Автор Тема: Clean JDM style vs Rice и останати стилови  (Прочитано 494396 пати)

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #105 на: 10 Мај 2011, 08:59:16 am »
Леле 190- кава Evo од памет ме вади у пм

Мислам дека е цивилен ДТМ :)

има една во ТЕ, страшна работа е ;D
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #106 на: 10 Мај 2011, 09:20:11 am »
Леле 190- кава Evo од памет ме вади у пм

Мислам дека е цивилен ДТМ :)

има една во ТЕ, страшна работа е ;D


Да да, кај оние што растураат коли покрај автопатот и тоа EVO двојка е таа...две и пол иљади кубика, 235 коњчиња !!!

Отсутен gtiT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 171
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #107 на: 10 Мај 2011, 10:32:10 am »
Леле 190- кава Evo од памет ме вади у пм

Мислам дека е цивилен ДТМ :)

има една во ТЕ, страшна работа е ;D


Да да, кај оние што растураат коли покрај автопатот и тоа EVO двојка е таа...две и пол иљади кубика, 235 коњчиња !!!
... ако се возиш у неа џигер ке ти дојде на место на бубрег :) ... момакот има и резерва мотор од Швајцарска .. аутово е изузетно ретко пошто на улица се пуштени (мислам 1000 возила макс) ради хомологација
иначе првичната замисла за 190ката била да пали и жари на рели  ... немците (со тешко срце :) ) побарале од енглезите (cosworth) да им спремат ауто со кое ќе си го остварат сонот.. и така a star was born... арно ама сметките им биле поматени од страна на audi кои во тоа време го избација кватро погонот (меѓудругото) па пуштањето на 190ката у рели станало pointless пошто била RWD и однапред била осудена на пропаст. За да не иде курбан целата работа њемац свиткал опашка и ја пуштил на локални трки :) (DTM)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #108 на: 10 Мај 2011, 10:54:15 am »
Vaka sega..ova e od WIKI..


It is debated whether the 2.5 L engine was developed and built by Mercedes or Cosworth.
Mercedes was not keen to broadcast the fact that their most sporting saloon car has an engine developed by a British company. However some cylinder heads from 2.5 L cars are stamped with the Coscast logo indicating they were cast at Cosworth's foundry just like the 2.3s. Cosworth also list the project code "WAB" for the development of the 2.5-16 valve head just as they do for the 2.3-16 valve head.

Za EVO I...
The Evo I's output similar to the 202 bhp (151 kW) of the "regular" 2.5-16. However this car had a redesigned engine of similar capacity but, most importantly, a shorter stroke and bigger bore which would allow for a higher rev limit and improved top-end power capabilities. Additional changes stretch to "rotating masses lightened, lubrication improved and cam timing altered". Cosworth also list a project code "WAC" for the development of the short-stroke Evolution engine.

ZA EVO II...
The "Evo II" included the AMG PowerPack fitted to the same short stroke 2.5 engine as the Evolution, as well as a full SLS suspension allowing vehicle ride height to be adjusted from an interior switch. An obvious modification to the Evolution II is a radical body kit (designed by Prof. Richard Eppler from the University of Stuttgart) with a large adjustable rear wing, rear window spoiler, and Evolution II 17 inch wheels.

Imam doma kniga  za Mercedes ...ke vidam sto tocno pisuva za EVO II.
« Последно менување: 10 Мај 2011, 10:55:46 am Stratro »

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #109 на: 10 Мај 2011, 10:57:47 am »
А ова на сликата е Ево 2?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #110 на: 10 Мај 2011, 11:07:52 am »
Da.

An obvious modification to the Evolution II is a radical body kit (designed by Prof. Richard Eppler from the University of Stuttgart) with a large adjustable rear wing, rear window spoiler, and Evolution II 17 inch wheels.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #111 на: 17 Мај 2011, 21:41:18 pm »




Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8524
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #112 на: 17 Мај 2011, 23:58:21 pm »
Lele lele, mnogu ljuti faci, i na 156 kata i se namrsteni ocite i ima ljuta faca zatoa ja sakam.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #113 на: 18 Мај 2011, 00:21:33 am »
На сликава се гледа дека некој професионално се занимава со photoshop

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #114 на: 18 Мај 2011, 01:54:49 am »
Ќе ти излезе од некоја темница и ќе ти направи ЊАМ ЊАМ ЊАМ!!!

Нај нов модел на косилка...
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #116 на: 18 Мај 2011, 03:52:11 am »
Би сакал еден ден и мојата да ја доведам до ваков изглед...  :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #117 на: 18 Мај 2011, 12:17:18 pm »
Nekogas i fabrickoto od pred 30 godini e dovolno...

1981 Lancia 037




Displacement: 1993 ccm (121.61 cubic inches)
Engine type: Inline, 4 cylinder , Supercharged
Max power: 205.00 PS (151 kW or 202 HP) at 7000 Rev. per min.
Max torque: 238.00 Nm (24.3 kgf-m or 175.5 ft.lbs) at 5000 Rev. per min.
Valves per cylinder: 4
RWD

 

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #118 на: 19 Мај 2011, 00:05:44 am »
Nekogas i fabrickoto od pred 30 godini e dovolno...

1981 Lancia 037

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Displacement: 1993 ccm (121.61 cubic inches)
Engine type: Inline, 4 cylinder , Supercharged
Max power: 205.00 PS (151 kW or 202 HP) at 7000 Rev. per min.
Max torque: 238.00 Nm (24.3 kgf-m or 175.5 ft.lbs) at 5000 Rev. per min.
Valves per cylinder: 4
RWD

 

уфффф јакооо ова се возело во група Б
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Clean JDM style vs Rice и останати стилови
« Одговори #119 на: 19 Мај 2011, 11:57:50 am »
Да се вратиме на темата,а и да не речете Аце незнае што е добро ;)