Автор Тема: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena  (Прочитано 12162 пати)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #45 на: 10 Јануари 2013, 18:11:29 pm »
За сите фси мотори важи тоа независно од кубикажата исто и за ТФСИ тие имаат некои системи ама им се иште во фаза на тестирање им се јавуваа проблеми доста знам затоа треба да се праша во плинмонт најдобро исто така и цената на тие уреди е доста повисока доколку почнале да ги монтираат.

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #46 на: 10 Јануари 2013, 18:15:47 pm »
Ете видете сами...монтираат..а за цена појма немам ќе прашам ако имам прилика денојве..
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150171532118617.298498.64568983616&type=3
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #47 на: 10 Јануари 2013, 18:18:39 pm »
Еве поточно како стојат работите

The FSI and TSI engine are very particular cases, with BRC the FSI versions can be sucessfully converted to run using LPG by Arun Autogas.

There are several important reasons why normal sequential gas injection systems are not suitable. Initially, the petrol injector nozzles will clog, & overheat) if not used, while running on gas.

One needs a system that will dual-fuel both petrol and lpg simulaneously. So the system runs 75% lpg and 25% unleaded. Great saving are quickly realised.

There are a few proven products, BRC leads the field because of their car manufacturer contracts - currently supplying factory installations on a number of Alfa Romeo's, General Motors (Opel/Chevrolet) and for the VAG (including VW, Skoda, Audi & Seat) see listing of engine types http://www.arunautogas.co.uk/lpg_and...on_engines.htm

Be aware that the set-up is vehicle specific and not easily achieved without thorough testing of emission, exhaust temperature and favourable power output. We don't want to blamed for damaging your engine. We will only install proven BRC Direct Injection systems. The costs is £1750 + vat for all the listed engine models. These lpg conversions come with 24 months parts warrantee, extrendable third party breakdown.

Try contacting arun autogas in littlehampton.
http://www.gascarco.com


Значи системот мора да работи и на бензин и на гас истовремено инаку ќе прегреваат и запекуваат бензинските инјектори

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #48 на: 10 Јануари 2013, 18:18:51 pm »
Монтираат мислам со течна фаза уреди кои ги користат фабричките дизни. Ова не сум 100% сигурен.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Goran_D

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #49 на: 10 Јануари 2013, 21:55:35 pm »
Тоа и јас сакав да знам, знаев дека TSI мотор со плин ќе тропи и плин.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #50 на: 11 Јануари 2013, 12:21:04 pm »
да не отворам нова тема ќе пишам овде. Ми требаат неколку информации околу овој мотор, но верзијата до 2001 година со 150 коњски сили, односно B5 верзијата на Audi. Прво што ме интересира е на што да обратам внимание при евентуално гледање на ваква кола, што најчесто страда што е најскапо за сервис, како да знам дали кватрото е во добра состојбата, дали турбото е за менување, кај да барам корозија и слични работи. Исто така ме интересира дали некој знае колку кошта замена на ребрест каиш на оваа кола, зошто знам дека е многу комплицирана самата постапка на замена.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #51 на: 11 Јануари 2013, 12:24:28 pm »
Rebrast se menja relativno lesno. So malku upornost se se postiga. prvo se vadi preden branik, farovi, hladnkaci (klima, glaven) i posle smenata e elementarna. BTW sakas da vozis Audi a da plakjas odrzuvanje kako na Golf :). Toa e nevozmozno.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #52 на: 11 Јануари 2013, 12:27:16 pm »
знам дека е лесна процедурата, ама одзема многу време. Јасно ми е дека одржувањето кај Audi е поскапо ама ми треба информацијата да ја искористам при евентуално ценкање.

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #53 на: 11 Јануари 2013, 12:34:26 pm »
да не отворам нова тема ќе пишам овде. Ми требаат неколку информации околу овој мотор, но верзијата до 2001 година со 150 коњски сили, односно B5 верзијата на Audi. Прво што ме интересира е на што да обратам внимание при евентуално гледање на ваква кола, што најчесто страда што е најскапо за сервис, како да знам дали кватрото е во добра состојбата, дали турбото е за менување, кај да барам корозија и слични работи. Исто така ме интересира дали некој знае колку кошта замена на ребрест каиш на оваа кола, зошто знам дека е многу комплицирана самата постапка на замена.

Епа вака.........да почниме од тоа што највеќе страда......а тоа е самото подвозје на оваа платформа....односно ова
а причината зошто највеќе страдаат овие делови најмногу се нашите е писти од патишта..после и самата коплицираност на составот....цел сет да го смениш кошта околу 250-300 евра зависи каде што како....јас лично од нови не видов аир пошто по неколку месеци дроп се направија јабучиците ....... ми препорачаа мајстор кој му репарира јабучици на таксисти..отидов..и за 4000 денари ги среди сите тип топ еве веќе 3 месец колата нема никаква мака...се надевам уште многу нема да има....после за да се смени ребраст каиш треба да се растури цела предница...браник фарови маска итн...мене ребрастиот со се сите затегачи итн цел сет ме кошташе 9000 денари со се работна рака .... -3000 што значи 6000 денари......потрошувачка на овај мотор ти е 11 градска , 8 комбинирана и 6.5 отворена вожња....зборам за обичен а кватрото одзема снага и би трошело повеќе.....после...ако земеш ваков мотор било да е 96 или 2003 година очекувај да ти троши малку масло , јас си мислев дека колата не ми е во ред но по сите форуми и други информации што ги изнајдов од луѓе кои поседуваат и ауди од понова година и пасати ми е кажано дека тоа не е никаков дефект и дека е специфично за овај мотор.....тоа е тоа што го знам и што можам да ти објаснам во обзир на тоа што праша....ако ти треба нешто повеќе слободно прашај.
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: AUDI A4 1.8 T 2002 realna cena
« Одговори #54 на: 11 Јануари 2013, 12:41:04 pm »
знам дека е лесна процедурата, ама одзема многу време. Јасно ми е дека одржувањето кај Audi е поскапо ама ми треба информацијата да ја искористам при евентуално ценкање.

Ne znam kolku pari e se ama e amalska rabota povekje. Inaku zavisi od trgovecot kakov e. kais se menuva na 50000km ako ne se lazam. (fabrika pisuva 100000km mislam ama za original). racunaj 30000-tina iljadi e golem servis za Polo za Golf sigurno povekje a za Audi......OVa nesto grubo receno