Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 115705 пати)

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1050
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #810 на: 24 Април 2024, 11:39:46 am »
Неделава патувам за Прага, па дали ми е попаметно да вадам вињетки за Унгарија, Австрија и Чешка онлајн или да зимам физички?

Досега секогаш сум вадел физички, па да нема некои превара сајтови кои би требало да ги избегнам :D

Вињетки исклучиво онлајн за да избегнете непотребни застанувања и превари. Инаку и за Австрија валидноста на дигиталната вињетка може да стартува одма по купувањето. Повеќе овде: https://shop.asfinag.at/en/new-from-1.12.2023/#:~:text=credit%20is%20given.-,Valid%20immediately,-Even%20when%20purchasing




Австрија мораш физичка, затоа што треба мин 14 дена однапред за онлајн. Другите купи си ги онлајн. Полесно е. Чешка на еДалнице им е продавницата и лесно се купува.

потврдувам за ова од Лазарус, купив онлајн минатиот Октомври, два дена пред влегување во Австрија!

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #811 на: 24 Април 2024, 14:37:32 pm »
Ги има некој возено Transalpina и Transfagarasan да сподели информации која би била најдобра рута, колку денови би биле идеални за посета, сместување и сл. :)

Романија никогаш не ме влечела за патување. Не знам зошто, ама во глава ми се има завртено дека е многу циганска држава.

Имав прилика во Јануари да ме возат од Букурешт до Пјатра Немц, аууу, никогаш повеќе, камикази 99% од возачите.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1826
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #812 на: 24 Април 2024, 15:56:01 pm »
Ги има некој возено Transalpina и Transfagarasan да сподели информации која би била најдобра рута, колку денови би биле идеални за посета, сместување и сл. :)

Романија никогаш не ме влечела за патување. Не знам зошто, ама во глава ми се има завртено дека е многу циганска држава.

Имав прилика во Јануари да ме возат од Букурешт до Пјатра Немц, аууу, никогаш повеќе, камикази 99% од возачите.

@Luki Junior  убаво мислиш, жално и бедно изгледа возењето низ Романија, делот од кај Неготин во Србија па преку Видин во Бугарија е од тука преку Крајова, Питешти до Букурешт е да возиш и плачеш, автопат имаше 100 тина км пред Букурешт, никаков ама автопат беше. Инаку по тоа селата околу Крајова пунев нафта во нива, ко на цртан филм од патот излагаш на земјен пат една пумпа во сред нива тој на пластично столче седи и точи. Европска унија жими таквото, Бугарија е Америка за нив.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7032
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #813 на: 24 Април 2024, 16:32:35 pm »
Ги има некој возено Transalpina и Transfagarasan да сподели информации која би била најдобра рута, колку денови би биле идеални за посета, сместување и сл. :)

Романија никогаш не ме влечела за патување. Не знам зошто, ама во глава ми се има завртено дека е многу циганска држава.

Бев до Каракал пред месец дена. Од Српската граница до самиот град има 185 километри, и во 90% од патот, ограничувањето беше 70 km/h. Најголемата брзина што ја видов беше 90km/h. 3 саати возење само тој дел. Се вози низ хорор места, како 50 години никој ништо ново да не изградил, само старци покрај пат. Језиво.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6379
  • Бенве сие бенве
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #814 на: 24 Април 2024, 17:24:29 pm »






Eve vi del od tranzitniot pat niz romanija. Bonus slika imate romanski grobista, prejako nesto. Koga ima umren go nosat so povorka, ednas ja prestignav cela kolona me mavaa so kamenja.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1956
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #815 на: 24 Април 2024, 18:03:04 pm »
Види ѓубре, леле ццц.
И они се во ЕУ. Што ти значи Рус комшија.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3506
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #816 на: 24 Април 2024, 22:16:14 pm »
Тетката авто стоп е?

Sent from my SM-A546B using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5724
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #817 на: 24 Април 2024, 22:20:36 pm »
На работно место 😁

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6379
  • Бенве сие бенве
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #818 на: 24 Април 2024, 22:25:06 pm »
На работно место

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Знае Рики, стар пес е тој, курви се, стојат на патот низ Ро и Бг.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4286
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #819 на: 09 Мај 2024, 22:26:00 pm »
Мала помош клабери.
Ја спремам астрата за подолг пат, некои си 1500км горе долу. Што е важно да проверам при таков пат?
Гумите имаат 10к километри и се ротирани и балансирани пред два месеци (ако добро памтам)
Предницата е центрирана.
Маслото ми е на некои си 4.5к километри, дотогаш би имало над 6-7, па би направил мал сервис (масло, филтер маслен, поленов, бензинов и воздушен).
Имам оригинален компресор за гуми од опел, имам и друг кинески. Носам дијагностика со мене, клуч 10ка, 13ка, клуч за тркала, сет гарнитура, две опелски дигалки, резервната гума е стара (ќе ја сменам), имам јаже за влечење, прва помош, уплатен Oryx Assistance.
Плинот ќе го сервисирам (филтри и калибрација), свеќици сменети, подвозје проверено, документација ок, антифризот си доби комплетен flush пред 9к километри (ќе издржи уште толку најмалку), комплет ребраст ќе сменам (да не скини, бидејќи е оштетен странично, исто и водна пумпа иако е сменета пред 15к км).

Што ми останува?
Единствено не знам дали имам кука(чка) за влечење (мислам не).

*Ако не е за тука преместете.*

Присутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1349
  • Велешанче
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #820 на: 09 Мај 2024, 22:38:58 pm »
Не и се потресувај до толку :).

Лани за пат од 1650 километри со кола 24 години постара од твојата проверив масло и антифриз, прегледав подвозјето, фрлив гарнитурчето мало од лидл во гепек за секој случај, ставив пасошот во џеб и тргнав.

Колку повеќе и се потресуваш, толку е поголема веројатноста да се зезне нешто.

П.С. Немав ниту Vozzi пакет, ниту пак некој сличен :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14068
  • Пудингот на шоферството
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #821 на: 09 Мај 2024, 22:40:11 pm »
1 500 000км имам поминато,а ништо од ова немам. :)
За 1500 км доволно е едно шише вода и едни смоки. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5724
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #822 на: 09 Мај 2024, 23:00:30 pm »
Само темпомат!

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен mac_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #823 на: 09 Мај 2024, 23:59:30 pm »
Мала помош клабери.
Ја спремам астрата за подолг пат, некои си 1500км горе долу. Што е важно да проверам при таков пат?
Гумите имаат 10к километри и се ротирани и балансирани пред два месеци (ако добро памтам)
Предницата е центрирана.
Маслото ми е на некои си 4.5к километри, дотогаш би имало над 6-7, па би направил мал сервис (масло, филтер маслен, поленов, бензинов и воздушен).
Имам оригинален компресор за гуми од опел, имам и друг кинески. Носам дијагностика со мене, клуч 10ка, 13ка, клуч за тркала, сет гарнитура, две опелски дигалки, резервната гума е стара (ќе ја сменам), имам јаже за влечење, прва помош, уплатен Oryx Assistance.
Плинот ќе го сервисирам (филтри и калибрација), свеќици сменети, подвозје проверено, документација ок, антифризот си доби комплетен flush пред 9к километри (ќе издржи уште толку најмалку), комплет ребраст ќе сменам (да не скини, бидејќи е оштетен странично, исто и водна пумпа иако е сменета пред 15к км).

Што ми останува?
Единствено не знам дали имам кука(чка) за влечење (мислам не).

*Ако не е за тука преместете.*
Аман бе друже што напраи, како да ќе возиш 15000км а не 1500. Напрај една проверка на подвозје и уље/антифриз и гас, и се да смениш на колата пак не е гаранција дека нема да имаш проблеми.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8130
  • Малерозен дрводарец
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #824 на: 10 Мај 2024, 00:14:16 am »
Мала помош клабери.
Ја спремам астрата за подолг пат, некои си 1500км горе долу. Што е важно да проверам при таков пат?
Гумите имаат 10к километри и се ротирани и балансирани пред два месеци (ако добро памтам)
Предницата е центрирана.
Маслото ми е на некои си 4.5к километри, дотогаш би имало над 6-7, па би направил мал сервис (масло, филтер маслен, поленов, бензинов и воздушен).
Имам оригинален компресор за гуми од опел, имам и друг кинески. Носам дијагностика со мене, клуч 10ка, 13ка, клуч за тркала, сет гарнитура, две опелски дигалки, резервната гума е стара (ќе ја сменам), имам јаже за влечење, прва помош, уплатен Oryx Assistance.
Плинот ќе го сервисирам (филтри и калибрација), свеќици сменети, подвозје проверено, документација ок, антифризот си доби комплетен flush пред 9к километри (ќе издржи уште толку најмалку), комплет ребраст ќе сменам (да не скини, бидејќи е оштетен странично, исто и водна пумпа иако е сменета пред 15к км).

Што ми останува?
Единствено не знам дали имам кука(чка) за влечење (мислам не).

*Ако не е за тука преместете.*

РакИја, да га ебу - шо друго...

Изнервира ме, мораше да се логирам пот хитно...
Потлачени!

Џаба радите, нече вас платити!