Автор Тема: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)  (Прочитано 13412 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54783
  • Махер
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #15 на: 18 Март 2011, 11:02:16 am »
Fabricki...280 Nm @2200 rpm = 120 km/h, 6th gear, 2400 rpm.
Јас само ќе додадам едно нешто кое многумина кои ги разбираат карактеристиките го занемаруваат. Тоа е менувачот. Подеднакво е битен колку и карактеристиките на моторот. Правилно поставени односи на менувачот можат драматично да ја подобрат акселерацијата.
Се сложувам. Дефинитивно огромен фактор кој е многу влијателен. Секако не смее да заборавиме дека реалноста е пред нас, а не Нид Фор Спид. Ако моторот има доволно момент во сите точки, помалку е важен менувачот. но кога веќе гледаме да е супер, зошто да не е се супер. Мене ми е многу важно да може да се одржува 120-130 на што е можно помалку вртежи. Тоа е случај кај поновите турбо мотори кои имаат сила уште од малку вртежи.
Една од многуте причини зошто ги фаворизирам. 120 при 2200 кај бензин и 120 при 2100 кај дизел е незаменливо чувство. Милина.

Daleku od toa deka  e slucaj samo kaj ponovite turbo motori.
Fabricki kaj mene e 280Nm@2200 rpm, sto vo realnost znaci 120 km/h na 2100-2300 rpm, odnosno 160 km/h bese na nesto pod 3500 rpm ...vo 6 ta.
Kako sto kaza..milina...ali sekogas moze i podobro. ;D
Така, така. Сега да бидам реален до вчера турбовци не беа многу чести во секојдневие, освен дизел. На тоа мислев. Секако дека и постарите турбаши го имаат истото, но беа ретки низ град. И секако имаш закон ауто, што исполнува еден важен фактор кој јас многу го поштувам, и скоро сите други фактори кои не се спомнати... ;D

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #16 на: 18 Март 2011, 12:15:02 pm »
Вртежниот момент е карактеристика на самиот мотор, не на целото возило. Има нешто тука со аголни забрзувања, должина на клип, ово оно... многу физика :) Ако се нафати, претпоставувам дека гОЈДО би елаборирал на темата :)

а за прашањето... Нема да бидат подеднакво брзи и влечни, поради тоа што 200Nm кај Корса влечат помалку товар отколку 200 Nm кај Хондата :)

Znachi iam dosta chitano za ova i znachi vaka e :D

Za... vlechenje koa stanuva zbor, ili sila za na naugornica... togash se gledaat Konjski sili...
neli posle chip kaj nekoi koli na brdo nekoi kaj sho ne si mozhel vo 3 ta sea kje moesh ( barem taka e kaj Astrata :D )
A... NM (Njutan metri ) se gleda megjuzabrzuvanje na primer od 80 - 120 ... neli dizelashi imaat Mnogu njutni i vidi sho praat na megjuzabrzuvanje :)

A Hondite imaat nizok broj na NM, no toa e poradi nivnata vtec tehnologija, imaat premnogu visok obrten moment ( kaj Honda Civic Type - R vagja 193 NM na 5600 obrtai a svoite 201 konj na 8200 obrtai a ide komotno do 8500 no neli imash izguba na snagata ponatamu.. )
Tie idat kako lamja... no treba da gi gazish :)
« Последно менување: 18 Март 2011, 12:17:13 pm bubeqwerty »

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #17 на: 18 Март 2011, 12:20:09 pm »
Fabricki...280 Nm @2200 rpm = 120 km/h, 6th gear, 2400 rpm.
Јас само ќе додадам едно нешто кое многумина кои ги разбираат карактеристиките го занемаруваат. Тоа е менувачот. Подеднакво е битен колку и карактеристиките на моторот. Правилно поставени односи на менувачот можат драматично да ја подобрат акселерацијата.
Се сложувам. Дефинитивно огромен фактор кој е многу влијателен. Секако не смее да заборавиме дека реалноста е пред нас, а не Нид Фор Спид. Ако моторот има доволно момент во сите точки, помалку е важен менувачот. но кога веќе гледаме да е супер, зошто да не е се супер. Мене ми е многу важно да може да се одржува 120-130 на што е можно помалку вртежи. Тоа е случај кај поновите турбо мотори кои имаат сила уште од малку вртежи.
Една од многуте причини зошто ги фаворизирам. 120 при 2200 кај бензин и 120 при 2100 кај дизел е незаменливо чувство. Милина.

Daleku od toa deka  e slucaj samo kaj ponovite turbo motori.
Fabricki kaj mene e 280Nm@2200 rpm, sto vo realnost znaci 120 km/h na 2100-2300 rpm, odnosno 160 km/h bese na nesto pod 3500 rpm ...vo 6 ta.
Kako sto kaza..milina...ali sekogas moze i podobro. ;D
Така, така. Сега да бидам реален до вчера турбовци не беа многу чести во секојдневие, освен дизел. На тоа мислев. Секако дека и постарите турбаши го имаат истото, но беа ретки низ град. И секако имаш закон ауто, што исполнува еден важен фактор кој јас многу го поштувам, и скоро сите други фактори кои не се спомнати... ;D


Deni, za tebe znachi e eden Mercedes E 320 cdi :D
Se vozev vo takov... kako kamion e :D
od 1100 obrtai do 1600 i menja  autmatikot..
mislam vleche ko nenormalen toj v6 dizel O:-)
i mi padna interesno i pochnav vnimatelno da gleam obrtomerot...
znachi obrtaite sedat isto a brzinata se zgolemuva :))  xD

Ne mu e rasipan obrtomerot* :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54783
  • Махер
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #18 на: 18 Март 2011, 12:32:39 pm »
Fabricki...280 Nm @2200 rpm = 120 km/h, 6th gear, 2400 rpm.
Јас само ќе додадам едно нешто кое многумина кои ги разбираат карактеристиките го занемаруваат. Тоа е менувачот. Подеднакво е битен колку и карактеристиките на моторот. Правилно поставени односи на менувачот можат драматично да ја подобрат акселерацијата.
Се сложувам. Дефинитивно огромен фактор кој е многу влијателен. Секако не смее да заборавиме дека реалноста е пред нас, а не Нид Фор Спид. Ако моторот има доволно момент во сите точки, помалку е важен менувачот. но кога веќе гледаме да е супер, зошто да не е се супер. Мене ми е многу важно да може да се одржува 120-130 на што е можно помалку вртежи. Тоа е случај кај поновите турбо мотори кои имаат сила уште од малку вртежи.
Една од многуте причини зошто ги фаворизирам. 120 при 2200 кај бензин и 120 при 2100 кај дизел е незаменливо чувство. Милина.

Daleku od toa deka  e slucaj samo kaj ponovite turbo motori.
Fabricki kaj mene e 280Nm@2200 rpm, sto vo realnost znaci 120 km/h na 2100-2300 rpm, odnosno 160 km/h bese na nesto pod 3500 rpm ...vo 6 ta.
Kako sto kaza..milina...ali sekogas moze i podobro. ;D
Така, така. Сега да бидам реален до вчера турбовци не беа многу чести во секојдневие, освен дизел. На тоа мислев. Секако дека и постарите турбаши го имаат истото, но беа ретки низ град. И секако имаш закон ауто, што исполнува еден важен фактор кој јас многу го поштувам, и скоро сите други фактори кои не се спомнати... ;D


Deni, za tebe znachi e eden Mercedes E 320 cdi :D
Se vozev vo takov... kako kamion e :D
od 1100 obrtai do 1600 i menja  autmatikot..
mislam vleche ko nenormalen toj v6 dizel O:-)
i mi padna interesno i pochnav vnimatelno da gleam obrtomerot...
znachi obrtaite sedat isto a brzinata se zgolemuva :))  xD

Ne mu e rasipan obrtomerot* :D
Еееееее... 320 цди ремапиран на преку 500Нм има близок пријател... После тоа искуство, вртежен момент ми е основна единица мерка за возило. А инаку незнам точно кој мотор викаш V6, тие се редени шестаци, не се V, што според мене е огромна предност.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #19 на: 18 Март 2011, 13:02:39 pm »
..samo klikni na leviot potpis na LosiPatista. ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54783
  • Махер
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #20 на: 18 Март 2011, 13:27:02 pm »
..samo klikni na leviot potpis na LosiPatista. ;)
Jup, seen that.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1996
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #21 на: 17 Јули 2017, 16:18:21 pm »
Видеото ме натера да воскреснам една стара тема...

https://www.carthrottle.com/post/heres-what-happens-when-a-tesla-model-x-drag-races-an-audi-sq7/

Колку има само напредок од тогаш до сега
« Последно менување: 17 Јули 2017, 16:26:07 pm tomaso »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20055
Одг: Вртежен момент кај возилата (Nm - Њутнметри)
« Одговори #22 на: 17 Јули 2017, 19:16:20 pm »
Што ти прават 330 коња разлика. Глуп тест.