Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1921733 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2955 на: 04 Декември 2012, 16:22:47 pm »
Ти рече дека VW решил да го прекине производстово. Имаш доказ?


i oficijalno:

Цитат
The final big news is the engine: the turbo- and super-charged 1.4 four-cylinder has been replaced by a single turbo 1.4 – which has almost as much power. Given the car is 100kg lighter, the net result is identical if not slightly better performance.
It’s a smooth operator, with good power delivery from low revs and works well with the seven-speed DSG. You need to press the accelerator pedal a little further than before because it’s calibrated for economy not performance. The diesel is noisier, but relatively refined as diesels go.

Цитирано од?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2956 на: 04 Декември 2012, 16:40:47 pm »
http://news.drive.com.au/drive/motor-news/first-drive-review-new-vw-golf-20121002-26x7v.html


toa e toa. imaa edna mokna izvedba na 1.4 motorot, i taa ja ugasnaa, so cel - STEDENJE.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2957 на: 04 Декември 2012, 16:59:32 pm »
Јас сеуште не можам да најдам доказ дека е скинат тој мотор од производство.

Најдов дека се користи во новата Буба (со 160 КС) и во Поло ГТИ (со 180 КС).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2958 на: 04 Декември 2012, 17:52:10 pm »
И во Ibiza Cupra..

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2959 на: 04 Декември 2012, 17:53:04 pm »
i ke go snema i od tamu, so sledniot facelift. i ke go snema zasekogas.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2960 на: 04 Декември 2012, 17:54:24 pm »
И во вечни векови, амииинннн...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2961 на: 04 Декември 2012, 18:19:09 pm »
Who Killed The Twincharger?

Not a valid youtube URL
VW’s 1.4 TSI “Twincharger” engine may well have been the most groundbreaking mass-market of the last 20 years, combining a supercharger and turbocharger to create a lag-free, forced-induction driving experience (a feat only Group B racers had previously attempted with any seriousness). Making either 120 HP or 158 HP in a Golf, the 1.4 TSI is rated on the Euro-cycle (non-EPA) at 6 liters per 100 km, or 39 MPG (please note, cross-cycle mileage comparisons are problematic). In the (smaller, lighter) 177 HP Polo GTI, it gets an even better 5.9l/100km. In short, it can be quite powerful, extremely efficient, and more importantly, it offers the flexibility to be tuned for a number of different applications. As a result, it won the International Engine Of The Year Award for 1.0-1.4 liter displacements four times running, and added “Best New Engine” in 2006, as well as “Green Engine Of The Year” and “International Engine Of The Year” in 2009.

And now, according to Autocar, the industry’s tortured tug-of-war between outstanding technical achievements and crushing profit-seeking grind will call the Twincharger its latest victim. The British mag reports

The company’s 1.4-litre engine, which mixes turbocharging and supercharging, is said to be too complex and expensive to produce.

Instead, VW engineers now believe that new turbocharging technology can achieve similar results at a much-reduced cost.


http://www.thetruthaboutcars.com/2011/01/who-killed-the-twincharger/



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2962 на: 04 Декември 2012, 18:25:42 pm »
i ke go snema i od tamu, so sledniot facelift. i ke go snema zasekogas.
И Hyundai некогаш и засекогаш :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2963 на: 04 Декември 2012, 18:51:58 pm »
пред неколку години од истите причини го укинаа никога не прежалениот SDI. просто е прескап и преинжиниран за коњажата, а коњи кај моторите се ко мегапиксели кај фотоапаратите (ни приближно онолку битни како што мисли просечниот ојле дојле). И го укинаа. :-(

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2964 на: 04 Декември 2012, 18:52:19 pm »
Не ја разбирам поентата. И да го снема, има некој што ќе го замени.
Го снема и 1.6 и 1.8, ги снема редните шестаци кај БМВ и што со тоа.
Ќе му фалат на ЛП да поставува клипчиња, ама па секогаш ќе се најде некој друг раштракан ТСИ за таа намена.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2965 на: 04 Декември 2012, 18:52:57 pm »
nekako i mi odgovara da go snema ovoj malisan, posto sekogas dizelite mi gi sporeduvavte so nego ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2966 на: 04 Декември 2012, 18:57:04 pm »
Не ја разбирам поентата. И да го снема, има некој што ќе го замени.
Го снема и 1.6 и 1.8, ги снема редните шестаци кај БМВ и што со тоа.
Ќе му фалат на ЛП да поставува клипчиња, ама па секогаш ќе се најде некој друг раштракан ТСИ за таа намена.
Не во целост ама голем дел да и стварно е  :'( :'( :'(
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2967 на: 04 Декември 2012, 18:58:57 pm »
nekako i mi odgovara da go snema ovoj malisan, posto sekogas dizelite mi gi sporeduvavte so nego ;D

Една мистерија разрешена ;D

Ќе треба сега да ги споредуваме дизелашиштата со Фордовите 1.0 ТБензинчиња ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2968 на: 04 Декември 2012, 19:04:36 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2969 на: 04 Декември 2012, 22:09:47 pm »
http://news.drive.com.au/drive/motor-news/first-drive-review-new-vw-golf-20121002-26x7v.html


toa e toa. imaa edna mokna izvedba na 1.4 motorot, i taa ja ugasnaa, so cel - STEDENJE.


Бре, бре, бре, уште со овие „теорииве“ и гласиниве. Статијата е од 19ти јануари 2011. Сега е декември 2012, и моторот сеуште се произведува.