Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537194 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #15 на: 22 Декември 2010, 14:58:03 pm »
Голривни ќелии се коритат за да се претвора водородот во електрична енергија во рамките на колата, соодветно да не се користат батерии. Тоа би било светлосни години по практично отколку било кој автомобил со батерии. Зоште детално знаеме колку се ужасни батериите и дека се слаба точка на апсолутно секој уред кој ги користи.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #16 на: 24 Декември 2010, 23:33:59 pm »
Hyundai ix35 вози на водород

Корејскиот производител на автомобили официјално најавува дека нивниот нов проект на автомобил кој вози со горивни ќелии ix35 Fuel Cell Electric Vehicle – FCEV е подготвен за сериско производство...

Izvor
« Последно менување: 24 Декември 2010, 23:40:29 pm SceMax »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Vasite Sni 2 del + SUV
« Одговори #17 на: 30 Декември 2010, 15:40:14 pm »
Ovojpat na makedonski





Rabotat lugeto, ne spijat :)
Izvor
« Последно менување: 30 Декември 2010, 15:46:03 pm SceMax »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #18 на: 30 Декември 2010, 16:46:26 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Аааајде нови Приусиииии, изволтее!
« Одговори #19 на: 12 Јануари 2011, 11:35:48 am »
On sale in the U.S. for a decade, the Toyota Prius hybrid is about to become an entire range of vehicles. At this year's Detroit Auto Show, Toyota is unveiling a Prius lineup that includes the standard 4-door hybrid and a plug-in variant, along with the Prius v crossover/wagon and the Prius c Concept. Toyota calls this an expansion of the Prius family. We say it's a great way for the Japanese automaker to turn the world's best-known hybrid into its very own eco-themed brand.


The model making the biggest splash in Detroit is the Prius v (the "v" stands for versatility). Toyota says the Prius v wagon offers 50 percent more interior room than the current hatchback. There is seating for five, along with a 60/40 folding rear seatback. Yet despite being larger both inside and out, the Prius v still manages to slice through the air quite efficiently. The Prius v maintains a very impressive 0.29 coefficient of drag, which helps when it comes to boosting fuel economy and lowering wind noise.

Green Power to the People


Toyota Prius V
Powering the Prius v is a 1.8-liter four-cylinder engine, mated to Toyota's vaunted electric hybrid system. Total output of the gasoline/electric drivetrain is only 134 horsepower, according to Toyota, but fuel economy is a very commendable 42 mpg in the city and 38 mpg during highway driving. The front-wheel-drive Prius v is not going to be a road rocket, though scorching straight-line performance is not high on the must-have list for most hybrid buyers.

The Prius v driver will be able to choose among four driving modes: Normal, EV (Electric), ECO (Economy), and PWR (Power). Push-button start is standard, along with Hill Start Assist Control (HAC) and a back-up camera. Options include energy-efficient LED headlights, Dynamic Radar Cruise Control (with a pre-collision system) and Advanced Parking Guidance System. Stability and traction control are standard, and the Prius v comes with the added safety of seven airbags.

The Toyota Prius v is also equipped with the Entune multimedia system, allowing wireless upgradeable navigation, entertainment and information services. The system works with a vast array of mobile apps, with available information including anything from the best fuel prices and restaurant recommendations to live traffic updates, stock reports and even sports scores.

A Prius for the City

Along with the Prius v, Toyota is using the Detroit Auto Show to introduce what could be the smallest member of the Prius family. The Prius c (as in "city") is meant for an urban environment, where parking places are small and driving distances are short. Toyota promises the Prius c will continue to push toward "outstanding" fuel efficiency, albeit in a new compact package. Finding room for an engine, electric motor and batteries will be no easy task for Toyota's engineers.


Toyota Prius Plug-In
A production model based on the Prius c will come to market in early 2012. Toyota says the car will be the most value-oriented hybrid in the U.S.--although no specifics have been mentioned about pricing. This should coincide with the arrival of the Prius plug-in hybrid electric vehicle, also set to go on sale in 2012. The Prius plug-in will be capable of traveling up to 12.5 miles on electric power alone, and at speeds up to 62 mph. After that, the car reverts to a power combination provided by electric motors, a battery pack, and small-displacement gasoline engine.

http://autos.yahoo.com/auto-shows/detroit_auto_show_2011/1663/New-Toyota-Prius-Model-Line

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Najdobroto od dvata sveta
« Одговори #20 на: 16 Јануари 2011, 19:12:56 pm »
Sega zasega (narednite barem 20 godini) podobro ke nema...
Nekolku pretstavnici...




Отсутен fole

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #21 на: 10 Март 2011, 09:04:45 am »
Луѓе мене све ми оди мислата на тоа дека нема да видиме електрични автомобили на патиштата.

Мое мислење е дека електричните автомобили се жртва на својата ефикасност.
Премногу луѓе и пари зависат од аво индустријата таква каква што е денес, размислете.

Колку луѓе работат во индустријата за производство на масло, што бензин дизел моторите мора да го менуваат секоја година а кое електро автомобилите не го ни користат или го менуваат еднаш во својот живот?

Колку луѓе работат во сервисна индустрија? Електро авто немаат потреба од неаково сложено одржување, имаат помалку делови...али затоа стандард моторите се рудник за пари

Електро моторите имаат помалку делови, помалку работа за производители на делови...
Електро моторите се помалку брзи, помалку ги трошат деловите...гуртни, дискови....се се менува на подолги интервали, што емпомалку пари за сервисите...

И да не заборавиме највазно. Државата од акциза за гориво полни голем дел од буџетот, неа АПСОЛУТНО не и е во интерес да возите на струја затоа што помалку пари ќе собираат. Мада нема да ви кажат така. како ќе ми удрат акциза на струјата од мојот дом????

И така после све ова погоре кажано све си мислам дека ќе се иде на горивни ќелии, хидрогени и останато. Ќе можат да маваат акциза, стандардните мотори ќе можат да се адаптираат на негово користење, сите ќе трошат уље, сервис, делови....сите среќни и весели.
« Последно менување: 10 Март 2011, 09:06:17 am fole »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #22 на: 10 Март 2011, 09:08:11 am »
Ne e voopsto problem da se najdi nacin da te oderat.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #23 на: 10 Март 2011, 11:59:16 am »
Луѓе мене све ми оди мислата на тоа дека нема да видиме електрични автомобили на патиштата.

Мое мислење е дека електричните автомобили се жртва на својата ефикасност.
Премногу луѓе и пари зависат од аво индустријата таква каква што е денес, размислете.

Колку луѓе работат во индустријата за производство на масло, што бензин дизел моторите мора да го менуваат секоја година а кое електро автомобилите не го ни користат или го менуваат еднаш во својот живот?

Колку луѓе работат во сервисна индустрија? Електро авто немаат потреба од неаково сложено одржување, имаат помалку делови...али затоа стандард моторите се рудник за пари

Електро моторите имаат помалку делови, помалку работа за производители на делови...
Електро моторите се помалку брзи, помалку ги трошат деловите...гуртни, дискови....се се менува на подолги интервали, што емпомалку пари за сервисите...

И да не заборавиме највазно. Државата од акциза за гориво полни голем дел од буџетот, неа АПСОЛУТНО не и е во интерес да возите на струја затоа што помалку пари ќе собираат. Мада нема да ви кажат така. како ќе ми удрат акциза на струјата од мојот дом????

И така после све ова погоре кажано све си мислам дека ќе се иде на горивни ќелии, хидрогени и останато. Ќе можат да маваат акциза, стандардните мотори ќе можат да се адаптираат на негово користење, сите ќе трошат уље, сервис, делови....сите среќни и весели.
Суште немаме начин за ефикасно складирање на електрична енергија. Кога ќе го измислиш ова, ќе правиме муабет за електрични автомобили и други големи потрошувачи. Неможе кола да се полни со саати и 20 коли да се полнат во една вечер, а со тоа да ја оптеретат градската мрежа колку пола град. Ако се чека 15 саати колата не е практична, ако се чека околу 1 саат колата ќе влече струја колку едно село. Невозможно е. Сигурен сум дека немаш поим колку енергија содржи еден резервоар гориво, и дека целата струја што ја користиш месечно може да се напојува од еден резервоар. Тоа се енормни количества на енергија кои се пренесуваат. А за „батериите“ не ни правиме муабет зошто секој што имал лаптоп знае дека повеќе од година-две тешко да држат како што треба. И ако поминувала 200км со едно полнење нова, ќе поминува 150 во реалност, а тие ќе се преполоват за две години. Значи 80км на едно полнење. Нема никаква теорија тоа да се случи. Бајрам со умот.
Хибриди се многу полесен избор зошто употребуваме постоечки систем на гориво.
Единствено што може е да се постави мал мотор на гориво и комбинација со електро систем кој се полни и од штекер и од горивниот мотор. Некои такви системи се супер.
Или последното чудо на јагуар со 2 турбини во гепек кои работат на бензин нафта или плин и прават струја за електромоторот. Тоа е генијална идеја, да се замени моторот со генератор со половина сила кој ќе полни батерии и ќе напојува електрични мотори. Така работат сите горивни локомотиви, ако не ви е познато па системот е прастар. Ништо ново. Се е проверено и докажано само употребата ќе биде во помали димензии. Штета што нема да го прават.

Отсутен fole

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #24 на: 16 Март 2011, 16:29:30 pm »
Мислам дека прототипот PX-MIEV на Митсубиши ќе има таков систем.

Мал бензински мотор кој ќе има улога како генератот за електро моторите а по потреба ќе се вклучува за дополнителна сила како погонски. Знам, затоа што таков мотор требаше да има ЕВО 11, ама се откажаа... Викаат дека ваков систем е поефикасен од денесниве хибриди.

Ќе видиме дали ќе го стават во некои сериски модел

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726

Отсутен Angele260Tipo_brzi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #26 на: 01 Јули 2011, 00:25:21 am »
Голривни ќелии се коритат за да се претвора водородот во електрична енергија во рамките на колата, соодветно да не се користат батерии. Тоа би било светлосни години по практично отколку било кој автомобил со батерии. Зоште детално знаеме колку се ужасни батериите и дека се слаба точка на апсолутно секој уред кој ги користи.
prvo proveri kolkava e cenata na vodorodot i kolku el. energija treba za da se dobie vodorod od voda pa ke praime muabet sto e poprakticno

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #27 на: 01 Јули 2011, 00:45:16 am »
Голривни ќелии се коритат за да се претвора водородот во електрична енергија во рамките на колата, соодветно да не се користат батерии. Тоа би било светлосни години по практично отколку било кој автомобил со батерии. Зоште детално знаеме колку се ужасни батериите и дека се слаба точка на апсолутно секој уред кој ги користи.
prvo proveri kolkava e cenata na vodorodot i kolku el. energija treba za da se dobie vodorod od voda pa ke praime muabet sto e poprakticno

Дечко да не си јанлаш нешто ?

Отсутен Angele260Tipo_brzi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #28 на: 01 Јули 2011, 00:50:41 am »
Голривни ќелии се коритат за да се претвора водородот во електрична енергија во рамките на колата, соодветно да не се користат батерии. Тоа би било светлосни години по практично отколку било кој автомобил со батерии. Зоште детално знаеме колку се ужасни батериите и дека се слаба точка на апсолутно секој уред кој ги користи.
prvo proveri kolkava e cenata na vodorodot i kolku el. energija treba za da se dobie vodorod od voda pa ke praime muabet sto e poprakticno

Дечко да не си јанлаш нешто ?
Ako  mislis poinaku proiznesi nekoj fakt

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #29 на: 01 Јули 2011, 00:59:13 am »
Голривни ќелии се коритат за да се претвора водородот во електрична енергија во рамките на колата, соодветно да не се користат батерии. Тоа би било светлосни години по практично отколку било кој автомобил со батерии. Зоште детално знаеме колку се ужасни батериите и дека се слаба точка на апсолутно секој уред кој ги користи.
prvo proveri kolkava e cenata na vodorodot i kolku el. energija treba za da se dobie vodorod od voda pa ke praime muabet sto e poprakticno

Дечко да не си јанлаш нешто ?
Ako  mislis poinaku proiznesi nekoj fakt
Баш и ја сакав истото да те прашам, пошто очигледно ти си проверил, колку е цената на Водородот? У литри или килограми иде? Колку киловат-часови се потребни за добивање на 1 единица водород од вода? Само од вода ли се добива водородот?