Автомобили > Генерално за Автомобилите

Растојание на штрафови кај сите возила и мерење на истото

<< < (32/34) > >>

Van:

--- Цитат: onak на 24 Април 2016, 13:54:39 pm ---не е скапа затоа што имаш за околу 600-700 денари момент клуч, наместен и подесен само за стегање бандажи... значи без опција за да мењаш тежина туку е фиксен отпорот...

--- Крај на цитатот ---

Супер, фала. Можеш ли да препорачаш продавница од каде да се купи тоа?

onak:
ауто лидер друже... на јаја паша.

MecheTo:

--- Цитат: Luki Junior на 20 Април 2016, 09:16:41 am ---
--- Цитат: MecheTo на 19 Април 2016, 23:27:21 pm ---...

--- Крај на цитатот ---

Нормално дека разликата не е голема. Момент клучот барем помага во стегањето да знаеш каде е горната граница на стегање без да се замараш дали е малку или многу. 
Инаку, се согласувам дека штрафовите најмногу се расипуваат од неправилно навртување и од нештелувани пиштоли. Да речеме вулканизерот во моето село користи пиштол ама никогаш не ги врти штрафовите пребрзо, и не ги стега со пиштол, туку со момент клуч. Некој да го гледа, ќе си помисли дека човекот е калпав, или светска мрза. Ама досега никогаш нема оштетено штраф/гума/бандаж со таква работа.

Заради екстра сигурност, јас си купив штрафови  и за зимските гуми. Златна резерва.  ;D

--- Крај на цитатот ---
Dosega nikogas ne sum se zamaral dali se labavi ili premnogu stegnati,posebno koga ke vidam kolku koli vozat so po 1-2 strafa pomalku odkolku so treba,a imam i kamioni videno so samo 3-4 strafovi na trkalo pa je im padnale trkalata.

Deni:
Па повеќето така прават. Модата наложува момент клуч.

Simo - Carrier159:
Табела со момент на затегнување на штрафови:
http://www.continental.hu/www/download/abroncsok_hu_hu/themes/overview-technical-hu/literatures/torque-settings/torque-settings-en.pdf

120Nm e на пример за Alfa 159.
120Nm е околу 12КГ по метар. Тоа значи на клуч(лост) од 20цм треба тежина од 60-тина КГ.
Тоа значи со рака треба убаво да ги затегнеш со фабричкиот клуч. Ама не и да се качиш на клучот со нога и да скокаш по него.

Навигација

[0] Индекс на пораките

[#] Следна страница

[*] Претходна страница

Оди на целосна верзија