Автор Тема: HILLCLIMB  (Прочитано 52569 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #105 на: 01 Јули 2014, 22:34:54 pm »
Damn..

Фул-скрин, ха-де.. Дури малку нестварно изгледа. Као да е х1.5 убрзано видеото.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #106 на: 22 Јули 2014, 07:59:19 am »

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #107 на: 24 Јули 2014, 18:59:29 pm »
Да не го бутна рекордот на Лоеб?
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #108 на: 24 Јули 2014, 19:06:34 pm »
Не. Тоа е скоро минута побро. Многу поопасна машина имаше Лоеб. Ова ми е поинтересно за гледање зошто повеќе занесува, многу е понестабилно.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #109 на: 31 Јули 2014, 20:30:51 pm »

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #110 на: 10 Август 2014, 15:51:34 pm »
Ever wonder what happens to old GP2 cars when the series updates the chassis? Well wonder no more! Some of them fall into private hands and this particular Dallara GP2/08 fell into the very capable hands of hill climb racer, David Hauser.

Not a valid youtube URL

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #111 на: 30 Септември 2014, 21:35:20 pm »



И иди глеј фудбал после вакво нешто..  ;D

Отсутен aronmacedon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 238
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #112 на: 01 Октомври 2014, 23:14:28 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


И иди глеј фудбал после вакво нешто..  ;D
гледав до пред малку. дали сум нормален?

Отсутен poptodorov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #113 на: 15 Ноември 2014, 15:14:54 pm »
Може ли некој да ми каже кој се класите/категориите за хилклимб и рели

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #114 на: 15 Ноември 2014, 18:17:40 pm »
GROUPS AND CLASSES

The Supplementary Regulations will define the groups and
classes for each Competition.
Each vehicle must have a national technical passport.
To be admitted, vehicles must conform to the specifications of
Appendix J, namely:

Category I - Production Cars:

- Group N Production cars, including Group R1.
- Group A Touring cars, including World Rally Cars,
 Super 1600 and including cars of
Groups R2 and R3.
- Group S20 Super 2000 cars (Circuit and Rally
 combined), including Groups R4
 and R5.
- Group GT Grand Touring cars (GT3 and RGT
 combined).


Category II - Competition Cars:

- GroupD/E2-SS International Formula or Free Formula
 (Single-seater) single-seater racing cars with a
 cylinder capacity of 3000cm3 or below.
- GroupCN/E2-SC Production Sports cars and two-seater
 (Sportscar) racing cars (combined), open or
 closed, with a cylinder capacity of
 3000cm3 or below.
- GroupE2-SH Cars having the appearance of a
 (Silhouette) large production road car with at
least 2 seats and the same shaped
 windscreen as this car.

It is mandatory for each of the following cylinder capacity classes
to be open for each round of the Championship. The organiser is
free to open up further classes as necessary.

Category l: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3
Category Il: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3
 (E2-SH only)

Although other groups of cars defined in Appendix J may be
allowed by the organisers to take part in the various rounds, they
cannot be considered for the EHC.

Unless there is an indication to the contrary on the homologation
form excluding certain evolutions, Group A and N cars are
permitted, during a further period of four years following the expiry
of their homologation, to participate on the following conditions:

- the FIA homologation papers are produced at the administrative
checking and at scrutineering;

- the cars are in conformity with the Technical Regulations (Appendix
J) valid on the date of the expiry of their homologation and are in a
sound condition to participate, at the discretion of the scrutineers;
- the minimum weights are those currently valid.

Отсутен poptodorov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #115 на: 15 Ноември 2014, 19:34:33 pm »
благодарам

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #116 на: 29 Декември 2014, 20:50:02 pm »
Not a valid youtube URL

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #117 на: 01 Март 2015, 14:39:47 pm »

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #118 на: 30 Март 2015, 17:56:22 pm »
Истата легенда од 8 поста погоре.


Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: HILLCLIMB
« Одговори #119 на: 08 Јуни 2015, 16:21:04 pm »