на Тесла никогаш не ни беше да работи со добивка, туку цената беше да се поместат работите во друга насока. Исто беше и со SpaceX. Башка Тесла е голема технолошка компанија, не работи само автомобили туку и смарт домови, батерии, струјни мрежи, Цела Коста Рика и рурална Австралија се напојуваат со струја благодарение на Тесла.
Инаку така викаше и во Март месец, дека била напувана работата па ќе пукнела, била фејк. Еве ја денес 30% поголема вредноста на акциите и на повидок е само поголем пораст. Ама кој ги шиша инвеститорите нели? Они фрлаат пари во бунар ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: VW на 28 Октомври 2020, 07:30:01 am
Malku e glupavo da mislis ili veruvas deka kompanii kako Vw,Bmw,Mercedes i drugi ziveat od denes za utre.
Tie sega ja imaat vo race i tehnologijata i planot za toa so ke pravat vo narednite 15g.


Исто корпорациите:
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 28 Октомври 2020, 08:25:46 am
Ќути, добро што не испадна ништо од ова, имало господ
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: SaleSk на 28 Октомври 2020, 08:48:15 am
Поголема глупост од електрично возило нема и нема ни да има.
Сите зборуваат за ЕКО....
Кое ЕКО јеботе кога колана има 500 кила батерии... Што за 5 години со тој електронски отпад? Па само подзамислете се малку што пишува на секоја обична батерија за далљинско што ја користите. Колку е таа токсична, отровна и канцерогена..
Да не почнеме да зборуваме за процесот на изработка и хемикалиите кои се користат.
Или овие од електричниве возила се со мед направени и наполитанки?
:D :D :D
Со опроштење големите газди кур ги боли и за ЕКО и за се околу нив. Сакаат само кеш.

Одиме со следен краток преглед на емисија на СО2.
Дали мислите дека класичните МВС (да не се чуди некој пола саат што е ова - Мотор со внатрешно согорување) испуштаат повеќе СО и СО2 од електричните? Точно. Ноооооо, за да возиме електричен автомобил треба да ги наполниме факинг Еколошките Батерии кои содржат најштетни хемикалии некогаш измислени. За да ги наполниме ни треба електрична енергија. Но за среќа неа НИЕ а и повеќето од СВЕТОТ не ја добиваме на ЕКО начин, односно преку сончеви панели ниту па преку хидроцентртралите. Најголемиот дел се добива од термо електраните и нуклеарните централи... % на ослободени штетни гасови односно во случајов СО и СО2 е неколку пати поголем на глобално ниво во моментов кога се прави паралела помеѓу загадување од активни возила на фосилни горива и загадување од горе споменатите извори на електрична енергија.

Понатака имате милијарда статии на нетов, прочитајте ако ве интереситаат еколошките загадувања.

Да не зборам дек ако тргнам за Виена ке треба да патувам 3 дена. Наместо 10 часови или 12 со попатни паузи.
Поздрав дечки.


Он д топик. Преубаво е поршето, нема муабет...Би сакал да го имам. Кур ме боли и за еко и за све друго :D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Tischläufer на 28 Октомври 2020, 09:01:31 am
Тој аргумент дека електричните возила не биле ЕКО се чиста глупост. Од причина што ниту едно производство на светов не е ЕКО. Меѓутоа, после 10 години тие батерии многу лесно ќе се рециклираат или депонираат на места на планетава каде тоа нема да биде никаков проблем и тоа е гооооооолем плус и голема предност. Споредено со возила за МВС, каде има огромна инфраструктура за производство на горива, за дистрибуирање на тие горива, па цистерни и камиони кои ќе ги транспортираат, па такнерите што го носат тоа гориво и маме ебаваат на океаните, па сите резервни делови, нивно производство и дистрибуција, па депонирање на возилата што ги поддржуваат тие возила, па масла, па глицерини, па гуми, па пластики па **чке материне, со опроштење.
Меѓутоа, @SaleSk сфаќам јас дека е слатко да се води безгрижен живот и да стигнеш до виена за 10 саати, тоа совршено го разбирам ама како сме тргнале не ни се пишува добро како човештво.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: marjanot на 28 Октомври 2020, 09:03:30 am
за тесла бар знаеме дека ќе им најде чаре на потрошените батерии
ќе ги исфрли во свемир ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: SaleSk на 28 Октомври 2020, 09:22:00 am
Тој аргумент дека електричните возила не биле ЕКО се чиста глупост.

EKO се ама фигуративно. Кажи ми дали можеш да отвориш некоја од батериите? Дали го имаш гледано процесот на производство и херметичко склопување? :)

Од причина што ниту едно производство на светов не е ЕКО.

Се слагам, освен земјоделското производство :D

Меѓутоа, после 10 години тие батерии многу лесно ќе се рециклираат или депонираат на места на планетава каде тоа нема да биде никаков проблем и тоа е гооооооолем плус и голема предност.

Батериите нема да се рециклираат ниту пак ке се депонирааат на безбедно место на планетава. Да не ја шириме темата. Исто ке бидат депонирани како и целото ѓубре што се депонира.

Споредено со возила за МВС, каде има огромна инфраструктура за производство на горива, за дистрибуирање на тие горива, па цистерни и камиони кои ќе ги транспортираат, па такнерите што го носат тоа гориво и маме ебаваат на океаните, па сите резервни делови, нивно производство и дистрибуција, па депонирање на возилата што ги поддржуваат тие возила, па масла, па глицерини, па гуми, па пластики па **чке материне, со опроштење.

Наместо на привидни ЕКО возила да работеше човештвото, можеше да работи на решавање на гореспоменатите проблеми и многу подобро да се помине.

Но поуносно е да се работи на производство на нешто ново, а за последиците ке видиме....како и за се останато :D

Меѓутоа, @SaleSk сфаќам јас дека е слатко да се води безгрижен живот и да стигнеш до виена за 10 саати, тоа совршено го разбирам ама како сме тргнале не ни се пишува добро како човештво.

Времето е пари... Некогаш и минутите се важни, а не па денови и часови...
Ако продолжиме вака, ке се угушиме и во сопствениот јаглерод диоксид (носејќи ги маските)  ;)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: vladic3110 на 28 Октомври 2020, 09:45:01 am
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: AUUU на 28 Октомври 2020, 10:07:10 am
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.

Убаво си рече еден професор: Најеколошки начин за греење се климите, за секој kW електрична добиваме 5kW топлинска,  АМА ние гориме јаглен и таму од 5kW топлинска добиваме 1kW електрична енергија....   

за тесла бар знаеме дека ќе им најде чаре на потрошените батерии
ќе ги исфрли во свемир ;D

АМА ќе ги направи да светат навечер и сите ќе гледаме нагоре и ќе викаме WOW !
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: t0m1cA на 28 Октомври 2020, 10:13:58 am
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Во наредни 15год постепено ќе се конвертира на гас најверојатно, почнувајќи од првиот блок од НГ, ма да, да видиш да не веруваш.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 28 Октомври 2020, 10:40:07 am
Odpasot ke se frla vo zemji od tretiot svet kako Makedonija.
Rek ako go napravat na gas celosno ke nema kako da perat pari taka da i toa e znak prasalnik.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: osmica8 на 28 Октомври 2020, 11:20:38 am
Пиши пропало кај нас за Еко се дур струјата од Рек ја добиваме, за секој киловат по пола кило јаглен си влегва вгорилник таму..Џабе радости за клими подома и електрични возила.
Во наредни 15год постепено ќе се конвертира на гас најверојатно, почнувајќи од првиот блок од НГ, ма да, да видиш да не веруваш.

Мора да го префрлат на гас. Затоа што нема веќе јаглен.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: marjanot на 28 Октомври 2020, 11:31:34 am
затоа Косово има ;)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 28 Октомври 2020, 11:50:04 am
Поголема глупост од електрично возило нема и нема ни да има.
Сите зборуваат за ЕКО....
Кое ЕКО јеботе кога колана има 500 кила батерии... Што за 5 години со тој електронски отпад? Па само подзамислете се малку што пишува на секоја обична батерија за далљинско што ја користите. Колку е таа токсична, отровна и канцерогена..
Да не почнеме да зборуваме за процесот на изработка и хемикалиите кои се користат.
Или овие од електричниве возила се со мед направени и наполитанки?
:D :D :D
Со опроштење големите газди кур ги боли и за ЕКО и за се околу нив. Сакаат само кеш.

Одиме со следен краток преглед на емисија на СО2.
Дали мислите дека класичните МВС (да не се чуди некој пола саат што е ова - Мотор со внатрешно согорување) испуштаат повеќе СО и СО2 од електричните? Точно. Ноооооо, за да возиме електричен автомобил треба да ги наполниме факинг Еколошките Батерии кои содржат најштетни хемикалии некогаш измислени. За да ги наполниме ни треба електрична енергија. Но за среќа неа НИЕ а и повеќето од СВЕТОТ не ја добиваме на ЕКО начин, односно преку сончеви панели ниту па преку хидроцентртралите. Најголемиот дел се добива од термо електраните и нуклеарните централи... % на ослободени штетни гасови односно во случајов СО и СО2 е неколку пати поголем на глобално ниво во моментов кога се прави паралела помеѓу загадување од активни возила на фосилни горива и загадување од горе споменатите извори на електрична енергија.

Понатака имате милијарда статии на нетов, прочитајте ако ве интереситаат еколошките загадувања.

Да не зборам дек ако тргнам за Виена ке треба да патувам 3 дена. Наместо 10 часови или 12 со попатни паузи.
Поздрав дечки.


Он д топик. Преубаво е поршето, нема муабет...Би сакал да го имам. Кур ме боли и за еко и за све друго :D

„Потрошените“ батерии ќе бидат пренаменети. Тие батерии нема да бидат неупотребливи - не е како батерија за даљинско, потроши ја и фрли ја - туку едноставно ќе биде намалена автономијата на електричното возило. Сите даваат некаква гаранција - дека после 7 или 10 години, батеријата ќе има над не-знам-колку проценти од оригиналниот капацитет. Нема да може да помине (измислувам) 300 километри, ама ќе може да помине 220-250 километри.

Од друга страна, веќе се развива соодветна индустрија која ќе ги пренаменува батериите. Батериите „отпеале“ свое за во автомобил? Нема проблем, ќе се користат за складирање на електрична енергија за други капацитети - за индивидуални домови, за комерцијални објекти, итн. Секако дека отпадот е проблем, ама ако може да се реискористи и да се заработи од него, секако дека ќе го направат тоа.

Електрични возила се иднината. Дали ќе бидат на батерии или на водород, можеме само да нагаѓаме. Пред 10 (море пред 5) години ќе циљав на водород, ама со оглед на тоа како е залетана индустријата кон BEV и какви инвестиции прават токму во таа насока - сега би рекол дека батериите се иднината. Да, имаат свои негативности, ама имаме константен напредок. Едвај чекам да видам што ќе имаме за 5 или за 10 години.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zvonkog на 28 Октомври 2020, 11:54:24 am
https://info.mk/tehnologija/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%98%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82/

 ;D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: SaleSk на 28 Октомври 2020, 13:52:51 pm
„Потрошените“ батерии ќе бидат пренаменети. Тие батерии нема да бидат неупотребливи - не е како батерија за даљинско, потроши ја и фрли ја - туку едноставно ќе биде намалена автономијата на електричното возило. Сите даваат некаква гаранција - дека после 7 или 10 години, батеријата ќе има над не-знам-колку проценти од оригиналниот капацитет. Нема да може да помине (измислувам) 300 километри, ама ќе може да помине 220-250 километри.

Koга би било овака, се би било идеално. Тогаш нема да има електронски отпад. Батериите спаѓаат во електрохемиски отпад. За жал технологијата е многу различна од она што го презентира менаџментот на било која светска компанија за тие еко срања на кои сите се ориентирани, а уствари се е фејк...

Сите научни статии за и околу батериите подкрепени со рецензии тврдат дека капацитетот на батериите имаат одреден број на циклуси на полнење и празнење. Односно амортизација и намалување на капацитетот. Моите сознанија од она што го имам читано е дека за 5 години капацитетот би бил под 70% а веќе после 7мата година 50%.
Со тоа автономијата е намалена за половина...
Да не заборавиме дека тука се факторите: брзина на полнење, времетраење на капацитетот во мирување односно self discharging итн итн... Да не го тупиме...

Едноставно батеријата никогаш не може да биде перпетумобиле...
Ако е така, се би било совршено...

Електрични возила се иднината. Дали ќе бидат на батерии или на водород, можеме само да нагаѓаме. Пред 10 (море пред 5) години ќе циљав на водород, ама со оглед на тоа како е залетана индустријата кон BEV и какви инвестиции прават токму во таа насока - сега би рекол дека батериите се иднината. Да, имаат свои негативности, ама имаме константен напредок. Едвај чекам да видам што ќе имаме за 5 или за 10 години.

За 5 или 10 години ке има недостиг на електрична енергија ако четвртина од вкупните возила во светот бидат заменети со електрични возила. Едноставно за тие 5-10 години ке треба да бидат направени барем најмалку 5 нови нуклеарки со капацитет 4 пати од оној во Чернобил...

Имаше некаде студија и калкулација колку вкупно нуклеарни реактори ке треба да ја опслужуваат само автоиндустријата за ЕКО возилата  ;D ;D ;D

Ај ако најдам, ке ја споделам, чисто пошто има доста стручни лица тука во таа област да дадат свое видување во научните трудови :)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Deni на 28 Октомври 2020, 13:54:37 pm
Електрични возила се иднината, батерии се минатото.

Електрично возило во 1895та
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e7/Thomas_Parker_Electric_car.jpg)
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: zeroSignal на 28 Октомври 2020, 14:02:55 pm
За 5 или 10 години ке има недостиг на електрична енергија ако четвртина од вкупните возила во светот бидат заменети со електрични возила. Едноставно за тие 5-10 години ке треба да бидат направени барем најмалку 5 нови нуклеарки со капацитет 4 пати од оној во Чернобил...

Имаше некаде студија и калкулација колку вкупно нуклеарни реактори ке треба да ја опслужуваат само автоиндустријата за ЕКО возилата  ;D ;D ;D

Ај ако најдам, ке ја споделам, чисто пошто има доста стручни лица тука во таа област да дадат свое видување во научните трудови :)

Ама реалноста е дека нема нема да бидат. Во моментов на планетава возат околу 1.4 милијарди возила. Даааааааааалеку сме од 300-400 милиони електрични возила (да речеме, една четвртина од вкупната бројка). Всушност, мислам дека на крајот на оваа година, едвај ќе има над 5 милиони електрични возила.

Растот на инфраструктурата ќе се случува постепено и ќе го следи трендот на продажбата на возила. Како што е и нормално.

Сите научни статии за и околу батериите подкрепени со рецензии тврдат дека капацитетот на батериите имаат одреден број на циклуси на полнење и празнење. Односно амортизација и намалување на капацитетот. Моите сознанија од она што го имам читано е дека за 5 години капацитетот би бил под 70% а веќе после 7мата година 50%.
Со тоа автономијата е намалена за половина...
Да не заборавиме дека тука се факторите: брзина на полнење, времетраење на капацитетот во мирување односно self discharging итн итн... Да не го тупиме...

Сè што кажуваш тука е така. Ама работите одат напред, и тоа со многу брзо темпо. Веќе имаме коли што издржуваат супер-брзо полнење. Да, тие коли се скапи, ама технологијата (како и секогаш) ќе поевтини и ќе стане подостапна. Porsche Taycan максимално може да се полни со 270 kW. Малиот, евтин e-208 максимално со 100 kW.

Да, на батериите ќе им се намали капацитетот. И колите со МВС повеќе трошат како што стареат. А и на кола со МВС тебе не ти е резервоарот полн 100% цело време.

Електрични возила се иднината, батерии се минатото.

Не знам, не сум веќе толку убеден. Ќе видиме.

Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: VW на 29 Октомври 2020, 16:03:14 pm
Па валјда не идеш секој ден за Виена... ама ако идеш, донеси коленце, или шницла...

1. Во 2020 да се збори дека неможеш да произведуваш над 50%, 70% па и 100% зелена енергија, е чиста глупост. Земи само еден пример Норвешка 98% од енергијата и е од обновливи извори... МОЖЕШ ако сакаш! А споредбата ама кај нас, абе кој сме ние, за некој да кажа ама кај нас...  Во МК почнаа да шијат седишта за коли во 2015, ебаго Тесла  приватна компанија веке инсталираат интернет на МАРС...
2. Тоа дека има отпор од нафтената индустрија е едно, друго лугето не се склони на промена, тргни од отпор на промена на телефонски број а не па промена на цела бизнис индустрија јаглен, нуклеарна, МВС итн...која пак ке доведе до промена на целосниот едукативен систем, и промена на професиите.
3. Во поседниве 10г батериите за колите се толку усовршени и подобрени, со што и самиот факт дека порано имаа рејнџ од 100к а денес веќе се нудат со 400км, а за 3 години со новиот систем на 4680 батерии прототипот кје се добие рејнџ од 500-600км...  нормално како иде технологијата така и ке се зголемува истото...
4. па не сигурно почнавме да возиме голф 5 1.9ТДИ уште во 1973, па проагавме по 800км со едно полнење, колку рејнџ имаше првиот мерцедес 960cc 3коња!
5. ај па ако не Ride till we die па кога ке снема нафта тогаш да му се мисли сега како понатака. затоа мора постепена промена и инвестиција во нови начини и технологии, кога истите кје станат еднакво или поевтини на МВС, тогаш повеке нема да има МВС...
6. баш ме интересира една пресметка за колку време ке стигнеш до виена ако нема нафта/бензин?

бтв. Следната генерација на "Механичари" ке бидат софтвер инжинерите...!


Поголема глупост од електрично возило нема и нема ни да има.
Сите зборуваат за ЕКО....
Кое ЕКО јеботе кога колана има 500 кила батерии... Што за 5 години со тој електронски отпад? Па само подзамислете се малку што пишува на секоја обична батерија за далљинско што ја користите. Колку е таа токсична, отровна и канцерогена..
Да не почнеме да зборуваме за процесот на изработка и хемикалиите кои се користат.
Или овие од електричниве возила се со мед направени и наполитанки?
:D :D :D
Со опроштење големите газди кур ги боли и за ЕКО и за се околу нив. Сакаат само кеш.

Одиме со следен краток преглед на емисија на СО2.
Дали мислите дека класичните МВС (да не се чуди некој пола саат што е ова - Мотор со внатрешно согорување) испуштаат повеќе СО и СО2 од електричните? Точно. Ноооооо, за да возиме електричен автомобил треба да ги наполниме факинг Еколошките Батерии кои содржат најштетни хемикалии некогаш измислени. За да ги наполниме ни треба електрична енергија. Но за среќа неа НИЕ а и повеќето од СВЕТОТ не ја добиваме на ЕКО начин, односно преку сончеви панели ниту па преку хидроцентртралите. Најголемиот дел се добива од термо електраните и нуклеарните централи... % на ослободени штетни гасови односно во случајов СО и СО2 е неколку пати поголем на глобално ниво во моментов кога се прави паралела помеѓу загадување од активни возила на фосилни горива и загадување од горе споменатите извори на електрична енергија.

Понатака имате милијарда статии на нетов, прочитајте ако ве интереситаат еколошките загадувања.

Да не зборам дек ако тргнам за Виена ке треба да патувам 3 дена. Наместо 10 часови или 12 со попатни паузи.
Поздрав дечки.


Он д топик. Преубаво е поршето, нема муабет...Би сакал да го имам. Кур ме боли и за еко и за све друго :D
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: Luki Junior на 29 Октомври 2020, 16:24:34 pm
Норвешка купува нечиста струја од Европа (Франција/Германија) за пумпите да пумпаат назад вода во акумулациите за хидроелектраните.
Наслов: Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
Поставена од: MecheTo на 29 Октомври 2020, 17:42:15 pm
I taka so kupuvanje na "necista" se falat deka proizveduvaat samo od obnovlivi izvori,nikade podatok kolku proizveduvaat kolku imaat pobaruvacka i da sporedime brojki.
Nafta ke snemalo,nitu ke snema nitu nisto,toa e obnovliv resurs.